September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Denk dan eerder stilte de storm :)

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.824
    4.057
    113
    @missy: sterkte vandaag!
    @steen: sterkte vandaag!

3. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @steen heel veel sterkte
    @missyzuilen ik hoop dat je je oma nog gedag hebt kunnen zeggen en veel sterkte en een dikke knuffel

meiden heel veel plezier vandaag ooit ga ik ook een keer mee :)

veel liefs debby

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    let op dames: wegens bladeren op de rails: treinvertraging en uitval van treinen....

hebben wij dat weer zeg.....

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Goede morgen dames,

@funnyme heel veel succes vandaag
    @steen sterkte vandaag
    @missy ik hoop ook dat je je oma nog gedag hebt kunnen zeggen. verder stertke vandaag.
    @dreames jemig wat een nacht. Tot straks
    @jekkia het is hier nu prachtig weer hoor! slecht weer? niks van gemerkt vanmorgen. Mijn hemel het kwam inderdaad met bakken uit de lucht

hier kwam gio om 5.30 ging om 5.50 aan de borst 5.55 wilde hij niet meer hij had zulke kramp. uiteindelijk heeft hij aan de ene borst 10 min totaal gegeten. en toen aan de andere met moeite nog 10 minuten en krampen. nu doet mijn (.) echt weer pijn. shit mijn tepelkloof is terug nit eerlijk. en hij moet zo weer aan de borst. ga hem rekken tot 10 uur. eerst nog rustig in bad, want dan komt hij rond 2 uur dus dat komt het beste uit. moet hij niet ineens na 3 uur honger hebben. Maar dan rijden we toch met de auto of kinderwagen. dus dan is hij meestal wel stil.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.824
    4.057
    113
    Zo als ik kijk wat er allemaal mee gaat in de luiertas enzo lijkt het er meer op dat ik een week op vakantie ga dan dat ik 1 dag weg ga :D

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee lieffies,

Ik hoop dat jullie een hele leuke dag gaan hebben! Maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan :)
    Ik duim voor stralend weer, geen vertragingen, lekker eten en drinken, blije babies, volle borsten, en heel veel gezelligheid!
    Jill en ik denken aan jullie...

Kreeg net een mailtje van Alex vanaf zijn werk, dat ie toch wel heel blij was dat ik uiteindelijk niet ben gegaan...
    Hij was vooral bang dat het teveel stressen zou worden ipv gewoon leuk.

Ik heb mijn adres in mijn verlanglijst gezet, hopelijk werkt dat.

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    missy en steen heel veel sterkte vandaag.

Alle meiden die naar de meeting gaan heel veel plezier.

Groetjes Marieke.

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    meiden veel plezier vandaag.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    MissyZuilen, sterkte ermee... Moeilijke tijden voor je. Volledig te begrijpen dat je de meeting overslaat!
    Funny, kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen. Ik duim echt voor je dat het allemaal mee zal vallen!
    Freesia, ik snap helemaal wat je bedoelt, dat je het niet ziet zitten om te komen. Ik ben ook blij dat ik uiteindelijk al vrij snel heb besloten om niet te gaan. Ik ben heel vertrouwd met het OV en ook niet bang aangelegd ofzo, maar ik moet er (nu nog) niet aan denken om de hele dag in mijn eentje met Isis op stap te zijn.
    Ik hoop dat de zorgen om Jill ongegrond zijn...
    Respect dus voor de meiden die dat zo maar even doen!
    Ingeltje, bijna allemaal in het zuiden/westen/oosten... snik snik snik... Ik dus niet :(:(
    Steen, sterkte vandaag!

Hier alles goed.
    Isis heeft gisteravond voor het laatst om negen uur gedronken en toen om vier uur 's nachts weer. Omdat ik om half tien op bed ging heb ik lekker kunnen slapen. Toen rond half acht weer.
    Ik zit nog in mijn (superzachte) badjas, moet me maar snel gaan omkleden want om tien uur staat er visite voor de deur.

Meiden, héél veel plezier vandaag, geniet ervan!
    Liefs
    Azeb

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen ladies!

Allereerst alle dames die al onderweg zijn naar de meeting heel veel plezier vandaag! :D Wie weet ontstaan hier de eerste vriendschappen ook al tussen de kindjes :D Ook mij lijkt het ontzettend leuk om de volgende meeting erbij te zijn maar nu durfde ik het gewoon nog niet aan om met Kyano zo lang op pad te zijn, ook ivm voeding.
    Ik vind het wel hartstikke tof dat het zo gezellig is op dit forum en ik zou het zeker niet willen missen!

@ Naannaan fijn dat Luuk geen koorts meer heeft en alweer lekker lacht! Nu jouw hubbie nog en dan kunnen jullie weer lekker genieten!
    @ Sasha succes met je toetsen vandaag!
    @ Azeb gezellige reunie dus :D , goede tip trouwens van de moedermelk in het badje 8) Onze kraamhulp vertelde het ook al toen Kyano een ontstoken oogje had. Ze adviseerde om er een druppeltje moedermelk op te doen en het was idd binnen no time over!
    @ Parr hoe is het nu met Kate? Niet meer zoveel gespuugd?
    @ Kaatje hopenlijk geneest jouw verzakking wel goed en is er niks ernstigs.
    @ Missy Zuilen oh wat naar van je oma :( Veel sterkte!
    @ Funny me ook sterkte vandaag! We duimen voor een goede uitslag.
    @ Freesia zaterdag hadden wij ook zo'n dag dat we Kyano echt tot 2x toe voor zijn voeding moesten wakker maken, gewoon omdat hij echt doodmoe was en alleen maar sliep. Zelfs bij het bezoek waar hij normaal echt wel graag bij wil zijn, viel hij na een paar minuten weer in slaap. Gisteren ook nog redelijk veel geslapen maar wel weer zelf voor zijn voeding gekomen, vandaag even afwachten hoe het gaat. Het is idd raar maar ik denk dat het er wel bij hoort en mijn moeder zegt altijd 'slapen is ook groeien' dus ik maak me nog niet zo'n zorgen. Het is ook lekker voor het kereltje om zijn rust te hebben 8)
    @ Steen sterkte vandaag!

Ik heb trouwens besloten om stapsgewijs over te stappen naar fv. Bv wordt steeds meer een gevecht en ik ben vaak ruim een uur bezig met voeden. Hij lijkt op een gegeven moment verzadigd en weigert dan een tepel, na het boeren wordt hij dan weer onrustig gaat jengelen en als ik hem dan nog een keer aanleg drinkt hij toch weer opnieuw. Dit moet ik soms wel 3x herhalen :( Ik voel me dan ook onzeker over de hoeveelheid die hij binnen krijgt. Verder merk ik dat tegen de avond mijn voeding minder wordt, Kyano drinkt dan beide borsten leeg en slaapt er nog maar ongeveer 5 uurtjes op. Ik wil nu vanavond proberen om zijn laatste voeding te vervangen door fv. Kijken of hij dan wel een nacht doorslaapt.
    Maar hoe doe ik dat dan met mijn borsten? Als ik doe afkolven hou ik evengoed de productie op gang en kan ik dus eigenlijk niet afbouwen. Hoe hebben andere dames dat gedaan?

12. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Goedemorgen,

Sinds gisteravond 9 uur, vanmorgen maar 1 diarree-luier en verder duidelijk goede plasluiers. De diarree wordt ook alweer dikker, dus ik denk dat het echt de goede kant op gaat. Hij is supersupervrolijk en gezellig etc etc... alleen merk je dat zijn maag het drinken erg moeilijk aan kan, en dat is nog erg sneu om te zien dat hij het daar moeilijk mee heeft en minder kan drinken dan hij eigenlijk wil. Maar het ziet er superpositief uit allemaal! Vriendlief vandaag nog thuis, is nog niet lekker. Mijn moeder komt zo, dus kan ik wat boodschapjes doen...

Liefs,
    NN

ps veel plezier vandaag met sinterklaas!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Meetingdag!

@Ingeltje: ik denk toch stilte TUSSEN de storm, want je wil niet weten wat er nog aan gaat komen vandaag...
    check buienradar voor de verwachtingen

Als we vertraging hebben door het weer gaan we zelf wel naar de bistro hoor Kaatje.

14. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Alle reizende dames, veel plezier (en succes met OV)!
    Jammer dat ik niet naar de meeting kan komen, maar helaas die toetsen hé, ben benieuwd hoe het gaat want zo heel veel heb ik niet geleerd. Als ik dan eindelijk rustig kan zitten om te studeren val ik meestal in slaap :oops: ...
    Steen heel veel sterkte vandaag!
    Kaatje jij ook veel sterkte, lijkt me erg vervelend zo'n verzakking. Wat kunnen ze daar eigenlijk aan doen? Hoe kun je het voorkomen. Ik las ergens dat je de eerste tijd niet moet rennen enzo, klopt dat? (ben wel weer aan het paardrijden, maar heeel rustig aan) en rennen lukt niet eens :oops:
    naanaan, fijn dat Luukje weer beter gaat!
    Missyzuilen, jij natuurlijk ook heel veel sterkte.
    Hé wat zijn er even veel dames die sterkte nodig hebben, een groepsknuffel dan maar :confused: ;)
    Dus voor iedereen die zich zorgen maakt om zijn beebje, hopelijk is het overal goed!
    (ben even de namen kwijt :oops: )
    doeidoei

15. @funnyme succes vandaag! hopelijk is er niks aan de hand.

@steen succes vandaag! heel veel sterkte.

@missy: nog een keer een hele dikke knuffel!
    hopelijk heb je haar nog gedag kunnen zeggen!

@nn fijn dat het beter gaat!

ongi:
    hier 2 dagen een beetje oud bloed gehad en sinds niks meer, geef dan ook wel BV dus van mij mag het voorlopig wel weer even duren hoor.
    ik ben vorig jaar op 28 nov ofzo het laatst ongi geweest dus ook al bijna een jaar niet meer haha.

nogmaals veel plezier vandaag dames, ik ben er zo weg van.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @FunnyMe: heel veel sterkte vandaag

@MissyZuilen: jij ook

@Dreames: jeetje wat een nacht. Je zal wel doodop zijn.

@Wupje: begrijpelijk dat je over wilt stappen naar FV als je je er zo bij voelt. Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.

@all meeting dames: heel veel plezier vandaag!!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden. Wat een weertje he vanacht, gelukkig is het nu een stuk beter maar helaas nog niet droog

Roshi, jep heb je sms ontvangen. mobiel lag beneden met lege batterij.

Freesia, jammer dat je niet komt,maar begrijp het wel hoor. Ik vind een half uur alleen in de trein al niets, laat staan als je een paar uur moet. Knuff

Missy en Steen, sterkte.

Yule, is goed, jij weet de weg toch :)

Sasha, om te voorkomen dat het gebeurd/erger wordt mag ik dus niet tillen,niet te veel lopen, niet stofzuigen enz. Verder moet ik veel bekkenbodemspieroefeningen doen ( die hier dus niet optimaal werken) Ze kunnen er in eerste instantie een ring plaatsen zodat het er niet uit kan zakken. als dat niet helpt kunnen ze het operatie omhoog halen en vast zetten maar dat doen ze liever niet als je nog een kinderwens hebt

Ongi, mis het ook niet hoor. weet amper nog hoe het voelt.ben de afgelopen 4 jaar 4x ongi geweest :-?

Ga nu nog ff naar de ah en pinnen.. Nog een uurtje en ik vertrek richting station :danceL: vind het wel spannend hoor. gelukkig is Yule bij me :)

18. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    @wupje als je wilt afbouwen kan je het beste met de middelste voeding beginnen en dit naar buiten toe afbouwen. Als je de laatste voeding overslaat heb je kans dat je 's nachts veel last hebt van stuwing en lekkage. Doen wat je eigen gevoel zegt hoor. Jij weet zelf het beste wat goed voor jullie beidjes is. ;)

Groetjes Marieke.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik kan gewoon niet meer volgen hier, het gaat zo snel. Moet effe weeral 17 pagina's bij lezen, het ergste is dat ik daar geen tijd voor heb. De kids zijn vandaag thuis en krijg niets gedaan.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @zico: ga je nu alweer voor een baby? Of klopt je banner gewoon niet...

Hier net Raven aangekleed en gevoed en dan door het hondeweer naar het station... Mijn vriend brengt me eventjes dus dat is fijn. hoop dat het droog is als we in Utrecht zijn...

Deel Deze Pagina