September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier ook nog niet echt ongi hoor, wel steeds wat roze bij afvegen en wat druppels in me inlegkruisje en inderdaad vaag gevoel in me onderbuik.. Maar het zet dus denk ik niet door omdat ik nog in me pilstrip zit..

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    sorry heb alleen even heel snel bijgelezen en kwam deze tegen.

ik heb net kaatje een sms gestuurd dat moppiepoppie en ik om 13.26uur arriveren met de trein :D 2 maxicosi's gaat wel in de auto maar 2 onderstellen niet hihi dus ook wij reizen per trein :D

tot morgen we hebben er zin in :)

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Meeting
    1.Kaatje85 13:38 station
    2.Lola rechtstreeks
    3.Ingeltje 13:30 station
    4.Missyzuilen 13:30 station
    5.Parr 13:30 station
    6.Roshi
    7.Yule 13:38 station
    8.Elise 13:30 station
    9.Moppiepoppie
    10.Steen kan helaas niet mee :(
    11.Jekkia 13.20 station
    12.Dreames 13:30 station
    13.Tweety kan helaas niet mee :(
    14.Krisstel 13:30 uur station
    15.Cossy 13.20 station
    16.Freesia 12:15 of 13:11 station
    17. IrisB kan helaas niet mee :(

Pisum
    Lindaa
    Pupke
    Azeb
    Babystyle
    IrisB
    Steen
    Tweety

Vanaf maandag 14:00 uur mogen we in deze lijst bekend maken wie je getrokken hebt :) Check wel ff of jouw sintekind zijn of haar cadeautje al ontvangen heeft.
    Misschien ook leuk om het gedicht hier te plaatsen?

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden ik wilde jullie ff veel plezier wensen morgen. Ik reageer verder niet... ben zo ontzettend zenuwachtig voor morgen. Wat nou als er iets niet goed is met ANna haar hartje?

Net is mn schoonzusje geweest, heb van de zenuwen hele fles wijn op. Terwijl ik normaal nooit drink... Pffff Zodra ik morgen meer weet kom ik ff posten.

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nouhou, druk ik weer per ongeluk op het knopje aan de zijkant van de muis en doet ie vorige pagina, terwijl ik net een heel bericht had zitten typen :evil:

Nog een keer uit m'n hoofd dan ;)

@Missy, heel veel sterkte meid!

Meeting: heeel veel plezier meiden morgen, maar dat zal vast wel lukken!
    Next time wil ik ook echt mee hoor!

Ongi: hier ook nog steeds niet.. Heb wel tot 5 weken bv gegeven en morgen is Yarah 9 weken, dus kan nog wel komen denk ik. We wachten nog maar ff af ;)

Wij gaan zo maar ff Peter R. de Vries kijken.. ff zien wat ie nu weer te melden heeft over Joran ;)

Alvast welterusten allemaal!

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@FunnyMe, zal aan jullie denken morgen en ga heeel hard duimen dat er niets aan de hand is!
    Knuff!

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @FunnyMe: heel veel succes!

@Nikky: o jij ook al... nou dan ga ik morgen toch maar even bellen naar de gyn.

8. 4days

4days Niet meer actief

Missy -> Heel veel sterkte meid! :(

FunnyMe -> Ook heel veel sterkte voor jullie! Zal heel hard duimen!

Jekkia -> Tnx voor het invullen! ;) Hoe zien wij elkaar morgen? Neem jij de kinderwagen mee of het rugzakje? Met het rugzakje kun je mij makkelijk zoeken in de trein, met een kinderwagen moet ik maar even naar buiten springen ofzo. ;)

Groetjes, Cossy

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Nadat ik Raven had gekregen heeft het wel 6 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werdt. (heeft dik 1,5 jaar geduurd voordat we Raven kregen)
    En toen maandje later was ik weer zwanger :)
    Kolven valt ook onder borstvoeding (komt immers uit je boobs he ;))

Missy heel veel sterkte meid. Dikke knuff!
    Er komt wel weer een andere meeting (lente of zo ;)) dan zien we jou dan

Funnyme Heel veel succes morgen. Hoop dat Anna's uitslag goed is. Zal duimen voor haar!!

Hoop dat je door die wijn wel wat slaap krijgt. Dikke knuff.

Vandaag is mijn moeder (omi) met haar vriend (opi) op bezoek geweest, Raven is weer verwend met kleren en heeft weer veelvuldig geposeerd voor opi. Matice heeft omi helemaal ingepakt door de hele tijd naar haar te lachen en veel geluidjes te maken (mijn moeder was gelijk in de 7e hemel)
    Toen kwam mijn neefje ook nog langs met zijn nieuw vriendinnetje.
    Matice en Raven zijn de hele middag wakker geweest met als resultaat dat ze allebei oververmoeid waren toen het uiteindelijk bedtijd was. 2 uur gejengl aan moeten horen van hun beide en nu is het eindelijk rustig en ik ben bekaf.

Tot morgen!

Cossy en ik arriveren om 13.20u in Utrecht.

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik bel je wel op als ik net in de trein zit. Dan weet ik waar je ongeveer zit.
    Neem Matice mee in de draagdoek dus kan makkelijk heel die trein doorzoeken (zoals de vorige keer ha ha)

11. 4days

4days Niet meer actief

Ohw haha is goed! ;) Dan zal ik maar ff zorgen dat mn gsm niet opeens leeg is morgen... :)

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Funnyme: hopelijk is de uitslag gewoon goed!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hee dames,

Hebben jullie gezien wat voor WEER het wordt! Regen regen regen... Oh neeeeeeee!
    Hoe doen jullie dat? Is kap en dekje op de kinderwagen genoeg tegen de regen? Ik heb geen regenkap ofzo... :(

@Jannes: vriendin van mij is 4 maanden geleden bevallen en geeft ook FV sinds het begin en werd vorige week pas ongesteld. Dus ook bij FV kan het lang duren (zij had altijd een regelmatige cyclus en was heel snel zwanger).

@missy: sterkte meid. Jammer dat je niet komt, maar heel begrijpelijk!

@dreames: hier ook wel interesse in compressen!

@kaatje: vervelend meid dat je zo'n last van die verzakking hebt. Zou idd eerder terug gaan naar de huisarts voor het helemaal een rampje wordt daar benee...
    Ga je wel mee dan morgen?

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Meeting: heeel veel plezier meiden morgen! Dat gaat jullie vast en zekers lukken. S6!

@ funny me, hoop dat de uitslag goed is morgen.

Ik ga kyani voeden, die roept me nu. lees morgen wel verder.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, ow zal zo mijn mobiel eens opzoeken

FunnyMe, succes morgen. Knuff

Yule, regen? Ik heb ook geen regenkap:-? wel iets wat ik er provisorisch voor kan gebruiken
    Tuurlijk ga ik mee, of ik moet morgen opeens giga pijn hebben maar dat lijkt me niet en anders laat ik het op tijd weten

16. 4days

4days Niet meer actief

Yule -> We zullen de meeste tijd denk ik gewoon in het station zijn? Dat is gelukkig overdekt. Maar ik neem sowieso gewoon de regenhoes mee.

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Meeting
    1.Kaatje85 13:38 station
    2.Lola rechtstreeks
    3.Ingeltje 13:30 station
    4.Missyzuilen 13:30 station
    5.Parr 13:30 station
    6.Roshi 13:30 station
    7.Yule 13:38 station
    8.Elise 13:30 station
    9.Moppiepoppie 13:30 station
    10.Steen kan helaas niet mee :(
    11.Jekkia 13.20 station
    12.Dreames 13:30 station
    13.Tweety kan helaas niet mee :(
    14.Krisstel 13:30 uur station
    15.Cossy 13.20 station
    16.Freesia 12:15 of 13:11 station
    17. IrisB kan helaas niet mee :(

Pisum
    Lindaa
    Pupke
    Azeb
    Babystyle
    IrisB
    Steen
    Tweety

Vanaf maandag 14:00 uur mogen we in deze lijst bekend maken wie je getrokken hebt :) Check wel ff of jouw sintekind zijn of haar cadeautje al ontvangen heeft.
    Misschien ook leuk om het gedicht hier te plaatsen?

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    en ontvangen?

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik ben trouwens zelf ook nog niet ongi geworden hoor. Geef BV. Maar ik mis het ook totaaaaaal niet! Het mag van mij nog wel even wegblijven! Op 2 december ben ik gewoon een jaar niet ongesteld geweest (dat was laatste keer). Haha!

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Ik val maar met de deur in huis.
    Heb besloten morgen toch niet naar Utrecht te komen :(
    Had alles klaar, tas ingepakt, gedicht en kado, kleren voor Jill en mezelf uitgezocht, vervoer naar busstation geregeld.
    Drie pagina's routebeschrijving (en alternatieven mocht het misgaan) uitgeprint.
    Mezelf tig keer verdedigd tegen Jan en Alleman dat het heus goed zou gaan.
    Zat ik samen met Alex nogmaals te overleggen hoe ik het allemaal zou doen, zit ik opeens te huilen :cry:
    Het vloog me opeens toch zo naar mijn strot, hoe stoer ik ook ben.
    Over Jill maak ik me niet zo'n zorgen, het is op zich een heel makkelijk meisje. Maar die lange, lastige reis met tig overstappen helemaal in mijn eentje, daar zie ik toch wel tegenop. Het wordt ook nog baggerweer. En wat als ik moet voeden net voor een overstap ofzo? Of als ik de liften niet kan vinden, of de wagen en ik gescheiden worden door dichte treindeuren? Terug in de spits, red ik dat wel? Affijn, van dat soort ontspannende gedachten :rolleyes:
    Als ik samen met iemand had gereisd, had ik het wel aangedurft
    Voel me een ongelofelijke suffe doos, want tot vanmiddag was er geen vuiltje aan de lucht :oops: :(

Ik zal degene die ik getrokken heb PB'en voor haar adres. Gaat het morgen meteen op de bus.
    Sorry voor het ongemak. En ik benijd iedereen die morgen wel lekker ontspannen het OV pakt naar de meeting.

Dan het volgende: Jill is nu al 2 dagen aan het slapen. Ik denk dat ze bij elkaar buiten de voedingen om, maar 1 uurtje wakker is geweest. Vandaag kwam ze daardoor maar aan 5 voedingen, heb haar echt wakker gemaakt vanmiddag na 6 en half uur na de laatste voeding.
    Ook heeft ze 2 krampaanvallen gehad vandaag.
    Wij kennen haar zo niet en ik maakte me ook echt zorgen vanmiddag. Verder is ze ontspannen, iets te voor mijn gevoel. Ze heeft hiervoor natuurlijk 3 heel onrustige dagen gehad, en het kontrast kon niet groter zijn met gister en vandaag.
    Maar goed, misschien is het de nieuwe Jill na een sprongetje ofzo en moeten we er gewoon even aan wennen. Herkent iemand dit?

Dan:
    Knuffel voor Funnyme, ik duim dat alles goed is!

Ook eentje voor Missyzuilen, zo erg van je oma'tje! Sterkte hoor!

Nou meiden, heel veel plezier morgen. Ga ik weer :cry:
    Pfff, had me zo verheugd mijn kleine moppie aan jullie te showen. En jullie kleintjes te zien (en jullie natuurlijk ook).

Deel Deze Pagina