September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    voor de meiden die het leuk vinden de foto's van maand juli staan op kyani der website :D

filmpjes moeten nog maar wil eerst een dvd met filmpjes wegbranden dan kan ik vannavond lang uit in bed terug kijken op de afgelopen 10maanden van kyani :D

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jale fijn dat je echo goed was arme gizem verkoude.

@ahhh levi gevallen.

robin is weer de box aan het verbouwen hij trekt zich alleen maar op alleen weet dan niet hoe die weer moet gaa zitten net viel ie dus om dus was weer huilen geblazen.

3. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje -> He bah, da's schrikken he! Ik vind t zelf volgens mij erger als Vince valt dan hij zelf...

Volgens mij gaat Vince kiezen krijgen... :( Hij kwijlde al een tijdje niet meer, sinds hij de 8 snijtanden had, maar nu kwijlt hij weer superveel en ik voel ook bobbels onder zijn tandvlees zitten... ;)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kom even met jullie delen dat ik vanavond spinaziestampot met ei en spekjes ga eten! Past wel niet zo goed bij dit warme weer maar ik heb er gewoon zin in :D
    Kyano heeft ook al een tijdje geen ei meer gehad dus kan hij ook weer smullen!

Cossy heeft Vince ook veel zijn handjes achter in zijn mond? Kyano kwijlt ook ineens heel veel weer en heeft bijna constant zijn handje in zijn mond. En dan nog die pijnaanvallen die hij nu steeds heeft :( Dennis vertelde net dat hij die vandaag ook weer gehad heeft. Bij de andere tandjes nooit last van gehad. Dus of hij nu zijn 8st voortandje krijgt of idd kiezen / hoektanden vraag ik me af :(

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    ik kom ff zwaaien! Drukke dag vandaag!

6. 4days

4days Niet meer actief

Nee hij biet niet veel, maar bij al zijn snijtandjes beet hij ook vrijwel niet. Hij wilde juist nergens op bijten, ik denk omdat dat pijn deed. Ik had allerlei bijtringen maar hij vertikte het gewoon...

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag dames !!

Kom even vol trots vertellen dat Jaimy zichzelf aan de trap heeft opgetrokken tot op der knietjes ! ! ! ! ! :D :D
    Helemaal aan het glunderen was ze en toen ik naar mijn telefoon wilde grijpen kukelde ze om met haar hoofdje tegen de muur aan.. Dus was even brullen , opppakken , kusje erop en klaarrrr !

Ben echt helemaal trots ! Ze gaat ineens zo hard met oefenen , ze is de hele dag bezig met op der handjes en knietjes zitten en dan heel hard wiebelen in de hoop om vooruit te komen ipdv glijdt ze onder uit :p En dan nu vanmiddag optrekken aan de trap bij me moeder ! Geweldig !

Meeting: Weet niet of ik dat zelf kan doen of iemand dat voor mij wilt doen ?
    Maar ik kan zondag 25 oktober evt wel , wil dan wel onder voorbehoud omdat ik even wil kijken of er iemand via Eindhoven komt waar ik mezelf bij mag aansluiten * Ik ben erg ja weet het... Bloost * anders weet ik niet of ik durf te komen..... *Bloost*

Voeding....: Ik heb vanmorgen een pak Nutrilon 3 gekocht maar nu kijk ik thuis in het pak nr 2 wat ik heb staan en daar zit nog 2-4 voedingen in.. Wat kan ik nu het beste doen ?
    Denk n iet dat je het bij nr 3 mag gooien of wel ?

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik bedoel dat ik Apeldoorn te ver vind als ik via Friesland zou moeten rijden om Lindaa op te halen, omdat die volgens mij niet zo graag alleen (of met Michelle) reist.
    Maar alleen vanaf hier vind ik Apeldoorn prima hoor!
    En eventueel kan Lindaa dan eerst hier heen komen of naar Groningen en dat we vanaf daar samen reizen.
    Maar goed, zit nu al allerlei dingen voor haar in te vullen, eerst voor haar maar eens kijken of en wanneer het weer wat rustiger wordt bij haar!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle ik zou het gewoon erbij gooien hoor.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum en Rayyan zijn net weg. Zal zo even foto's spammen

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Miracle ik heb toevallig net vanmorgen het laatste restje van pak 2 bij pak 3 ingegooid.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ik ben nu met het laatste pak nr 2 bezig .Als dat bijna op is en ik kom te kort vul ik het ook aan met 3 hoor, maar gaat hier niet zo hard aangezien ik het alleen nog met ontbijt gebruik.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @firsttime mssn om afleiding? Mijn hubbie gaat ook zo doen dan, als hij afleiding zoekt. Lekker ergens hard tegen aan gaan.
    Super dat je een goede nachtsrust heb gehad knuffs

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi en Rayyan

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum en Rayyan

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cuty Rayyan met bellenblaas

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi en Rayyan in de box

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: wat leuk dat je zoveel cadeautjes kreeg van MvM! En de dametjes een beetje afgevallen… Ik hoop dat ze de komende tijd goed aankomen.

@Tweety: wij gaan altijd naar het Gaiapark (Kerkrade), daar hebben we een jaarkaart van.

@Tweety: die Robin gaat ook ineens hard hè! Leuk hoor.

@Parr: hoe gaat het nu me je? Ben je inderdaad verkouden geworden?

@Missy: wat jammer dat je bezoekje naar Kaatje niet is doorgegaan, maar wel goed dat je je grenzen aan hebt gegeven.

@Pisum: het gerecht ziet er goed uit! Het wordt tijd dat je dat eens voor je allerliefste buddy-tje gaat koken ;). En leuk dat Rayyan zo met jou (en met jouw ogen, whahaha) speelt

@Kaatje: jeetje, zagende mannen zijn niet leuk! Leuke foto's

@Ingeltje: jij mag je overal mee bemoeien hoor (al klinkt meedenken een stuk beter), ook al kom je niet naar de meeting. Maar als Brad voor klimrek gaat spelen, kom je dan wel mee? En wat leuk dat jullie ook voor de 2de gaan, misschien zijn we wel weer samen zwanger!

@Jannes: geweldige foto van Sara! Ik zit inderdaad weer in de aftelfase. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is. Maar ik zit nu op dag 5 na mijn eisprong, dus het zal wel over een dag of 10 zijn.

@Steen: veel plezier met stappen vanavond!

@Cossy: dus jij wordt mishandeld door jouw zoon? Ik zou de mama-telefoon bellen als ik jou was ;). Zou best kunnen dat hij kiezen krijgt, mijn nichtje (net 1) heeft er ook al een paar.

@Firsttime: fijn dat je vannacht goed hebt geslapen, jij kunt je rust wel gebruiken nu. Wanneer krijg je de uitslag van de lymfeklieren?

@Jale: fijn dat alles goed was bij de vk, zielig dat Gizem ziek is. Geef je haar een flinke beterschapsknuffel van me?

@Wupje: smakelijke eten vanavond, klinkt goed!

@Miracle: heej trotse moeder! Leuk dat Jaimy ook zo hard gaat.

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wij zijn weer terug na een middagje dierentuin. Het was erg leuk, maar ook erg warm. Quinten heeft zich voorbeeldig gedragen en hij heeft heel veel plezier gehad. Hij sjanst met iedereen, hahaha. Hij heeft vol verbazing om zich heen gekeken in het apenbos en noemde alles wat hij zag 'ppps' (=poes). Hij heeft vanmiddag niet geslapen, ondanks dat hij net een half uurtje in bed heeft gelegen. We hebben hem er dus maar weer uit gehaald. Ik ga zo even pasta met spinazie-roomsaus voor hem maken, ik hoop dat het hem smaakt! Tot later.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk de dierentuin ! Grappig om te zien hoe die kleintjes het toch al heel leuk vinden he.

Deel Deze Pagina