September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum, zal t doorgeven aan hem dat je hem aardig vond. ;)
    Maar niet TE, gaatie naast zijn schoenen lopen hihihi..

@Jannes, nou ben er wel van.. Als manlief t ook zou eten.
    Ik ga echt niet lang in de keuken staan voor iets wattie niet eens aanraakt.

@Funnyme, wanneer heb je echo of iets?
    Misschien dat je die eerder kan krijgen zodat je al wat meer zekerheid hebt?
    Je hebt ook geen mazzel met de meiden he kwa ziek zijn..
    Eigenlijk net als wij met Mike, die rot oren en neusamandel ook.
    Moest je donderdag nog naar t ziekenhuis ervoor?

@Wupje, dat had ik dus ook!
    Pas vanaf t moment dat ik Mike elke dag kon voelen was ik wat gerustgesteld en kon ik genieten.
    Ook natuurlijk omdat ik ervoor een VMK heb gehad en nog bloedverlies tijdens de zwangerschap van Mike.
    (Voor die tijd, voelde Mike met 19 weken, deed ik echt elke avond de doptone erop!)

@Kaatje, nou zal niet schrikken hoor.
    IrisB kwam bij mij op de koffie terwijl ze net in de keuken een gat int plafond hadden geboord van 15cm doorsnede. ;)

Zo, heb mijn werkdag er bijna op zitten dus sluit alvast t forum af!
    Geen idee of ik er vanavond nog op ben.. Want heb weer es koppijn.
    Ga als me HA terug is van vakantie afspraak maken om te babbelen over de Mirena spiraal.
    Wil echt van die hoofdpijn af, soms word t bijna migraine zo erg.
    En als ik ongi ben, ben ik t opeens ook 6/7 dagen best heftig.
    Dus misschien is spiraal voor mij wel betere oplossing..
    We zullen zien als de HA terug is!
    Misschien tot straks, zo niet: Fijne avond moppies!
    *zwaai*

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
  3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy, ik weet niet of het donderdag door kan gaan de buisjes. Nu heeft Sophie nog koorts en is vreselijk aan het hoesten.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Alleen is dat gat hier ruim 2 meter hoog en een meter breed :(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja en dan bind ik de kids een dweil om, komt goed uit dat ze tijgeren en kruipen haha

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Het moet ook niet gekker worden:

Dr. Arnold Klein, de dermatoloog van Michael Jackson heeft tegen vrienden gezegd dat hij de vader is van de oudste twee Jackson kinderen: Prince (12) en Paris (11). Dit schrijft de Britse krant The Daily Mirror. Ook zou hij mee willen dingen naar het voogdijschap over de twee.
    Volgens de bron zou de huidarts, die homoseksueel is, kunnen bewijzen dat hij de biologische vader is. De kinderen noemden Klein, die naast Michaels arts een goede vriend van de overleden King of Pop was, altijd al 'oom Arnie'. Klein zegt dat Michael hem heeft gekozen omdat hij zo intelligent is. Bovendien zorgt hij goed voor mensen. Meer dan tien jaar geleden was Michael op zijn vijftigste verjaardagsfeest, en zei iemand voor de grap dat ze een kind van hem wilde. Dat heeft Michael waarschijnlijk op een idee gebracht.
    Dr. Klein zal het dus moeten gaan opnemen tegen oma Katherine Jackson en tante Janet en misschien wel biologische moeder Debbie Rowe.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wordt zoooo moe van michael jackson, Jan smit en Jolanthe..
    Geen commentaar dus.

Ik ga de hond uit laten de de wc stoffen en schoonmaken :x

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik vind het gewoon bizar. Iedereen wil ineens zn kinderen hebben. Allemaal om het geld! Echt mensen soms....

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    De britse kranten zijn eerder roddelbladeren dan de new york times.. no comment

Ik ben aan het genieten dat mijn moppie in de box staat en aan het grommen is :p :p :D.. naar de katten in de deuropening haha

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En ik heb een kindje wat weer geen warm eten wil!

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Funny, wat balen dat je zo onzeker bent. Ik denk dat zo'n kraamgezin met problemen als waar jij gister kwam ook niet meehelpt tegen je twijfels... Ik hoop dat een echo toch wat rust kan geven en je dan wat meer kan gaan genieten.

Jannes, Sarah ook zo'n mooie bos krullen :)? Mijn man en ik waren allebei een jaar kaal dus ik verwacht bij Isis niks anders. Ze heeft nu wel een beetje haar maar het is heel erg blond waardoor ze nog steeds kaal lijkt.

Wupje, dank je voor het compliment :) Ik vind Isis natuurlijk ook een plaatje ;)

Isis heeft zonet voor het eerst in een zandbak gespeeld bij de buren (niet die van Thomas, maar de andere kant). Ze vond het reuze interessant. Eerst even de kat uit de boom kijken maar toen ze het eenmaal doorhad lekker met haar handen door het zand. Op een gegeven moment verdween er een hand vol zand haar mond in... Nouja moeten ze ook een keer ervaren toch! En deze buren zijn zo schoon en netjes, dat ik in hun zandbak geen kattenpoep zal aantreffen!

Groetjes
    Azeb

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Herstel, ik heb 2 kindjes die weer geen warm eten willen!!

13. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden...
    @Jannes: wat bedoelde je eigenlijk met de opties met mijn werkgever te bespreken? Er zijn volgens mij niet echt opties. Mijn huidige contract loopt 1 september af (ik was ter vervanging bij zwangerschap) en ik ben niet beschikbaar voor mijn nieuwe werkgever. Laatste gaat dus op zoek naar een nieuwe kandidaat...
    Als het goed is, heb ik wel recht op een ziektewet-uitkering voor maximaal 2 jaar, maar dat zal maar 70% over het gemiddelde loon over de afgelopen 12 maanden zijn (waar dus een onderbreken in inkomsten zit, vanwege de verhuizing). Pffff, wordt lastig allemaal. Maar goed. Zie ik iets over het hoofd?
    Ik ga ff wandelen!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

Ik word hier zo moe van.... * Zucht *
    Geldhebberij dat is het , als hij denk dat ie de kinderen krijgt moet een nog eens goed nadenken.. Zo slim zal die wel niet zijn..

De kinderen horen bij Oma K. en eigenlijks zelfs daar niet maar bij Janet.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje 1 meter heb je daar wel genoeg aan?

*zucht* micheal jackson heb ik nu ook wel gehad eigenlijk en idd jan en yolanthe ook wel.
    robin heeft zich vanmiddag vanuit buikligging opgtrokken op zijn knietjes en is daarna gaan staan.
    hij gaat nu ook veel beter en langer los staan en wil stapjes zetten in de box wandeld ie heen en weer.

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Los staan?? WOw dat doen mijn meiden echt niet hoor! Ja 1 seconde (Sophie, Anna nog helemaal niet)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, heb het over de breedte he, hij zal vast wel breder zijn,maar ik ben nog steeds geen 2 meter omtrek hoor :D

Het stof zit zelfs in de meterkast die ik gister heb schoongemaakt :x en in de voorraadkast :x:x

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, grrr heb je wel tegen ferry gezegt dat hij de rotzooi ervan wel meot opruimen? :p

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja maar of het helpt :(
    Ik heb nu binnen in de huiskamer alles gesopt. Daar viel de stof gelukkig mee want Ferry heeft de randen van de tussendeur afgedekt met een laken. Maar ik zag net de voorraadkast, meterkast en wc, en kan wel janken.. moet ik vanavond dus allemaal nog schoonmaken + alles stofzuigen en dweilen....

Al had ik me hierop voor kunnen bereiden had ik het heel niet erg gevonden,maar wel nu het even lekker onverwachts gebeurd terwijl ik morgen visite krijg en mijn huisje zo graag aan kant heb :x

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje hihi ik dacht dat je een meter behand wilde hebben om ferry achter te plakken vandaar dat ik vroeg of je er wel genoeg aan had maar jij
    bedoelde iets anders ermee hihi als je liever hebt dat we het verzetten mag dat wat mij betrefd ook hoor.

data voor de meeting heb vanaf halverwege de maand okt gedaan omdat dit werdt geopperd er zijn ook nog een paar
    kindjes jarig aan het begin van oktober(jenna, jill)

Deel Deze Pagina