@yule wow das mooi nu hopen dat je snel iets anders vind dat zal nog een hele klus worden en particulier huren is ook niet al te goedkoop. misschien een tip via funda kan je ook huur huizen vinden huzen die te koop staan maar waarbij het nog niet wil lukken. misschien kan je daar wat mee.
@tweety: bedankt voor de tip! Ja het wordt zeker particulier huren, want sociale woningbouw komen wij niet voor in aanmerking en we zijn ook niet ingeschreven ergens.
@ Yule: wow gefeliciteerd! En succes met de drukte die komen gaat. Grgrgr....even mijn frustratie kwijt hoor... Aangezien mijn vriend morgen vrij is (of eigenlijk werkloos....) en wij krap bij kas zitten, had ik op mijn werk aangegeven dat ik dan wel kon werken. Dus morgenochtend werk ik en misschien de middag. Allemaal met vriendlief besproken. Zegt hij vandaag het volgende: oja morgen ga ik mijn moeder halen en dan ga ik naar de studio om dat ene nummer af te mixen. dacht ik en liet het merken ook: Ja leuk dat je moeder wilt oppassen maar ze heeft nog nooit overdag opgepast en is een enorme stressmiep qua eten geven, luier verschonen enzo. (zij heeft mijn vriend niet grootgebracht....dus totaal geen ervaring met baby's....nouja ze is een paar keer bij mijn moeder geweest tijdens een oppasdag). Dus ik zeg dat iets genuanceerder tegen mijn vriend en geef eerlijk aan dat ik me er niet zo prettig bij voel. Naja hij vindt het dus enorme onzin.... Ik vind dat ze eerst maar eens een dagje mee moet 'draaien' om te zien hoe we het allemaal doen met Aimar en daarna mag ze van mij gerust een keer oppassen overdag (als ik maar niet te ver weg ben, hihi)...naja ik heb mijn vriend gezegd dat het ook zijn kind is en hij best ook mag beslissen maar dat hij rekening moet houden met mijn gevoel....weet nog niet wat hij morgen gaat doen... * zo en nu weer verder op Mei Tai speurtocht....*
@Yule, wat een fantastisch nieuws! Dat is nog best snel gegaan! @Eva, grr dat is wel heel vervelend ja, succes! Ik ga lekker slapen! Tot morgen,
Hallo Zal ik eens iets grappigs vertellen Ik ben net door een bistro stoeltje gezakt Staat al 4 jaar buiten,dus nu echt verrot. Gaat morgen mee naar t grof vuil Taart Ik ga een taart voor Levi bij de Hema bestellen. Hebben leuke kindertaarten voor hele leuke prijsjes Kado 1ste verjaardag Ik heb zo'n 3 wieler gekocht waar ze van 10 maanden tot 3 jaar mee kunnen doen Anno, gefeliciteerd met je oma. Wat voor kado is het uiteindelijk geworden? Freesia, super stoere banner ! haha ik dacht ook. huh Parr voor een 2de?. Ik wist het niet Inge, dikke knuff voor Julian YULE !!!! JAHOEEEE. Gefeliciteerd. Nu hard op zoek naar een ander huis. Hebben jullie al iets op het oog?
o jee kaatje door het stoeltje gezakt. oops nou vanaf morgen gaan we het met rene anders doen vanavond sliep ie om half 10 nog niet dit is nu al de 3e avond deze week. smiddags slaapt ie dus heel lang ben nog aan het twijfelen of ik hem op ga houden maar dat heeft weer als nadeel dat ie dan erg vervelend wordt als ie moe wordt of toch op bed maar wakker ga maken na 1,5 3 uur kijke of ie dan wel gewoon om 8 uur naar bed kan en gaat slapen. het is niet erg ik hoor hem niet hij ligt op zijn bedje of speelt wat op zijn kamer maar smorgens is ie om 6 a 7 uur weer wakker.
Yule: wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd. kaatje, sorry heb te druk gehad me tpsp forum van parr (nogmaals thnx parr super leuk forum ) whaha door stoelgezakt, hier zakt me broer er altijd doorheen maakt niet ui of oud of nieuw is hij moet altijd ''wippen'' op de achterpoten nou meiden welterusten en tot morgen lekker even naar ranzijn diertjes kijken met kyani en dan meteen voer voor slangen halen broer
Parr, nee sorry nog geen tijd voor gehad. Was pas 21.30 thuis en kreeg nog visite net en ga zo naar bed. Ga morgen proberen een gaatje te vinden.
Stond er wel al sinds zondag avond hahaha Miracle was de eerste die hem gemaakt had is goed meid truste!
Ingeltje -> Brr ja eng is dat, ik zit ook al bij ieder hoestje aan de mexicaanse griep te denken... Het is nog een troost dat ze al bijna 1 zijn, dan kunnen ze toch al een stuk meer hebben dan die hele kleine baby's! Pupke -> Jullie mannetje ook al ziek! Veel zieke baby's de laatste tijd zeg. Volgens mij is het dat rare weer... Yule -> GEFELICITEEERD!! Ben echt blij voor jullie dat het gelukt is! Want in deze tijden kan het nogal eens duren... Draagdoeken -> Hihi zie dat veel dames into de mei tai zijn opeens. Niemand die een gewone draagdoek wil? Trouwens ook veel mooie doeken (ook mei tai's) op slingomama.nl Kaatje -> Ohw das minder, stoeltjes die spontaan bezwijken. Gelukkig was het thuis. Een vriend van mij gebeurde eens hetzelfde op een overvol terras! Ik denk trouwens dat wij ook voor de Hema taart gaan. Kun je zelfs je eigen foto erop laten zetten!
Ik heb vanavond onze buurjongen ( 18 jaar ) maar weer eens gemaild. Hij blijft maar hardcore draaien, en steeds savonds als levi net op bed ligt waardoor levi wakker blijft/wordt. Had hem er al een keer eerder op aangesproken en toen zou hij er rekening mee houden. Wel geteld 1 maand dus ben benieuwd of dit weer eens helpt. Parr: Parr, sorry druk druk druk. Heb deze week alleen de dinsdagles gemaakt en verder nog niets. Inge:
Ik ga off en zo lekker mijn bed in. Morgen gaat al rond 06.30 de wekker want moet om 08.30 naar de HA en wil eerst nog ff douchen.. lekker boeiende info weer Truste meiden !
Goedemorgen allemaal, Ben ik vanmorgen de eerste? Straks weer werken, dus alles weer klaargezet voor de kids. Lotte is inmiddels wel al wakker en is op het moment haar bed aan het verbouwen . Eigenlijk hoop ik dat ze nog heel even afzakt, anders is het een hele lange ruk tot 11.30uur. Maar aan haar geouweneel te horen gaat dit niet echt lukken. Fijne dat iedereen.