Oh wat heerlijk dat Raven gewoon bij je kan zijn! En dat je een eigen kamer hebt lijkt me ook heerlijk. Dat heb ik gemist toen ik in het ziekenhuis lag die eerste twee dagen. Ja erg fijn dat m'n hb weer gestegen was. Vandaag zijn drie vriendinnen van me langs geweest waarvan twee met kind (allebei ook meiden), eentje van ruim zeven maanden en eentje van zes weken. Echt leuk! Isis vond het ook allemaal wel prima. We hebben lekker buiten gezeten, heel gezellig. Leuk hoor, drie van die meiden bij elkaar, hopelijk worden het later ook vriendinnetjes Ik merk wel dat ik zo'n bezoek toch wel druk vind nog trouwens, ben nu weer erg moe. Dus vanavond maar lekker rustig aan.
Jeetje Yule, wat een verhaal zeg. Fijn dat Raven lekker bij je kan zijn. Beterschap! @Tweety, fijn dat de operatie goed gegaan is! Hoe gaat het nu? @jekkia, fijn dat het allemaal goed gegaan is bij de oppas! En jij een leuke avond gehad! @lola, niet fijn als je kindje zoveel huilt...ik hoop dat dit de oplossingen zijn. Succes! Vandaag de hele dag bij mijn ouders geweest. Mijn moeder moest even oefenen met het flesje geven, hihi. Volgende week gaat Femke daar voor het eerst een avondje heen. Ze heeft vanmiddag heerlijk buiten in een tentje gelegen, helemaal geweldig vond ze het!
@yule wat een verhaal zeg nou sterkte. Dikke knuf. @tweety wat fijn. verder slokt hier net zoa+s bij de meeste mijn energie flink op. en overmorgen gaat mijn man weer aan het werk. Gisteren bij de kinder arts geweest en gio heeft reflux waardoor hij dus zo blauw kan aanlopen. Nu geven we voor de borstvoeding een papje van johannesbroodpitmeel twee of drie hapjes en dan gaat het een stuk beter. vanmiddag waren we niet thuis en had ik het papje niet bij me en het ging meteen weer mis. Nu is hij al vanaf 5 uur helemaal vanslag ligt net weer in z´n wieg hopen dat hij ff slaapt zodat we straks weer goed aan de slag kunnen met de voeding. Morgen gaat chris voor het eerst een flesje geven. spannend hoor. Hoop dat hij die pakt zodat chris de laaste voeding kan geven hij gaat toch nooit eerder slapen dan 2 uur.
Tweety ik had nog een geboortekaartje gevonden van Raven, die ligt denk ik maandag bij jullie op de mat. Ben trots op Robin, lekker zijn flesje gedronken. Zou helemaal perfect zijn als hij voor de verjaardag van zijn grote broer thuis kwam Pisum, jouw draagdoekinstructies zijn verstuurd, hoop dat je hier wat aan hebt. Hoe gaat het nu met Rayyan? Nogsteeds zoveel huilen?
@jekkia heb hem al binnen bedankt, ja is een mooi idee maar ben bang dat het niet gaat lukken. het is wel mijn stille hoopje zoals ik in het zwangerschapstopic schreef die ik niet durfde uit te spreken. maar de arts zei natuurlijk al reken op december dus 10 okt lijkt me erg snel. @kaatje zie ze van de week wel verschijnen alvast bedankt.
Allemaal sterkte! Op een rustige nacht ! )poff mag ook wel na zo´n dag haha Julian wou alleen maar bij mama ligge... wel heel lief)
@Yule: zag net op je Hyves dat je opgenomen bent in het ziekenhuis, dus dacht: ff komen lezen. Wat een verhaal. Hoop dat je snel weer opknapt en naar huis mag. Liefs Jannes! Hier alles prima - het nieuwe ritme en slaapregim dat we sinds een week hanteren (bij slaapsymptomen of na anderhalf uur ->wakker in bedje leggen, laten huilen, slapen) doet wonderen. Ze huilt niet eens meer als ik haar in bed leg, maar valt na paar minuten rondkijken gewoon in slaap. En 's nachts ook! Je merkt dat ze er echt een stuk rustiger door wordt, dan wiegen, op de arm in slaap vallen en tut blijven geven. Heel fijn! En ze is zo tevreden, het is bijna eng. De momenten dat ze wakker is, ligt ze heerlijk in de box of wipstoel om zich heen te kijken en vind alles prima. Hoop dat het zo blijft. Maar wie weet, want maandag is ze 5 weken en volgens Oei ik groei, gaat ze dan een sprongetje maken met huilen en hangerig zijn. We zullen zien. Fijne zondag allemaal... O nieuw fotootjes staat in mijn album. Deze week genomen toen ze exact 1 maand oud was.
Yule, heel veel beterschap meid! Nondeju zeg dat was natuurlijk even schrikken, verwacht je niet na 3 weken eigenlijk Hier gaat alles goed gelukkig. Gisteren gestopt met de antibioticakuur en nu maar hopen dat mijn ontstekingen wegblijven....Helaas zit er wel nog een bobbeltje in mijn borst, maar we zullen zien. Sem doet het super, hij meld zich om de drie uur en huilt af en toe. Ik vraag me alleen af, ik doe de pamper luier om en toch worden zijn kleertjes en soms het bed ook nog nat van het plassen....doe ik iets verkeerd of is dat vrij normaal?
Misschien het piemeltje ernaast? Zelfde verhaal als paar pagina's terug; de 'ruches' goed omhoog vouwen als je de luier opent.
Nope, piemeltje de goede kant op geduwd, en de ruches zaten ook goed. De hele rug is soms nat (rompertje en trui....) Ik heb niet meer alles bijgelezen en kan zo snel niet terug vinden dat er al wat over geschreven is.....
Ohh nee sorry, zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde dat je dan een goeie uitleg vind over wat 'ruches' zijn hihiih! Welke maat heb je? Ik ben begonnen met maat 1 newborn, maar nu hebben we maat 2. Soms moet je eens wisselen van merk. Kruidvat schijnt hele goede te hebben huismerk.
hmm, dus als ik het goed begrijp is het niet normaal als de kleertjes toch nat worden (ondanks de pamper...) Toch? (heb er zelf geen idee van wat "normaal" is en wat niet, tja en wat is nog normaal hé ) Echt zielig, nat pakje en vannacht ook nog een nat bed (ben ik echt de enige.........?)
Hier soms ook hoor. Ik denk dat ik soms de luier niet goed heb gedaan ofzo. Maar ik heb het 1 of 2 keer per week...
Hallo! Het lijkt weer een mooi dagje te worden vandaag....de was gaat dadelijk weer lekker naar buiten! Heerlijk. Het is kermis hier in het dorp, dus ik denk dat we vanavond gezellig even daar heen lopen, lekker oliebollen eten Het gaat allemaal prima hier, Femke had gisteren weer last van krampjes...arm kind. Het lijkt er op dat ik geen big mac's meer mag eten....dit is nu de 2e keer dat het hierna komt.... @Sasha, balen dat Sem telkens alles onder plast, wij hebben er gelukkig geen last van....misschien inderdaad een grotere maat proberen? Succes! @Jannes, fijn dat het zo goed gaat met slapen, heerlijk is dat he! @Elise1, fijn dat de johannesbroodpitmeel werkt! Fijne dag allemaal!
Van natte kleertjes heb ik gelukkig ook geen last, maar ik kan me voorstellen dat dit een typisch 'jongetjes-probleem' is... Hier een super nacht achter de rug. Emma lag na de laatste voeding om 24.00 uur in haar wiegje en vanmorgen om 8.11 uur werd ze pas wakker... Alleen word ik 's nachts regelmatig badend in het zweet wakker. Alles is dan werkelijk kletsnat (het gaat dus lekker met de was hier... ) en mijn haar plakt ook op mijn hoofd! Hebben meer mama's hier last van? Ik weet dat het met de veranderingen in je hormoonspiegel te maken heeft. Lekker voorproefje op de overgang...
Ja dat heb ik ook Lola! Ik zweet me rot steeds 's nachts. Vreselijk, ik word er af en toe zelfs wakker van, dan denk ik dat het al weer 'voedertijd' is en ben erg verward, terwijl het maar een uur of anderhalf na de laatste voeding is en Isis heerlijk ligt te slapen.
@Sasha inderdaad ander merk proberen maar kan ook zijn dat net die plek van de luier al helemaal is volgeplast en dan loopt het er ook uit.
Lola hier ook, mijn god ik kan elke dag wel het bed verschonen Maar ja, het is ook nog steeds het vocht van de zwangerschap dat je kwijtraakt, voor een goed doel dus Natte kleertjes en/of bedjes ook geen last van, maar lijkt me idd een jongetjes probleem