jeee lindaa gaat lekker bij jou NOT! sterkte meis hopelijk toch nog goed nieuws, zeer snel, over je neef en hopelijk hersteld je vader snel! dikke knuff meis xxxxxxxxxxxxxxxx
Lindaa, het zit jou ook nei tmee he! pff zijn wel veel meiden die wat hebben wen salle meiden heel veel sterkte en dukke knuff
nou na al het slechte nieuws ook nog even goed nieuws, ben nog steeds niet ongi. met julia gaat het goed wil alleen sinds ze ziek is geweest geen avondeten maar goed dat komt wel weer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
verjaardagsmeeting quote dit berichtje in zijn geheel en pb het berichtnummer naar parr1983 dan kan zij hem in haar onderschrift plaatsen zodat we allemaal up to date blijven. opties tot nu toe zijn: Kinderspeelparadijs Ballorig Zutphen - het leukste speelparadijs voor kinderen in zutphen Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer! in apeldoorn Kinderparadijs Malkenschoten Apeldoorn - Homepage in apeldoorn zaterdag 17 okt tweety parr1983 Azeb pisum Steen zondag 18 okt tweety wupje Queen1988 Pupke parr1983 Azeb pisum Steen zaterdag 24 okt tweety wupje parr1983 IrisB Azeb pisum Steen zondag 25 okt tweety wupje Queen1988 Pupke parr1983 IrisB Azeb pisum Steen Kaatje85 zaterdag 31 okt parr1983 Azeb pisum zondag 1 nov tweety wupje Queen1988 Pupke parr1983 pisum kaatje85
Zo alles is weer enig sinds aan kant. Levi lag al een uur te kletsen en te jammeren. toch maar even gaan kijken. had meneer een poepluier. Nu heeft hij nog weinig zin om te slapen.gister heeft hij ook tot 21.30 lopen spoken. kwam toen om 23.45 weer, om 04.30 weer en om 07.30. Lindaa, eerst een super dikke knuff voor jou. K*t om te lezen dat het met je neef alleen maar slechter lijkt te gaan. en verder nog meer slecht nieuws Zit jullie ook niet echt mee zo. Anno... ow dan toch?? Spannend !
Ik ben de foto's op Photobucket aan het uploaden, hopelijk kunnen jullie straks daar dan alle foto's zien... @Lindaa, jeetje meid wat heftig toch allemaal, sterkte met alles! @Anno, oe spannend nog steeds niet ongi...de duimen draaien! @Funnyme, dikke knuff voor jou meid! Wanneer had je ook al weer de eerste echo?
@steen: ja leuk, wil graag die foto met eva aan mijn hubbie laten zien @eva: weet je nog waar we het in de auto over hadden mbt personen waar je geen goed gevoel bij hebt? daar moest ik vandaag weer aan denken. @lindaa: jee wat erg allemaal meid! wat een verschrikkelijke berichten. alles tegelijk ook! je weet het als je iets kwijt moet dan zijn wij er voor je! dikke knuffel voor jou!
ballorig is vanaf het station 10 min lopen staat er. zie verder dat ze een basis kinderfeestje hebben van 9 euro per kind. en dan hebben begeleiders gratis toegang. alleen zitten daar consumpties bij die volgens mij niet echt geschikt zijn voor onze kids *edit* ze hebben ook een peuteruitje. misschien is dat wat? http://www.ballorig.nl/zutphen/peuteruitje.html alhoewel dat voor minstens 15 kids is... moeten we wel met veel komen!
Meiden, ik heb de foto's er op staan. Nu heb ik er een wachtwoord aan verbonden, anders kan iedereen al mijn foto's zien (en dat is nu ook weer niet de bedoeling...) Ik zal het wachtwoord naar jullie toemailen, mochten andere meiden hier het willen hebben om de foto's te kunnen bekijken, dan mag je me pb-en. Een beetje omslachtig zo, maar ik zou niet weten hoe ik jullie ze anders allemaal zouden moeten krijgen, zonder dat het uren duurt voordat ze verzonden zijn... Wij gaan een filmpie kijken! doei doei
@kaatje ballorig in zutphen ligt 5 min van het station volgens 9292 apledoorn wat verder nog met een bus geloof ik.
apeldoorn vind ik ook goed hoor, alleen die site is iets minder overzichtelijk, vandaar dat ik alles van zutphen noemde