Oef wat een spuitluiers zeg :/ Kate ook flinke luiers maar nog geen nieuwe tand De dierentuin is wel leuk maar de lokatie moet Apeldoorn of erg vlakbij daar zijn. Je hebt wel Apenheul in Apeldoorn? Maar goed is dan wel oktober.. dus is het kijken of het weer droog is en ook niet al te koud..
Apenheul is in Apeldoorn en redelijk te bereiken met ov (vanaf apeldoorn, elke 15 min een bus) Die van Rhenen ligt weer te veel richting Utrecht zag ik
Ja idd Ik had al Apelheul gemeld in reactie van de dierentuin bericht van jou van Rhenen Vind ik ook een héél leuk idee maar ligt aan het weer rond die tijd
meeting berichtje heb contact gehad met kidsplayground daar mogen we wel zelf een taart mee nemen mits het een apparte is en geen standaard bij de bakker vandaan want die hebben hun ook. heb nog even terug gemailt ivm eten van de kindjes en de entree want die was best aan de prijs vond ik (6,50 per kindje en ouders 1,80) dus het wordt vervolgd.
Idd. Wel fijn dat wij eigen taart mee kunnen nemen! Nu kijken hoe het zit met de rest van het eten. Zie patatjes niet zo zitten.. liever de poffertjes..
Whahahahaa nou heb ik jou eindelijk ook een keer te pakken dat deed ik natuurlijk expres! Foei Jannes, had toch wel gedacht dat JIJ hem door zou hebben
Pff ja echt een drama zeg! Ik weet trouwens niet meer waar ik het had gezien, of het nou op het nieuws was of zo'n actualiteitenprogramma ofzo... Maar te gek voor woorden eigenlijk he, dat ze gewoon een mens het leven afnemen voor een paar sigaretten. Funny -> Nou, die is wel heel duidelijk inderdaad! Geen twijfel mogelijk! Jannes -> Nou, zo'n steen zul je maar op je hoofd krijgen... Dat heb ik nou met Johnny Depp! Mila -> Welkom (terug) hier! Wij vinden (ik denk wel dat iedereen dat vind, toch ) het leuk als er nieuwe mensen komen kijken hoor! Dus als je je verveeld of je hebt een vraag ofzo, kom gerust lekker mee kletsen! Ik kan me trouwens ook nog wel herinneren dat je ooit onder de naam Mica hier was. Parr -> Jakkes, onweer op je stoep... Jakkia -> Wauw, 11 maanden alweer! Vince moet er nog 10 worden, hihi. Nog maar 1 maandje bij jullie! (en dan heb je officieel geen baby meer...*snik*)
ja heel jammer hihi maar ja het heeft ook zijn leuke kanten al moet ik die bij een peuter weer ff zoeken
Jah dat is toch ook zo. Als ze beginnen te lopen, en zo lekker heen en weer waggelen! Wie smelt daar nou niet van weg! Of als ze voor het eerst met woorden duidelijk kunnen maken wat ze willen. Er staan ons nog een hoop leuke dingen te wachten!
Good Morning! Hier heeft Aimar goed geslapen, alleen omdat hij een keer eventjes huilde werd ik wakker en kon niet meer in slaap komen Maar na een uurtje was ik dan toch weer in dromenland. Ik moet zeggen dat van alle opties voor de verjaardagsmeeting, ik de Apenheul de leukste vind. Alleen jammer dat we dan zo afhankelijk van het weer zijn.... @ Mila: Hééé Mica herinner ik mij zeker nog wel! Leuk dat je meeleest en ik hoop af en toe ook een berichtje van jou te kunnen lezen hier. Zo Aimar heeft ook echt last van zijn tandjes. Soms moet hij ineens heel hard huilen en zijn vingers zitten werkelijk de hele dag tussen zijn kaakjes.... Daarbij is hij ook nog snotterig. Hij ziet er lekker uit dus: kwijl en snot! @ Jekkia: en, lekker geslapen onder je natte dekbed? Matice in een roze romper? 8) mag tegenwoordig hoor! @ Pisum: check je hyves!!!
Goodmorning! Zo...eventjes spieken Julian was al wakker om 7 uur maar besloot toch nog even te slapen en hij slaapt nu dus ook nog! Heerlijk hoor kan ik hier nog even kijken. Helaas is er nog niet zo veel geschreven whahahahaa Nou ik ga maar eens even alles klaar maken hier, ontbijtje, aankleden en julian naar kdv. Daarna kruip ik er nog even in, ik heb late dienst weer vanavond. Tot later!