Missy, gecondoleerd. Beetje dubbel gevoel voor je kan ik me zo voorstellen. Niet leuk om je omi te verliezen, hoe oud of ziek ze ook was. Sterkte meis. Tweety, super dat alles goed was! Fijn dat hij zo goed drinkt, stoere vent is het! En die sonde, tja, die mag er vast de volgende keer uit. Owww, ben zo benieuwd hoe de meeting was! Heb er echt de hele dag aan moeten denken, was gewoon een beetje nerveus ervan hahaha Kom maar op met die verhalen! Lief komt hier net binnen met de C1000 doos, die ga ik lekker uitpakken
En freesia? de c1000 doos is leuk he?! Ik baal hier ook zooo zat me steeds te bedenken hoeveel ol ze hebben en ik er GRAAG bij was! meiden ben zooooo benieuwd!
Nou zeg, wat een SUPER doos! Allemaal leuke dingen! Kijk, daar heb je nou wat aan Ben helemaal blij dat wel elke week naar de C1000 gaan Pff, al die berichten over drukke spitsen en files en vertragingen... ben toch wel blij dat ik het avontuur niet ben aangegaan Maar NU willen we weten hoe het was! Stelletje kletskousen, blijven natuurlijk weer veeeel te lang bij de Mac hangen Of bij de Prenatal (okee okee, ben stinkend jaloers, ik geef het toe )
ja ik bhen de eerste die thuis is en achter de computer is gedoken. Was errug gezellig jammer dat jullie er niet bij konden zijn, maar sommige dingen gaan toch echt voor. @missy gecondoleerd en sterkte met het verlies van je oma. @tweety fijn dat alles goed was! ga nu ff eten maken en dan zo de kleine voeden die houd het al 4,5 uur uit op 1 voeding. Al die kleine en grote mensen waren blijkbaar wel erg vermoeiend. haha @dreames dank je wel dat je me hebt gehaald. we spreken snel eens wat af met de mannen erbij. knuf
Ha! Ik was eerder thuis, maar was dan ook niet "echt" mee. Was wel even in Utrecht, dus heb alle babietjes bewonderd en ben dan weer huiswaarts gegaan. Ook blij dat ik niet in de spits moest (vond die paar uurtjes van huis al heel wat - Ewout wou ook niet eten (of had gewoon geen honger) ), want treinverkeer was één chaos door gevallen blaadjes. Dat verbaast me toch elk jaar... Je zou denken dat ze ondertussen door hebben dat het ELK jaar herfst is, dat ELK jaar blaadjes op de sporen terecht komen en dus op zoek gaan naar een oplossing... Maar goed, ben ook wel benieuwd hoe de rest van de meeting is verlopen (straks of morgen post ik wel een reactie stukje)
Even spammen: Jill tijdens haar favoriete bezigheid (op drinken aan de borst na dan). Ze drijft soms helemaal omhoog in de tummytub. En dan gooit ze soms die dikke benen van haar over de rand
@irisb haha ja dat is waar. dan was ik helaas niet de eerste. wel leuk dat je er even was. dan weet ik ook welk gezicht erbij hoort buiten de foto´s om.
@freesia leuke foto haha dikke beentjes valt geloof ik wel mee? o ik ben echt stinkend jarloers net als freesia grrr wanneer is de volgende meeting?
Hey meiden het wordt nu ook wel tijd om te gaan vertellen wie wie getrokken had toch? Ik ben wel benieuwd! (ik had zelf helaas nog niks in de bus vandaag, maar dat komt ongetwijfeld nog wel neem ik aan!). Ik zoek de lijst even op, kunnen we het daarop zetten. Momentje! Groetjes Azeb
naam--> had het lootje getrokken van Kaatje85 --> Lola --> Ingeltje --> Missyzuilen --> Parr --> Roshi --> Yule --> Elise --> Moppiepoppie --> Jekkia --> Dreames --> Krisstel --> Cossy --> Freesia --> IrisB --> Post Pisum --> Lindaa --> Pupke --> Azeb --> Pupke Babystyle --> IrisB --> Steen --> Tweety -->
Pupke, ik hoop dat Quinten z'n cadeautjes leuk vindt (en jij ook...). Toen ik het al op de post had bedacht ik dat de rammelaar misschien een beetje te meisjesachtig was...
naam--> had het lootje getrokken van Kaatje85 --> Lola Lola --> Ingeltje --> Missyzuilen --> Elise Parr --> Roshi --> Yule --> Elise --> Moppiepoppie --> Jekkia --> Dreames --> Krisstel --> Cossy --> Freesia --> IrisB --> Post Pisum --> Lindaa --> Pupke --> Azeb --> Pupke Babystyle --> IrisB --> Steen --> Tweety -->
Hey meiden het was gezellig vandaag ! Net klaar met eten, gaan zo Levi in bad doen en dan hup zijn bedje in. Hij is helemaal voldaan van vandaag MissyZuilen, gecondoleerd meid Tweety, fijn dat alles goed was met Robin Iris. Toch leuk dat je er even was en ik ff bij Ewout heb kunnen spieken Freesia, leuke foto !
hoi hoi ben idd heel benieuwd wie wie had getrokken maar ik denk dat alle mama''s en beebjes nu wel moe zijn haha. ik ga zo lekker op de bank, tot morgen meiden! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Missyzuilen, gecondoleerd met het verlies van je oma. @Freesia, wat een schattige foto van Jill, haha die beentjes Meeting was dus gezellig, had ook niet anders verwacht hihi. Ga ff Yarah flesje geven, kom later weer bijlezen
@missyzuilen: gecondoleerd en sterkte de komende tijd! @Elise: graag gedaan! Lijkt me inderdaad gezellig om binnenkort af te spreken met de mannen erbij! Is ook leuk voor Demi en Giovanni! naam--> had het lootje getrokken van Kaatje85 --> Lola Lola --> Ingeltje --> Missyzuilen --> Elise Parr --> Roshi --> Yule --> Elise --> Moppiepoppie --> Jekkia --> Dreames --> Steen Krisstel --> Cossy --> Freesia --> IrisB --> Post Pisum --> Lindaa --> Pupke --> Azeb --> Pupke Babystyle --> IrisB --> Steen --> Tweety --> Zal zo eventjes mn gedichtje posten!
@ Azeb: cadeautjes waren helemaal leuk! En de 'girly' rammelaar: onze vent is stoer genoeg om met een roze rammelaar te spelen hoor, hahaha. Ik vind het wel een leuk ding: lekker zacht en met een mooi rammelgeluidje. Ik wacht nog even met vertellen wie ik had en met het gedichtje te plaatsen want ik weet niet zeker of zij het cadeautje al heeft ontvangen.
@MISSY heb jij mijn adres? hebben jullie toevallig een sok gevonden in de bistro? ik ben een sok kwijt en daar kwamen we in de auto pas achter. ik had kristell getrokken. hier mijn gedichtje voor hun Lieve Britt, Ook al ben ik nog niet in het land Hier al een bericht van het Spaanse strand. Hij heeft al hard gewerkt de pieterbaas Voor deze meeting van de september mama´s Dit jaar weer een nieuw meisje erbij Welkom lieve Britt wat zijn we met jou komst blij Jij hebt lang genoeg in mama´s buik gewacht Toen kwam jij op vier september tweeduizend en acht Papa en mama werden toen verblijd Met de komst van hun mooie kleine meid Wat Piet ook vertelde aan de Sint Britt is ook al een heel stoer kind De 1e prik goed doorstaan ook al ging dat met een lach en een traan Met zwemmen slaat ze ook geen flater Zelfs al 2x met het hoofd onder water Als je gaat morsen met het eten Moet mama dit cadeautje niet vergeten. Het andere cadeautje is een soort mapje Dat is leuk voor na een hapje Kletsen op het forum dat kan mama heel goed Vandaar dat je naar deze meeting moet. Veel september mama´s bij elkaar dus aan de gang en kletsen maar. Mama pakt jouw pakjes uit Veel plezier ermee klein spruit. Liefs Sint en de rijmpiet