September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Taartversiering Mickey & Pluto - Eten en meer

Deze vind ik ook erg leuk. Ik zou alleen dus bij god niet weten met wel spul ik die witte wolkjes enzo maak... En die gele laag op de taart, die maakt ik waarschijnlijk op dezelfde manier als de laag op die taartjes van tweety? Aaagh, hoe meer ik bekijk, hoe meer ik me realiseer dat het vast heel vaak mis gaat voordat ik een leuke taart heb gemaakt...

2. die wilde ik graag zelf een kopen voor julia haar verjaardag maar kon nergens een leuke betaalbare vinden.
    die kan je dus schilderen. vanaaf maar eens met rik over hebben want dan heb ik een leuk klusje in de vakantie en dan hebben we een leuk kado!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Anno: ja die kun je gewoon schilderen. En de werkrelatie van wie ik hem heb gekregen heeft zijn vrouw aan het werk gezet. Zij heeft uit hout kroontjes gefiguurzaagd, zilver gemaakt en erop gezet. Zal ik een foto voor je maken vanavond? Kun je zien hoe het eruit ziet.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin krijgt een loopauto van cars en een 3wielerfietsje.

5. graag, ben zelf best crea dus moet lukken :D

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Aaah wat veel mooie spullen op die site zeg... Word ik nogal hebberig van!
    Ik wil graag een schommel voor Isis' verjaardag, maar vind dat wel erg duur. En eigenlijk ook nog een zandbak, dat vraag ik misschien wel aan de opa's en oma's.
    We zijn nu bezig om een houten plaat te schilderen met magneetverf en daarna met schoolbordverf en die gaan we in de woonkamer aan de muur bevestigen. Lijkt me leuk!!! (ook voor mezelf ;)).
    Zag op die site al hele coole magneetletters, die ga ik sowieso maar bestellen binnenkort denk ik.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuke taatren en sites vliegen ervoorbij :D

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Trouwens nog een tip, wij hebben dit laatst bij de ikea gekocht: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100 en dat is ideaal onder de kinderstoel. Zo hoef ik niet zo vaak de houten vloer onder haar stoel te soppen en slijt de whitewash laag er niet af en het gaat ook niet tussen de kiertjes.

9. mijn oma is vandaag jarig en daar gaan we vanaaf even naartoe, iemand nog tips voor een kado?
    wil eigenlijk wel iets speciaals.
    opa dit jaar overleden, ze heeft bij ons iedere week gepoetst toen ik dat niet meer kon enzo

xxxxxxxxxxxxxxx

10. 4days

4days Niet meer actief

Vince krijgt voor zijn verjaardag een nieuw autostoeltje en een driewielertje. :D

11. 4days

4days Niet meer actief

Als je het nou wat eerder had gevraagd.. Dan had je misschien een verjaardagskalender kunnen maken met foto's van Julia? (of als je heel snel en creatief bent doe je dat alsnog? hahaha)

12. ja leuk idee maar idd beetje kortdag en ik vind het een beetje ego omdat ze nog meer kleinkinderen heeft enzo.
    hmmmm moeilijk moeilijk haha

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Anna en Sophie krijgen een zilveren armbandje met allebei 3 bedeltjes eraan. Van opa en oma krijgen ze een winnie the pooh loopauto. En van mn schoonzusje die blauwe schelp (zandbak)

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo mama's,

Ik heb jullie mee de auto in genomen, dan weten jullie dat ;). Quinny krijgt een fietsje met duwstang en wat kleine dingetjes. De taart bestellen we bij een kennis van mijn zus. Tot later!

15. 4days

4days Niet meer actief

Ohw haha ja dan is het wel een beetje vreemd idd...

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb net de ha even gebeld. Ik krijg echt niets weg en blijf afvallen (kan voor mij geen kwaad ;- ) )Moet morgen even ochtendurine brengen dan gaan ze kijken of ik iets te kort kom. Ook moet ik wat eten als hubbie naar zn werk gaat. Dan nog een uurtje proberen te blijven liggen zodat het goed zakt.
    En goed mn rust pakken, maar dat doe ik al als het kan.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Leuke ideetjes allemaal voor de eerste verjaardag!

Jannes die site is echt gaaf! Misschien kiezen we daar wel een cadeau van uit.

Pupke hey niet zo hard rijden, ik vlieg door de bocht :D

Funny me hè dat zijn nu die eerste vervelende zwangerschapskwaaltjes :( Doe maar lekker rustig aan!

18. whahaha iedereen weer aan de jannes tip
    zou er toch echt geld voor gaan vragen
    als je 1 euro over maakt verteld jannes nog een tip haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O ik voel weer een "Jannes tip van de maand" aankomen. Na de Dasty en het Hema kleed :D

20. nou jannes heb jij een verjaardagskadotip voor mijn oma dan?

whahahaha

Deel Deze Pagina