Haai dames! Funny: Beterschap voor Sophie! Linda: Veel sterkte! Heb even inspiratie nodig van de dames die ook zelf de verjaardagsuitnodiging via PSP gaan maken/ hebben gemaakt. Willen jullie jullie uitwerkingen plaatsen? Misschien krijg ik daar nog wat inspiratie van
Cossy, idd mooie zithoek ! Missy, leuk ! Funny, vind zelf nog steeds nr 2 leuk Ga nu snel ff luchen want moet straks werken
Tnx! (allemaal) Ben er zelf ook heel blij mee, terwijl het helemaal niet zo duur was. Maar in Duitsland krijg je dat soort dingen veel goedkoper, van die complete wanden enzo.
@lindaa heftig hoor meis. *knuff* @jannes ben toch stiekum wel benieuwd hor het over 1,5 2 jaar is of ze dan nog zo lief terug gaat slapen. als ik naar rene kijk die zou dat dus echt niet doen. en de klink omhoog haalt hier niet veel meer uit meneertje is 1,01mtr en doet hem geweoon open
Even een vraagje over verjaardagstaartjes... Ik ben niet echt zo handig met taarten, dus ik wilde eigenlijk ergens een taartje voor Vince bestellen. Weet iemand waar dat kan? (liefst voor een redelijke prijs)