September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, whaah haalt heringeringen op (geintje)
    nee komt nie tvoor ;)

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Jeetje Funnyme wat een verhaal! Je zult wel flink van slag zijn. Een brand bij de buren. En dan ook nog die bevalling er achteraan met een kindje die niet helemaal gezond blijkt te zijn. Heftig hoor. Ik snap heel goed dat dat je aan het denken zet. Altijd als ik verhalen hoor of zie van mensen met een niet helemaal gezond kindje ben ik ook altijd extra dankbaar dat Teun dat wel is. Vanzelfsprekend heb ik dat trouwens nooit gevonden. Het eerst wat ik vroeg toen Teun werd gehaald is "Is hij gezond". Ik was er toch bang voor dat er iets mis zou zijn. Maar ik denk dat iedereen dat heeft.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo meneer is na een tukkie van 3 uur eindelijk wakker. :D

4. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Een vraagje voor de dames die weer aan de klus zijn of al een 2de hebben ....

Aan de ene kant wil ik er wel weer voor gaan in September (mijn man sowieso wel) want een brusje voor Teun lijkt ons heel leuk. Ook willen we niet teveel leeftijdsverschil en voor Teun zijn we best lang bezig geweest. Maar het lijkt me zo zwaar... een klein kindje, werk, huishouden en dan ook nog zwanger. Mijn man helpt trouwens heel goed hoor dat is het niet. Het lijkt me gewoon zo zwaar...
    Ik had bij Teun een goede zwangerschap alleen ik was echt heel moe en had met 20 weken al hele dikke voeten (ik kon geen schoen meer aan). Ik ging na het werk vaak meteen al in liggen en in het weekend ging ik echt vaak bijtanken in bed. Dat is bij een 2de toch veel moeilijker. Al met al lijkt een 2de me best pittig.
    Ben ik nu zo'n doemdenker of hebben jullie dat ook? En moeders van een 2de valt het allemaal wel mee?

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Kaatje: lekker 3 uurtjes geslapen!
    Teun ligt er 1 uur in en ik hoor hem alweer. Ik laat hem mooi nog liggen zolang hij ligt te babbelen.
    Mijn man ligt als een zombie op bed, want die is gister uit geweest. Daar heb ik vandaag niks aan....

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zo heeft hij lang geslapen ;)

sanne, ik kan jeer enit mee helpen sorry ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sanne, ik had van Levi een zware zwangerschap, dus ga er niet van uit dat een volgende veel beter zal zijn. Denk dat het ook wel voordelen heeft als er weinig leeftijdsverschil is. Als Teun slaapt kan jij ook even gaan liggen, en huishouden.. ja als je iedere dag een beetje doet is het toch ook goed.
    Mannen, hup schop hem er maar uit hoor. Savonds een man, sochtends een man :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lang leve marktplaats.

Ferry had een rodpod (voor het vissen) besteld via internet maar vond de kwaliteit niet super, maar ja als je hem terug stuurd moet je weer weer 6.25 verzendkosten betalen. Dus nu voor hetzelfde geld via marktplaats verkocht :D

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    das slim!8)

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier zal ik vast wel een opmerking over krijgen van ingeltje :p

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ben vandoor kyani is wakker :D

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo heb manlief aan de badkamer poetsen gezet, dan kan ik nog even wat voor mijn werk doen.
    Daarna ga ik hem helpen.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    gelijk heb je ;)

14. daar probeer ik dus niet aan te denken
    ik heb vanaf 20 weken BI gehad en kon op het eind niet meer autorijden of fatsoenlijk lopen
    hopelijk valt het deze keer mee.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. alleen deze pagina terug gelezen

vanmorgen getest en nega
    jammer maar geen ramp
    nog steeds niet ongi dus we wachten af.
    ik ga proberen tot volgende week zaterdag, bij julia was het ook een week later pas posi dus we zien wel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. @linda jeetje wat heftig, sterkte meis en hopelijk kotm hij er goed doorheen

@funny dat is schrikken die brand
    en dat kindje dan ook nog poe dat zal wel energie vreten!
    en idd op de 20 weken echo zie je niet alles.
    erg hoor zo net na je bevalling en dan horen dat niet alles goed is brrrr.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: jammer maar idd kan het nog.

@sannemart: idd denk ik daar ook maar niet aan. We gaan nog lang niet voor nr 2 maar ik zie daar ook wel tegenop hoor, werken + zwanger + Raven. Denk dat ik dan wel graag een huishoudelijke hulp wil.

18. @ingeltje leuke banner!

ja toch nog even terug gelezen, gewoon te nieuwsgierig en even niks te doen, alles van eht feest is opgeruimd en julia slaapt.
    zo nog even wat stoelen terug brengen een was vouwen en dan is het klaar.
    we hebben leuke kado's gekregen een plant die we al lang wilde maar er nooit van kwam en nog plantjes voor buiten, geld en een mand vol spulletjes, zeep, eten en allerlei leuke dingen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: hmmm, ik heb geloof ik gemist wat voor feest jullie hadden...

Hier is manlief klaar met de badkamer en WC (fijn!) en ik heb mijn artikel af dus ik ga nu na een broodje (eten is ook niet onbelangrijk) maar even aan de slag met wat opruimwerkzaamheden.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, nog steeds spannend dus

Lindaa, hoe gaat het nu met je neef?

Deel Deze Pagina