Waar ik alleen tegenop zie is weer onzekerheid of hij wel of niet goed geplaatst is en of dit dan wel de goede anticonceptie voor mij is.. Maarja, als je t niet probeert.. En de ervaringen verschillen enorm per persoon.
Goedemorgen meiden! En allemaal de fikse onweersbuien overleefd?? Ook hier is het er flink uitgekomen. Alleen zo'n grote hagelstenen als bij Jannes heb ik gelukkig niet gezien. Kyano merkt nooit iets van noodweer, zodra hij slaapt is hij ook vertrokken en wordt van zoiets niet wakker. Vanochtend hebben we hem om 7 uur wakker moeten maken, hij vond het nog heerlijk in bed! Jannes heeft jullie auto geen schade door die hagel? Of stond alles veilig in de garage? Mila hey hallo ! En je mag best gewoon lekker meeschrijven hoor! Jekkia ha ha leuk Matice in een roze rompertje! Moet hij maar niet zoveel poepen! Tweety oh lekker uitgeslapen!! Jacolien veel plezier deze weken en klus ze!
Oh gisteravond belde mijn smoeder. Ze wilde een afspraak maken om met een vriendenstel van haar bij ons op bezoek te komen. Dat zijn heel gezellige mensen en ook hubbie gaat vaker met die man naar voetbalwedstrijden dus dat was geen probleem. Alleen ze wilde een avond afspreken dus ik zei dat volgende week maandag of donderdag wel zou kunnen. Ik vroeg hoe laat ze dan wilde komen aangezien Kyano om 19.30 ongeveer naar bed gaat. Ja zegt ze we proberen er om half 8 te zijn maar anders hou je hem maar op tot 20 uur dan zijn we er zeker :x GRRRRR mijn haren stonden alweer overeind. Ik zeg nou als hij moe is, gaat hij naar bed want de volgende ochtend moet hij ook weer vroeg op aangezien we hem dan ook weg moeten brengen! Ok zegt ze we zullen proberen er om half 8 te zijn. Maar goed wat heeft ze dan nog aan het bezoek? Als ze voor Kyano komen dan moeten ze rond 18.30 komen dan kunnnen ze nog even lekker met hem knuffelen. Echt waar dat mens is af en toe zo raar Eigenlijk is het ook wel zielig want ze zit gewoon echt niet lekker in haar vel. Sinds hubbie zijn vader is gestorven is ze gewoon heel anders geworden. Veel dwingender en harder terwijl het eigenlijk een heel lief mens is. Jammer dat zij het zo moeilijk kan verwerken allemaal.
Wij gaan zo even wandelend een boodschapje halen. Misschien dat we vanmiddag naar de AH gaan voor een fotosessie Maar ligt eraan hoe de dag loopt, anders gaan we vrijdag. Oh ja Missy, nieuwe collectie is binnen bij de H&M! IKKE WIL OOK, maar ben blut
@Wupje: idd raar dat als je op bezoek komt voor een kleintje, dat je dan om 19.30 komt. Dan is hij toch kapot... En normaal staat onze auto in de garage, maar tijdens de hagel niet. Maar gelukkig geen schade.
nou hier is het gezellie (not) de combi hubbie thuis al een week en ongi is niet de juiste. hij is nu boos boodschappen doen de eigenwijs. maar ja hij zoekt het maar uit.
@Wupje, ja inderdaad.. Zo zijn sommige familieleden van ons dus ook. Ja dan gaatie maar wat later naar bed of doe je hem in de middag eerder op bed.. Dat werkt toch niet alsie nog niet moe is dan.. Achja, sommige hebben echt een plaat voor hun kop! @Tweety, whaha hier ook altijd last van. Hubbie werkt halve dagen en als ik dan ongi ben loopt hij me de hele dag voor de voeten. Vaak stuur ik em dan weg om te vissen ofzo.. Mijn Mei Tai is binnen! Vanmiddag lekker stukje mee wandelen als hubbie thuis is..
Uhh ben even vergeten waar dit een reactie op is? Hahaha. Veel plezier met jas shoppen! Ja ik ken meerdere die er een hebben, en ze zin er allemaal super tevreden over. Vrijwel niet meer ongesteld, en verder hebben ze er ook geen last van ofzo. Alleen het zetten was wat minder, maar dat had er blijkbaar ook mee te maken dat zij nog geen kind hebben. Maar van acne ofzo heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord. Ja, dit idee had ik ook! Wupje -> Wat vreemd van je smoeder inderdaad! Ja zou verwachten dat ze ruim op tijd kwam zodat ze lekker kon knuffelen met Kyano. En hem langer op houden als hij moe is is natuurlijk helemaal belachelijk, hij heeft zijn slaap hard nodig! Ik denk ook wel dat het kan komen door de dood van haar man ja. Toen mijn oma overleed zag ik hetzelfde gebeuren bij mijn opa. Inmiddels is het weer weg getrokken, dus misschien is er nog hoop.
@Cossy, jij typte gisteren toch dat je dacht dat Vince kiezen kreeg.. Vandaar mijn reactie dat is snel. Zo, Mike vind dat fruit van gisteren gewoon niet lekker haha! Want had net de andere helft gegeven en hij vond er niks aan, zelfs gepureerd niet. Dus maar verse kiwi gesneden en die ging er zo in. Pff.. het is echt benauwd hiero, zweet me rot.
Ik heb weinig spannende dingen te melden vrees ik. Het gaat prima hier en we genieten van onze vakantie. Vanavond ga ik me een paar vriendinnetjes naar de film, morgen naar mijn ouders/zus, vrijdag gaan we naar Maastricht, zondag naar vrienden in Rosmalen. Lekker druk dus.
@Pupke, lekker genieten vd vakantie! Gaan wij ook doen vanaf volgende week.. Zal ik er ook wel een stuk minder zijn. Onze eerste vakantie als gezinnetje (ookal gaan we alleen weekendje weg en verder gewoon dagjes uit). Heb zin in zaterdag, gaan we naar mijn ouders toe die op vakantie zijn in Callantsoog.
Jep! En hubbie alleen vandaag nog.. Die is morgen bij de kliniek dan en vrijdag heeftie vrij genomen omdat we geen oppas hadden en hij nog dagen zat heeft! Ik niet, dan krijg ik gelijk niet uitbetaald.. Dus vrijdagavond na mijn werk ga ik een taartje kopen en drink ik een glaasje op onze vakantie! Gaan jullie ook niet op vakantie dan?
Zo ik heb eindelijk mijn bestelling aan herinneringen op linnen verstuurd! Via onze pc thuis lukte het steeds niet. Vanochtend had ik de foto's maar eens meegenomen naar het werk en voila no problemos Hebben we toch een oud hoopje schroot thuis staan Pupke have fun!! Cossy ja ik vind het ook wel jammer voor Dennis want hij herkent zijn moeder vaak niet eens terug. Hij voelt zich vaak opgelaten en weet niet hoe hij met de situatie om moet gaan. Het is tenslotte zijn moeder waar hij veel om geeft maar vaak maakt ze het zichzelf onmogelijk
@Wupje, owjee dat word een nieuwe pc kopen. Je helpt me wel ergens aan herinneren.. Moet nog steeds van 6 maanden foto's laten afdrukken van Mike. Ga ik straks maar es doen alsie op bed ligt. Kan ik wat foto's omwisselen in de lijsten hier.
Oh lekker jullie hebben al vakantie of bijna! Ik moet nog 6 weken wachten.......maar ja heb ik wel nog wat leuks in het vooruitzicht
@pupke lekker genieten dus van de vrije dagen Ik straks ook vakantie.. tja wat is anders dan de afgelopen maanden? Hubbie is er ook @tweety oef nee geen goed combo nee knuffs @wupje dat krijg ik dan ook soms. Ik zeg dan ook van niet op tijd, jammer dan. Ik maak bijv alleen uitzondering voor mijn broertje, zoals laatst. Hun kwam 's avonds na het eten. En hun wonen in DB. DUs heb gezegd dat ik zou kijken of ik het kon rekken zonder dat Kate sjaggo werd. Dus heb ik haar gewoon laten slapen ipv ophalen. Dit was dus vlak voordat eten werd geserveerd. DUs was zij ook later op. Maar anders doe ik zulke dingen niet. En aangezien jouw smoeder er vaak is etc. zou zijn beter moeten weten grrr