oh die gebruik ik niet hoor voorop forum tik gewoon hier mijn berichten behalve als ik alles bijlees dan in word
ja idd jammer en helemaal balen dat ik nu ongi ben heb er altijd zo'n hekel aan hmmm julia kan weer niet in slaap komen, ben al 3 keer haar speen gaan geven xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Anno: jammer dat je ongi bent geworden, ik hoop dat het de volgende maand wel raak is. @Parr: fijn om te horen dat het redelijk is gegaan op het werk. Fijne vakantie!
Quinten had het maar druk vandaag met kruipen/gaan staan/koekjes stelen(!) en niet slapen. Hij heeft alleen vanochtend 1 1/2 uur geslapen en de rest van de dag wilde hij niet meer. Net om 19.00 uur de fles gegeven en hij viel halverwege al in slaap, zo moe was hij, hihi. Over die koekjes: ik had 1 kinderkoekje op tafel liggen en toen wij even niet keken heeft hij deze gepakt. We vonden het al verdacht hoe rustig hij ineens was, zat hij achter de bank het koekje op te smikkelen, whahaha! Ik zou eigenlijk naar de film gaan, maar ben erg misselijk (al gaat het nu al iets beter). Volgens mij komt dat van de zwangerschapsvitamines, die heb ik vanochtend voor het eerst genomen. Ik had dat toen ik zwanger probeerde te raken van Quinten ook, ik kan schijnbaar niet tegen die pillen. Ik ga dus gewoon maar weer terug naar alleen foliumzuur net zoals de afgelopen weken. Ik eet verder toch gezond dus dat zou voldoende moeten zijn (en gelukkig zijn die foliumzuurtabletjes klein, beter dan die halve bakstenen van VSM...).
Anno, he balen meid! Wij hebben net Anna naar mn ouders gebracht. Mn neefje bleef daar ook slapen. Hij is net 9 maanden en loopt al om de tafel!! Nou dat doen de meiden nog niet hoor met 11 maanden. Maar goed. Ik zal zo mn moeder eens bellen of Anna al op bed ligt. En of ze slaapt. Sophie hebben we net neergelegd. Die is al in dromenland.
@Anno, oww balen.. Had goede hoop voor jullie! @Queen, nou leuk vin ik t niet hoor.. Tis dat t wel belangrijk is om schoon te maken, maar anders.. @Parr, wat was er dan met belastingdienst blunder? @Pupke.. whahaha Quinten de koekjesdief! Lekkerding is t toch ook! Wanneer is nu je NOD? Ik slikte de zwanger worden van Etos. Zo, even plaatje showen van mijn Mei Tai.. Denk alleen dat ik em nog niet helemaal goed heb geknoopt. Misschien wat strakker of hoger doen..
@Missy: mijn NOD is ehhh... Weet ik niet precies, mijn cyclus is best onregelmatig. Als ik uitga van een luteale fase van 14 dagen, dan is mijn NOD op de 30ste of 31ste. Maar kan dus best een paar dagen later zijn.
Hier is een kletstante die even komt aanwaaien Tweety ai dat is minder fijn nieuws voor je hubbie ! Missy oh leuke spulletjes gekocht! En wat zit Mike lief in de draagdoek!! Anno oh ook voor jou dus op naar de volgende ronde! Pupke oh leuk Quinten die stiekem een koekje opsmikkelt !! Foliumzuur en gezond eten is echt wel voldoende hoor. Ha ha ik snap jou precies ik heb soms al moeite om de pil door te slikken en een paracetamol los ik altijd op in water. Durf echt geen pilletjes zo door te slikken .
Nou mijn smoeder heeft volgens mij echt haar week niet Het is lange tijd erg goed gegaan maar nu gooit ze haar kont weer in de krib. Dennis had straks Kyano opgehaald en toen hij in de auto zat en in de spiegel keek zag hij iets vreemds uit Kyano zijn mond steken. Dus hij heeft de auto stopgezet en het eruit gehaald, bleek een takje te zijn en ook had hij nog een klein groen besje in zijn mond dat hij door midden gebeten had Toen hij thuis kwam belde hij zijn moeder om dat te zeggen want zijn neefje van 13 was alleen met Kyano naar de eendjes geweest en waarschijnlijk is het daar gebeurd. Dennis wilde gewoon aangeven dat er in het vervolg beter op gelet moest worden. Nou werd ze echt hartstikke kwaad aan de telefoon :x! Dennis heeft op een gegeven moment maar opgehangen maar voelde zich echt vreselijk. Echt stom hoe zij steeds reageert..... Verder was Kyano nog lekker vrolijk toen hij thuis was maar wel al snel moe dus die hebben we onder de douche gezet en hup het bedje in
@FunnyMe: ja inderdaad, best spannend. @Wupje: dat heb ik ook! Ik kan ook geen pillen slikken dus ik kauw altijd op alles (niet dat ik zoveel pillen slik hoor, maar soms een paracetamol). Niet zo lekker, maar ja... Wat vervelend dat het zo uit de hand is gelopen met je smoeder! Maar ik vind het terecht dat jullie haar hebben aangesproken hoor.
@Wupje, nouja zeg.. Je Smoeder is inderdaad weer lekker tegendraads bezig zeg. Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk mijn zoontje nog niet mee zou laten gaan met een kind van 13. Maar dat moet iedereen voor zich weten, ken zijn neefje natuurlijk niet. Sorry, ik ga afsluiten! Hubbie wil pokertournooi spelen en ik ga even fruit eten! Fijne avond meiden *zwaai* Slaap lekker!
Wupje wat vervelend dat het zo uit de hand gelopen is met je smoeder. Misschien morgen nog eens proberen een gesprekje aan te gaan?
Hey meiden, Ik heb ff snel bijgelezen...maar heb het weer eens druk. Gisterenavond naar Nijmegen geweest, regenen joh, hihi wij gaan ook een keertje uit zeg....maar goed een tijdje op een overdekt terras gezeten en toen het droog was naar het vuurwerk wezen kijken, dit was weer erg mooi. Femke heeft voor het eerst bij mijn ouders geslapen, dit is super goed gegaan, ze hebben allemaal genoten. Femke is nu wel total loss van alle aandacht, ze is ook niet helemaal lekker, in een keer knalrode billen en wat snotterig. Morgen is papa lekker met haar thuis, dus kan ze mooi weer bijkomen. Ik heb vandaag gewerkt en mag morgen ook weer, dan alleen vrijdag vrij en dan moet ik het weekend weer werken...maar daarna tien dagen vrij, heerlijk! ff een paar dingen waarop ik wilde reageren: @Anno, ah ongi geworden, op naar de volgende ronde, succes! @Missy, ik heb ook een mirena, had ik ook voordat ik zwanger wilde worden de eerste keer, toen heb ik hem ruim drie jaar gehad. Ik ben er erg tevreden over, geen gedoe meer, weinig hormonen, niet meer ongesteld, heerlijk! En de eerste keer had ik meteen weer een normale cyclus na het verwijderen. @Parr, jeetje heftig nieuws zeg, knuff meis! @Jekkia, ik hoop dat je inmiddels het wachtwoord ontvangen hebt....je hebt de krabbel dan waarschijnlijk niet gelezen, daarin had ik gevraagd of je me misschien wat info over het shirtjes maken kan geven, ik vond het zo leuk! Zou het best eens vaker willen doen. Oja, ik zag iets over een eventuele limbomeeting voorbij komen, super leuk idee! Ik ben van de partij. Nu ga ik lekker met de beentjes omhoog en vroeg naar bed! toedeloe