September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Funny: Hier alles goed hoor! Nog wel moe, maar dat is het eigenlijk wel... verder weinig te melden.
    Nog steeds op zoek naar een huisje, maar moeilijk moeilijk moeilijk. DUs als een van jullie iets weet ;) Struin al elke dag alle woonstichting sites en makelaars af, maar nog niets gevonden...

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @cossy het is net wat je wil. je kan bij veel bakkers slagroomtaartjes bestellen met iets erop van ee plaatje. als je een wat appartere wil zoals van het weekeind dan moet je ff googlen ligt eraan waar je woont zijn verschillende mensen die ze ook verkopen.

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Cos, bij de HEMA eb je vrij goedkope taarten en in verschillende modellen, met of zonder foto!

4. goedemiddag
    heb niet terug gelezen doe ik zo even een paar bladzijdes.
    heir alles prima
    julia slaapt, beneden al gepoetst en al wat was weggewerkt.
    en natuurlijk gaan babyzwemmen, voorlopig de laatste keer, zomervakantie

zo en nu ga ik terug lezen

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. YeAh Jill dRinkT aaN de BorSt!!!

wat goed!!!!

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Die was 8 euro en deze 12,50. De fototaarten zijn iets duurder, kijk maar ff op de site van hema

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O ik ga volle overtuiging voor nummer 2. Wat een leuke foto!

8. fijn dat het gebeurd is dan, knuff voor je meisje.
    is het jou een beetje meegevallen of niet?

xxxxxxxxxxxxxxx

9. hey meis dit lijkt me idd ook super eng
    neem even je rust en probeer het, voor zover mogelijk, even van je af te zetten, even aan iets anders denken
    wil je verder nog een dikke knuffel geven, sterkte hoor!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wil je zoiets dan ben je al weer wat duurder uit. maar dat lit aan de grote.

11. was wel niet voor mij bedoeld maar wil je toch een knuff geven meis

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. vind ik de leukste

13. 4days

4days Niet meer actief

Ingeltje -> Bedankt voor de tip! Ik zit er nu aan te denken om een grote taart bij Hema te bestellen en dan een kleinere ergens ander.

Tweety -> Ja zoiets is erg mooi inderdaad! Maar dan vind ik dus niks waar ik zoiets krijg in de buurt...

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ben ik weer even. Was druk bezig vanochtend hier :)

Pupke gek hè soms dromen onze kleintjes volgens mij eng. Kyano had het vannacht ook even. Dan is het heel even knuffelen en dan gaat hij weer slapen :(

Lindaa pff jeetje zeg dat is allemaal erg heftig :(!

Funny me hopelijk is Sophie nu van de oorpijn af!

Cossy oei vermoeiend nachtje. Ik denk idd dat het de tanden zijn. Kyano heeft het de afgelopen dagen ook al een paar keer gehad alleen gelukkig overdag en niet ’s nachts. Vannacht is hij wel 1x wakker geweest maar dat was meer omdat hij even aandacht nodig had.

Missy oh knuff voor je hubbie! En het is ook absoluut geen fijne situatie waar jullie nu mee te maken hebben.
    Ha ha leuk dat Mike zo’n plezier had met de appel! Dat is toch al fijn.
    Leuk dat filmpje! Ik vind Mike echt wel op Kyano lijken.

Taart voor verjaardag ga ik denk bij de HEMA bestellen alleen ben ik nog erg na aan het denken over een leuk cadeau. Ik wil een iets groter cadeau dat hem ook stimuleert in de ontwikkeling. Vond zo'n loopkar die Kyani heeft erg leuk en aangezien Kyano nu nog niet loopt zal het zeker leuk zijn voor over 2 maandjes. Welke cadeau's gaan jullie kopen?

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  16. taart:
    julia krijgt een fruittaart omdat ze anders toch buikpijn krijgt

kado:
    nog geen idee
    heb van mijn vader een bon gekregen en daarvoor krijgt ze en vrachtwagen, zal hem zo ff opzoeken

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. deze, die hebben wij op het kdv ook en die overleeft het al jaren, je kan erop zitten en weet ik allemaal
    ook al is het een meisje vind ik dit leuk speelgoed wat jaren mee kan

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Deze heeft Sara:
    DoeppieDee - Het leukste en mooiste kwaliteits houten speelgoed tegen lage prijzen. Online bestellen van houten speelgoed en snelle levering.

En deze, maar dan is hij helemaal zacht roze geschilderd (door persoon van wie we hem gekregen hebben) en die heeft er aan beide kanten een houten, zilveren kroon opgezet. En op de rugleuning staat in zilver 'Sara'
    DoeppieDee - Het leukste en mooiste kwaliteits houten speelgoed tegen lage prijzen. Online bestellen van houten speelgoed en snelle levering.

19. 4days

4days Niet meer actief

Hmmz misshcien ga ik toch maar zelf een taart bakken...

Tweety, zou jij me misschien het recept door kunnen sturen van de taart die jij had gebakken? Ik vond ene pagina met heel leuke versieringen Taartversiering Bambi - Eten en meer En het ziet er ook nog wel redelijk makkelijk uit... In feite 'gewoon' een vierkante taart bakken, en dan die dingen erop zetten... Dat lijkt zelfs makkelijk genoeg voor mij! ;)

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Cossy ziet er mooi uit!

Jale ik ga heb hier plaatsen voor je ;)
    als ik hem nog opde pc heb staan :p

Deel Deze Pagina