September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo Kate ligt in bed en de water staat erop voor een heerlijk kopje thee!

ligse Funny

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, ik heb echt nog geen idee wat ik voor Mike ga kopen voor zijn verjaardag.
    Ga volgende maand es naar de nieuwe winkel hier Toys XL en op me gemak rondneuzen.

@Freesia, SUPERMOOIE Banner! :D

Ben voor schoenen gaan kijken in een dorpje hier verderop had uitverkoop.
    Maar zat niks leuks tussen, voor Mike ook niet.
    Vanavond hebben we verjaardag verderop van een vriend en dan ga ik echt een x vroeg naar bed.
    Morgen nog een dagje werken en dan lekker vakantie!
    Ben er echt zó aan toe!
    Hubbie heeft trouwens kuurtje gekregen, heeft infectie van de bovenste luchtwegen.
    Hoop dattie gauw opknapt en weer wat gezelliger word..
    Nou doei meiden! Tot morgen vanaf mijn werk. ;)
    *zwaai*

3. ja echt super, wil alle lesjes maken haha
    thx again

xxxxxxxxxxxxxxxxx

4. zal de brief zo even posten,
    kunstwerk ligt te drogen, plantje gehaald alleen nu wil julia steeds het grind het uit de bloempot pakken grrr

xxxxxxxxxxxxxxxx

5. 1. houd rekening met het beroep van de ouders. ik heb zelf al 7 jaar ervaring met baby's dus weet de meeste dingen al/

2. groeicurve voor borstvoeding
    als ik de lijn van julia in de borstvoedingscurve bekijk dan zie ik een groot verschil met de curve op het bureau.
    ik denk dan ook dat het voor veel borstvoedingsmoeders duidelijker zou zijn om de borstvoedingscurve te gebruiken.
    kindjes groeien nu eenmaal anders op borstvoeding

3. rapley
    julia krijgt bijvodeing volgens de rapley methode
    dit heb ik zelf uitgezocht en ondervonden
    op het bureau kreeg ik een folder mee waarin begonnen wordt met 'prak het eten'
    ik vind dat het bureau alle opties moet aanbieden en dan kan de ouder kiezen wat hij/zij wil gaan doen.
    ook staat er in diezelfde folder dat het kind na 6 maanden meer voedingsstoffen nodig heeft dan dat er in flesvoeding of borstvoeding zit
    voor flesvoeding kan dit kloppen maar met borstvoeding heeft het kindje tot 1 jaar nog voldoende voedingsstoffen en is bijvoeding alleen maar BIJvoeding zolang er volledig borstvoeding wordt gegeven

zo annemieke heeft gesproken :D

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jannes ha ha jouw tips zijn echt geld waard! :) :D
    Ik heb nu al 3 producten gezien die ik wel graag wil kopen!
    Vanavond even met hubbie kijken maar ik weet zeker dat hier iets besteld gaat worden :)

Anno mooi je bent eruit dus wat betreft cadeau!

Missy fijne verjaardag vanavond!

Mijn manager vertelde net dat we over een paar weken gaan verhuizen naar het andere gebouw. Ben benieuwd is weer een heel andere plek met nieuwe mensen om ons heen. Evengoed wel leuk.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia leuke banner

@queen leuke crea.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje, zit net ff naar mijn vakantiedagen te kijken. Als ik 3 weken zomervakantie opneem en 2 weken kerstvakantie, hou ik nog 14 dagen over.

Ga nog maar eens nadenken over een weekje in het najaar en wat dagen tussendoor :)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey ! !

Ben ik ook weer :D

Mila: Welkom hier !

Mirena: Ik heb hem ! En ik ben er super tevreden over !
    Ik heb hem 3 maanden na mijn bevalling laten plaatsen omdat ik veel bloedverloor ( en het geduld niet had om te wachten op een normale cyclus) en een erg onegelmatige cyclus had.
    Ik heb eerst een gesprek gehad en uitgelegd dat we wel weer heel snel voor een 2de beeb wilden gaan dus dat er een kans inzat dat ik hem misschien maar een jaartje in had. Dat is geen probleem , je kunt na het verwijderen er meteen weer voor gaan. Ze raadde me wel alleen aan om eerst te wachten tot de eerste goeie ongie week. Ik heb de eerste 3-4 maanden veel bloedverloren en ook veel bruinverlies. Nu sinds 2-3 maanden verlies ik nog geen drupje bloed ! Heel af en toe een beetje oudbloed tijdens het afvegen en rond de periode dat ik eigenlijk ongie zou worden krijg ik wat buikkrampen maar dat is wel te doen.Vooral als ik zie hoe veel last ik ervan had voordat ik een Mirena had en nog aan de pil was..
    Ik ga hier niet meer aan de pil ook als de 2de beeb er straks is gaat er weer een spiraal in , ben er zo tevreden over.

Ik heb verder heel snel gelezen... Weet niet of ik nog iets belangrijks heb gemist ? ? ?

Ben er nu ff vandoor , Jaimy heeft besloten de boel te gaan verbouwen

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hear hear!!

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo mijn werkdagje zit er weer op voor vandaag!
    Ga lekker mijn mannetje ophalen en dan mijn grote man hallo zeggen :)

12. 4days

4days Niet meer actief

Was het niet wel zo dat ijzer moet worden aangevuld na 6 maanden? Ook (en juist) bij bv? Wat uiteraard niet wegneemt dat bv het belangrijkste blijft. ;)

Helemaal mee eens! :D
    Kijk maar hoe netjes Vince de bv-curve volgt. Op de curve van het cb maakt hij een heel vreemde knik. eerst schiet hij veel te ver omhoog en vervolgens lijkt hij haast niet meer te groeien.

13. niet zodat iedereen weer een curve erop gooit maar julia doet het ook super op de bv curve

die neem ik dan ook steeds mee naar het cb

14. 4days

4days Niet meer actief

wow jij zet er wel vaak het gewicht op, hihi!

15. hihi elke keer als ze gewogen is:D

16. 4days

4days Niet meer actief

Maar Vince werd zo vaak helemaal niet gewogen... :p

17. nee dat heb ik zelf gedaan, toen ze ziek was ben ik vaker geweest omdat ze toen afgevallen is en verder ga ik elke maand omdat je dat in haar babyboek kunt invullen en dat wil ik wel compleet hebben

xxxxxxxxxxxxxxxx

18. 4days

4days Niet meer actief

ja logisch, dan doe je dat toch sneller. En voor het babyboek deed ik gewoon thuis op onze digitale, hihi! Die geeft ook tiende kilo's aan.

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr, welk ander forum zit jij nog???? mag ik de link :D

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Hier weer een drukke dag op het werk gehad.
    Femke wilde gisteren niet in slaap komen, ze was telkens erg zielig aan het huilen. Dus ze heeft tot half 1 bij ons gelegen, en daarna heeft ze in haar eigen bedje heerlijk geslapen.
    Hebben jullie kids dat ook: hier is de "spelen met eten fase" aangebroken...ze doet haar mond open maar haalt het eten er weer net zo hard uit, zo irritant, ze eet de laatste paar dagen dan ook een stuk slechter...ach ja het zal wel een fase zijn.

Heb ff snel bijgelezen:

@Freesia, wauw geweldig meid!

@Lindaa, dikke knuff!

Wij gaan bankhangen!

Deel Deze Pagina