Ik wist neit dat het ook op de nieuws was. Maar ja. Hij was met tussen stop na Malasie door te zijn gegeaan en nu in Indonesie. Was op een markt aan het kijken en een man vroeg hem geld voor cigaretten en hij weigerde. Waarop de man hem sloeg en een knokpartij ontstond. toen trok die man zijn mes en stak hem 12x neer... hij overleed onderweg naar het zkh Ik heb net in liefs fotoalbum gekeken naar fotos van hun samen vroeger. Hij had geen contact meer met hem (ik noem zijn naam niet want vind dat te publiek, al is het op de nieuws geweest blijkbaar) maar hun ouders nog wel.
ja haha ik heb niet zo veel geduld maar morgen werken dus dan ben ik bezig en weg en donderdag zwemmen dus is ook opstaan en weg en dan vrijdag tja dan is het nog 1 dagje dat moet vol te houden zijn maar spannend is het zeker xxxxxxxxxxxxxxxxx
jeetje parr wat een nieuws. Ik had het ook op het nieuws gehoord. Waar moet het heen met de wereld. Funny nou die is duidelijk. Van harte nogmaals Bekijk bijlage 5312
Meiden ik ga ook afsluiten. Het klapt er hier ineens enorm hard uit dus wil me laptopje van het stroom afhebben. Alvast weltrusten , een fijne avond nog en tot morgen !!
Ben hield zich weer niet aan de afspraak hij maakte me weer misselijk. En Jerry? Die had een grote mond! Dus liggen allebei in de vriezer!
Het regent en omweert hier flink. Ik denk wat hoor ik toch op de tuindeuren. Zie hier. Die witte punten in het gras zijn hagelstenen!! En Sara... die slaapt gewoon door... haha..
@queen hier al flinke buien gehad. @funny jaaa das een hele duidelijke test @jannes jeetje wat een grote dingen hier alleen regen gehad heel veel regen.