@kaatje word nu toch wel spannend haha hoe is het met jou? kun je er nog wijs uit of probeer je er gewoon niet aan te denken lijkt zo zwaar irri steeds nega en toch niet ongi xxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoi hoi! jeetje wat is het rustig hier Het kippenhok is weer leuk. De meeting is zeer geslaagd. We hebben allemaal super mooie shirtjes gemaakt! Het was erg gezellig. Lekker kunnen kletsen! Ik zal natuurlijk ff wat foto's plaatsen en dan ga ik heel snel naar het volgende feestje! toedeloe!
Steen, leuk ben benieuwd naar de foto's ! Anno, nee ik wordt gek. Niet alleen van het hele ongi gebeuren maar heb op het moment te veel in mijn hoofd wat nergens op slaat maar wat er ook niet uit wil. Heb net een online dagboek geopend en probeer het nu maar van me af te schrijven. Misschien dat er dan een beetje rust komt.
@kaatje meis een dikke knuff en idd een goed idee om het even van je af te schrijven, helpt mij vaak ook wel! komt goed! @all meeting ladies, leuke shirts! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@steen: ziet er supergezellig uit! Jammer dat ik niet kon komen (zit wel hier maar dat is tussen het poetsen en schrijven door, met kopje koffie of lunch dus dat telt niet hoor) en de shirtjes zijn echt leuk geworden!
Leuke foto's meiden. Inge verslaafde ! zie je al thuis komen, rent de trap op. pakt de laptop en typt naar ons.. opeens een belletje, ow ja ik heb een zoon en man... rent weer naar beneden om te knuffelen
Haha nou ik heb éérst Julian geknuffeld, maar die viel om van vermoeidheid,dus gelijk in bedje gelegd en toen kwám ik langs de computer... kon er niets aan doen!
Zo de mamameeting was MEGA gezellig!!!! echt heel leuk! Een paar nieuwe gezichten voor mij maar was echt super!! Steen nogmaals bedankt voor de lokatie, jekkia voor de creativiteit en de anderen voor de lekkers Ook nieuws!!! Ik ben de hele week bezig met Kate meer zelfvertouwen te geven dat als zij ff doorzet zij wel kan staan (wilt het wel maar lukte telkens niet). Ga ik een dagje weg en krijg ik van mijn hubbie een smsje dat Kate zich al 4x in de box tot staan heeft opgetrokken! En hij heeft het voor mij gefilmd Zij wou alleen maar in de box zich optrekken haar speelgoed was niet meer interessant YouTube - Kate trekt zich op! Zo en nu ff bijlezen
ziet er eluk uit de foto's van de meeting! ben benieuwd naar de nadere verhjalen ne foto's kyani ligt al sinds kwart over 4 in bed die was bekaf had hele middga nog neit geslapen ze heeft tot half 5 liggen krijzen maar sliep toen eindleijk. Daarvoor heb ik haar al warm etengegeven nu dus even afwachten hoelaat ze wakker word me pa is nu chinees halen hij had wel bloemkool enalles maar broer eet neit hier dus dan is het veeel te veel wat hij heeft. Dus das nu voor morgen.
Hai meiden! zo ook deze limbodame is weer terug Ik vond het echt supergezellig en geweldig dat hier zo'n gaaf clubje is ontstaan!! Voor mij de eerste keer dat ik de meeste meiden in het echie zag maar het viel zeker niet tegen Steen en Jekkia beide super bedankt voor alle moeite!! En Tweety jouw taarten zijn echt te lekker en Robin is een schat!! Queen jippie de tandjes van Kyani er door! Sannemart mij lijkt dat ook veel pittiger hoor een tweede zwangerschap! Daarom wil ik nu eerst ook weer even genieten van de rust die nu toch weer redelijk terug is. Na de eerste heftige maanden. Maar het is ook wel fijn om niet teveel leeftijdsverschil tussen de kids te laten dus vandaar dat wij ook weer niet al te lang willen wachten. Waarschijnlijk begin volgend jaar. Kaatje ik kan me voorstellen dat deze situatie erg frustrerend is Anno oh jee bij jullie ook al spannend! Dat heb ik even gemist Oh mijn mannetje wordt nu wakker dus die ga ik knuffelen!!