September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @missy jemig meis. wat een vervelend bericht. ook al zijn deze mensen oud het is toch je oma. ik snap helemaal wat je bedoelt. Logisch dat je morgen niet komt. Zou ik ook niet doen wordt veel te veel. doe rustig aan dikke knuf van hier. ik heb je ff gepb´t

vandaag een soort bobbeltje in gio´s nek ontdekt bij de onderkant van z´n schedel. morgen toch maar ff de HA bellen jemig ben er eigenlijk wel van geschrokken hopelijk is het gewoon een opgezet kliertje of zo. Hij lijkt nergens last van te hebben.
    Hij heeft zich vandaag voorbeeldig gedragen. van 3 tot 8 op een verjaardag geweest en daar gegeten. was erg gezellig. de voeding daar ging niet zo goed, maar toen we thuis kwamen gelukkig wel.

zit een beetje te denken hoe ik morgen mijn voedingen geef. ligt er dus ff aan hoe vroeg ik dan morgen ochtend moet voeden.

nou ga ff lekker ontspannen en tot morgen.

2. 4days

4days Niet meer actief

Freesia, is niet erg hoor meid, ik snap het wel en ik denk de anderen zullen het ook wel begrijpen. Het is ook gewoon lastig om met het OV te reizen, sowieso om te reizen met een klein babietje, zeker als je borstvoeding geeft... Ik vind het zelf ook een heel gedoe, was al blij dat ik samen met jekkia kan reizen.

Maar we zullen je wel missen! :eek: ;) Misschien over een tijdje nog een meeting als de kids wat groter zijn? :D

Groetjes, Cossy

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: heel begrijpelijk hoor meid! Ik zou het ook niet doen als ik zo ver weg woonde als jij... ben ineens niet zo'n held meer nu ik Raven heb...!
    't Is dat ik maar een half uurtje in de trein hoef te zitten en geen overstaps heb. Ik vind het zo naar als ze gaat huilen en je kan geen kant op... vind het ook best wel spannend morgen.

Misschien moet je zelf je adres ook ergens zetten voor degene die jou getrokken heeft?

4. 4days

4days Niet meer actief

Meeting
    1.Kaatje85 13:38 station
    2.Lola rechtstreeks
    3.Ingeltje 13:30 station
    4.Missyzuilen kan helaas niet mee :(
    5.Parr 13:30 station
    6.Roshi 13:30 station
    7.Yule 13:38 station
    8.Elise 13:30 station
    9.Moppiepoppie 13:30 station
    10.Steen kan helaas niet mee :(
    11.Jekkia 13.20 station
    12.Dreames 13:30 station
    13.Tweety kan helaas niet mee :(
    14.Krisstel 13:30 uur station
    15.Cossy 13.20 station
    16.Freesia kan helaas niet mee :(
    17.IrisB kan helaas niet mee :(

Pisum
    Lindaa
    Pupke
    Azeb
    Babystyle
    IrisB
    Steen
    Tweety

Vanaf maandag 14:00 uur mogen we in deze lijst bekend maken wie je getrokken hebt :) Check wel ff of jouw sintekind zijn of haar cadeautje al ontvangen heeft.
    Misschien ook leuk om het gedicht hier te plaatsen?

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    FunnyMe, succes morgenf

freesia, heel begrijprlijk.. ik was ook stressloos tót vanmiddsag. we zullun je heel erg missen... (ik in ieder geval wel)

misschien volgende mmeeting in den boschof zo, aangezien we bijna allemaal in het midden, westen en zuiden wonen´? ook vanuit oosten is het dan niet zooooo ver geloof ik. nouja, zien we wel.

6. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @freesia heel begrijpelijk hoor. andere keer. knuf

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    \:D/ :whistle: =D> ´t is meetingdag

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heel veel plezier meiden. Hier ga ik zo naar me oma toe om nogmaals gedag te zeggen.. Hopelijk duurt t voor haar dan niet lang meer.
    Me ouders zijn er al de hele nacht.

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Met uitzondering van vorig jaar 1,5 dag ben ik al sinds oktober 2006 niet meer ongesteld geweest :)

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Freesia Wat jammer, maar heel erg begrijpelijk. Zat ook met die vragen maar heb niet zo'n lange reisschema als jou.

Misschien is Den Bosch voor volgende keer een optie, misschien ergens in de lente als kids wat groter zijn....

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

O ja voordat ik het vergeet:

Goedemorgen dames en ukkies!

:evil: wie heeft dit foute weer besteld? :evil:

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hoop dat je je oma nog gedag hebt kunnen zeggen (nogmaals veel sterkte voor jou en je familie)

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meiden veel plezier vandaag.

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Funnyme: heel veel succes meid, en ik ga duimen dat alles ok is!
    Freesia: heel begrijpelijk, door al dat overgestap en "enge" gedachten durf ik ook niet mee te gaan ben veel te bang dat er iets mis gaat of erger nog dat ik verkeerd ergens op stap en verdwaal in the middle of nowhere!
    Als het in het weekend geweest was zou mannetje me brengen maar ja die werkt dus! Volgende x beter, en hopen dat het in het weekend is!

Ik wens jullie allemaal een super fijne dag! Ondanks het rare weer!
    Ben benieuwd naar alle cadeautjes en de leuke gedichten! :D

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen dames,

MissyZuilen: veel sterkte met je oma!

@FunnyMe: styerkte vandaag, ik hoop op een goede uitslag!

@Meeting-mama's: heel erg veel plezier vandaag! Niet vergeten foto's te maken he, zodat de niet-meeting-mama's ook nog even kunnen meegenieten...

Vanochtend meldde onze jongeman zich om 06.30 uur. Dronk 80 cc en begon toen te poepen. Bij het verschonen was hij nóg aan het poepen en heeft er als record 3 x overheen geplast met als resultaat 1 natte mama, 1 natte commode en 3 natte luiers... Goed begin van de dag! Daarna hoefde hij zijn fles niet meer maar dat komt wel goed uit aangezien ik hem om 09.30 uur nog een flesje wil geven omdat ik daarna met hem naar mijn werk ga.

Prettige dag allemaal!

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen meid,

Toch nog even tijd gevonden om jullie heel veel plezier te wensen vanmiddag!

Wij gaan Femke zo weer inpakken en naar mijn ouders brengen en dan door naar het crematorium :(

Tot later

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.824
    4.057
    113
    @freesia: jammer dat je niet mee gaat, maar als jij je er niet goed bij voelt dan moet je het niet doen.
    zou het ook heel eng vinden als ik zo lang met de trein zou moeten.

Hier vanacht wederom een paar uur wakker gezeten met een krijsende Demi. Nog zo'n nacht ze kunnen mij opvegen :oops: . Heb ook nog de hele nacht buikpijn gehad. Gelukkig is het nu helemaal weg :D

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: sterkte vandaag!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Missy, sterkter hoor meid...

Steen: ook jij veel sterkte vandaaag, ik hoop dat het een mooie uitvaart wordt.

Verdriet en vreugde, zo dicht bij elkaar...

Ik ben hier de laatste voeding aan het geven. Stap daarna in de auto, op weg naar de trein ;) Nu maar hopen op een makkelijke reis qua voedingen en blij kind, en beter weer.. manmanman wat een storm hier vanochtend rond 7 uur :confused:

Dreames: oef wt een nacht.....

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Steen sterkte meid!
    Ingeltje: hier was het vannacht gek weer!
    het is nu bladstil, en lijkt wel een lente morgen hier! stilte voor de storm mssn?

Deel Deze Pagina