September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo daar ben ik weer! Helemaal bijgelezen. Effe kort reageren.

@ Yule: Wow een bod! En dat ondanks een keuken vol kattenkots :D Ik hoop dat de bieder openstaat voor onderhandelen. Succes ermee. En nog eens wow, jij bent veel afgevallen zeg! Misschien moet ik toch maar een gaan Sonja Bakkeren.... ;)

@ Missy: dus jouw Mei Tai is door iemand zelf gemaakt? En mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?

@ Queen: die van jou vind ik ook mooi.....ga toch eens kijken of ik 'm ergens goedkoper kan vinden (US of UK site ofzo) want ik vind 139.00 wel erg duur.

Foto's maken bij de AH is niet gelukt. Aimar ging al brullen toen ik 'm op het tafeltje wilde zetten. Eerst boodschappen gedaan en toen nog een poging maar hij wilde echt niet. Meiden die het deden kwamen ook niet echt professioneel over moet ik zeggen ;)

Verder blijft Aimar niet meer stil liggen op de commode en wordt heel boos als ik hem terug draai. Ik heb hem dus net met moeite kunnen wassen. Luier omdoen werd echt een ramp, dus ik heb hem in zijn bedje gelegd en daar aangekleed. Boos dat hij was! Maar hij kon in ieder geval niet vallen. Na een tijdje was het goed en meneer sliep vrijwel meteen.... ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Mijn smoeder heeft vandaag haar fiets met Levi erop laten vallen :x
    Ik weet wel dat het niet express ging, dat ze er zelf ook van geschrokken is en gelukkig heeft Levi niets maar vind het wel heeeel erg :(

Dierentuin Vind ik op zich wel erg leuk, vind alleen de entree wel erg prijzig

Missy, nog iets wijzer geworden van je belletje naar portaal?
    haha hou jij nog bij hoeveel weken Mike is? Ik zou het echt niet weten, tel inmiddels in maanden.
    Leuke foto ! Is Mike nog een beetje te tillen zo?

Pisum, dat is niet netjes van jou. je moet gelijk op krabbels reageren ! :D

Wupje, idd erg raar dat ze dan precies rond zijn bedtijd komen. Niet ophouden hoor, als hij moe is gewoon lekker op bed leggen. Hadden ze maar eerder moeten komen
    Nou ja moet niet gekker worden een neefje van 13 alleen met Kyano op pad sturen

Parr, jee een nieuwe bak :)

Inge, super foto's. Zie idd Julian wel in jou vroeger

Yule, jeeee een bod. Nu hopen dat het tegenbod geaccepteerd wordt. Zou ook niet lager gaan. Er staat nog steeds een mooi huis te koop hier hoor :) dan moet J gewoon een kwartiertje langer reizen naar leiden haha.
    Netjes hoor zoveel afvallen !

Tweety, wow misschien een hernia, das best heftig

Anno, balen ! ga je gewoon met mij mee naar de volgende ronde. knuff

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr nee heb niks mee gekregen van de bd?

@wupje balen van je smoeder maar ik zou zelf ook ff bellen als ik een takje aan zou treffen bij robin hoor.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, schattige foto

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja dat herken ik wel met dat omdraaien!!!

Queen mooie bos met krulletjes! Ik verdenk de meiden er ook van dat ze krullen ontwikkelen...

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ah arme Levi! Hoe krijgt ze dat nou voor elkaar?

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Steen: o jullie hebben idd niet het beste weer gehad om uit te gaan. Fijn dat het goed is gegaan bij opa en oma!

@Wupje: mijn nichtje van 11 mag ook met Sara wandelen hoor. Geen probleem. Maar mijn nichtje heeft een klein zusje van 2 dus weet goed waar ze op moet letten. Maar wel heel vreemd dat schoonmama niet gezien heeft dat er nog een takje in Kyano's mondje zat...

@Anno: jammer dat je ongi bent geworden.

@Pupke: hier nog iemand die niet tegen grote pillen kan. Bah!

@Yule: hoop dat mensen een hoger bod willen doen, want september is wel heel snel. Jullie moeten wel echt een huis vinden waar je echt blij van wordt en jaren in wil wonen.

Hier gezellig dagje gehad. Met Sara in bad, na slaapje naar opa en oma, toen boodschapjes gedaan (vindt ze geweldig) en einde middag op de fiets papa op het werk opgehaald. En nu ligt madame heerlijk te pitten.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje Kaatje, hoe kan dat nou??

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze had hem in het fiets stoeltje gezet ( gelukkig wel vast ) en moest toen een stukje lopen voor ze op kon stappen. Toen bleef ze met haar been achter de trapper haken en de fiets viel van haar af en ze kon hem niet meer tegen houden.....

Mijn arme kleine jongen :(

Ben wel blij dat ze het gewoon eerlijk verteld heeft

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Inderdaad fijn dat ze het eerlijk verteld heeft! Maar arme Levi!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje o schrikken dat je smoeder de fiets heeft laten vallen. ze zal zelf ook flink geshrokken zijn denk ik.

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: nou, dat is schrikken zeg! Maar goed dat Levi niets heeft. Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent. Hoe kon het gebeuren?

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    En terwijl ik aan het typen was, kwamen er weer berichtjes bij....

@ Kaatje: oh dat is inderdaad geen leuk nieuws. Maar gelukkig was het een ongelukje en geen nalatigheid...

@ FunnyMe: ga zo je frustratie lezen....

@ Wupje: grgrg :x Daar zou ik ook wel boos om zijn. Zoiets zie je toch????

@ Jannes: klinkt als een erg leuke dag.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, kom anders effe op msn dan leg ik t wel uit over de Mei Tai gauw? Of ik sms je wel effe..
    Edit: ik bel je wel effe ok?
    Want ga afsluiten

@Kaatje, ow kan me voorstellen dat je t niet leuk vind nee!
    Ik heb altijd liever dat ikzelf val of hem stoot ofzo dan iemand anders..
    Ja Mike voel ik bijna niet als ik hem goed omknoop.
    Nu was even gauw voor een foto.
    Ik hou niet bij hoeveel weken die is, staat op een banner op hyves. ;)
    We hebben Portaal niet te pakken kunnen krijgen, maar de buurman zijn zoon hebben we aangesproken.
    Dus hopelijk levert t wat op!

Nu ben ik echt weg! Tot morgen!

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Kaatje, oh das schrikken! Maar idd kan zij niets aan doen kan iedereen gebeuren.
    Gelukkig heeft ze wel eerlijk verteld.

Funny, krijgen ze ook krullen :D leuk toch vind ik zo schattig :D
    het klit jammer genoeg soms zo erg bij kyani, maar dat komt vast omdat zij net zulk dik haar heeft als mij

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Queen ik weet t ook niet zeker hoor. Maar er komen wat plukken met een slag erin

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dus nog even afwachten. hebben jullie ook krullen?

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee, maar mijn svader wel

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    okay, nou wie weet! zou wel leuk zijn :D

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Anno: balen zeg, toch ongi geworden... Volgende ronde beter!!

Funny, grrrrr (heb net je frustratie op het andere forum gelezen). Ik zou haar ook meenemen!

Wupje: Wat jammer dat je smoeder zo hysterisch reageert. Is toch normaal dat je even meldt dat er zoiets is gebeurd!

Kaatje: ook al zo'n fijne schoonmoeder :(. Gelukkig vertelt ze het eerlijk en kon ze er niks aan doen, maar toch wel erg sneu voor Levi. Gelukkig is ie er goed vanaf gekomen!

Hier geen nieuws. Isis was zonet zo ongelooflijk lief. Ik had haar zittend op de commode en ik was haar schouders en rug aan het masseren. Mijn man kwam binnen om de fles te brengen en de prullenbak te verschonen. Ondertussen ging ie weer oefenen met papa zeggen. Isis zegt meer iets van baba, dus lijkt er al wel op maar nog niet helemaal. Dus mijn man heel duidelijk de p in papa zeggen. En ze vond het leuk!!!! Ze moest echt schaterlachen, zo schattig! Net als die lachende baby's van dat youtube filmpje. En steeds weer als hij PaPa zei barstte ze in lachen uit. Echt geweldig! Toen ik de camera had gepakt was het natuurlijk net helemaal afgelopen, kwam er nog een lief glimlachje uit, maar meer niet. Maar was echt zo leuk!!!!

Deel Deze Pagina