Hihi gelukkig vannacht niet over Mei Tai's gedroomd @ Kaatje: hihi, door de stoel gezakt...en kan jij wel zeggen dat 'ie oud en verrot was.... @ Cossy: ja ik wil graag een mei tai achtig iets omdat die veel makkelijker zijn om te binden...Ik ga die site die je gaf ook eens checken, thanks Aimar is de laatste tijd echt vroeg wakker Vanmorgen eerst om 5:00. Speen gegeven. En net om 6:10 Speen gegeven maar om 6:30 hoorde ik hem alweer. Laten liggen maar nu is hij het echt zat dus papa haalt hem eruit....normaal sliep hij altijd tot 7:00-7:30....
@eva: ojeee, zit jij nu in de periode waarin 'normale' slaapritmes tot het verleden gaan behoren... sterkte! Hier is het weer redelijk 'normaal' geworden, ergens tussen 6.30 en 7.30 uur. Alleen de laatste paar weken poept ze veel meer en ook vaak 's ochtends vroeg dus dan zit ze in bed te roepen om een schone luier. @kaatje: hihihi, lekker dan, nou gelukkig thuis door een stoeltje gezakt. Ik kom straks nog wel op de koffie he, ik SMS wel even als ik een beetje weet hoe laat, denk rond een uurtje of 11.
goedemorgen, het viel hier mee 10 voor 7 stond rene naast me. maar ja als je ook pas na half 10 ga slapen. @cossy ik heb een "gewone" dd alleen gebruik hem niet zo super veel. mijn laptoppie wordt vandaag opgestuurd dus moet nu de pc met hubbie delen (als dat maar goed gaat)
Hier ook eentje wakker. Kate is nu netjes net voor 7u gekomen. Ik merk dus dat als het warmer wordt zij ook eerder komt Ik hoop dat het mooi wer blijft. Dan kan ik de was doen en lekker in de tuin aan het werk gaat.
Goeiemorgen! Ben er ook weer eens (tja, die nieuwe banner moet toch gebruikt worden ). @anno: Goed hoor, die brief naar het CB. Wij hebben nog niks van een enquête gekregen, maar goed, ik heb geen klagen over mijn CB @yule: Woohoo, huis verkocht! Hoop dat jullie snel iets leuks vinden. Wel spannend... (Vind het trouwens erg dapper dat jullie eerst voor een "tussenhuis" gaan. Zou niks voor mij zijn. Heb gezegd dat ik nog één keer verhuis en dat is naar m'n definitieve (koop)huis ) @eva: meitaimeitaimeitaimeitaimeitai Hoop dat het vandaag allemaal een beetje losloopt met je smoeder (of beter: dat je vriend gewoon thuis blijft vandaag ) mei tai: Ik moet de mei tai die ik op het oog heb nu eindelijk maar eens gaan bestellen. Heb er 2 weken lang eentje te leen gehad. Beviel goed (al vind ik zelf lange doeken nog steeds dat tikje fijner) en man kan er ook mee dragen. @queen: Jij hebt ook een mooie drager trouwens. En ik ben blij dat ik het begin onder de knie te krijgen, want dacht "da's vast een Beco drager" en dat was het ook Yay me! @kaatje: Euh ja... En die buurjongen: grrr. Ik vind Cossy's tip wel wat hebben @cossy: Ooer, gevaarlijke site voor verslaafden (ik kende em dus al ) Hier gaat alles een beetje zijn gangetje. Ewout kruipt sinds gisteren bijna fulltime (gaat maar af en toe over op tijgeren), dus dat is erg leuk. Mijn lessen "hoe kom ik veilig van het bed af" beginnen ook vruchten af te werpen. Dus ben best blij met mezelf en m'n pedagogische kwaliteiten Hij gaat nog steeds head first op de rand af (dat stukje snapt ie nog niet), maar ik onderschep hem, zet hem achterstevoren in de buurt van de rand (dus niet vlak er op) en zeg "hoe gaan we van het bed af?" En dan gaat ie naar achter glijden en komt prachtig neer op z'n voetjes (ik zeg terwijl ie dat doet "eeeeerst de voetjes, dan de bips" en doe vaak ook mee). Werkt geweldig. Ik ging het gisteren dus helemaal trots aan man demonstreren. Ewout naar bed, Ewout op bed, ik begin aan de riedel, Ewout laat zich eraf glijden, man pakt in paniek Ewout op Ik had toen toch wel even een "duh" momentje Nog maar even aan man uitgelegd wat de bedoeling was en toen mocht Ewout het toch nog even showen. Heb eergisteren ook ontdekt dat er een derde tandje door tandvlees heen schemert (ja, we hebben meer dan 10 maanden gewacht op tand no.1, maar nu moet het ineens vooruit gaan ) Misschien dat slapen daardoor helemaal bagger is. Want sinds een kleine week wordt ie weer tig keer wakker 's nachts En ik ga tegenwoordig véél te laat (na middernacht) naar bed, dus nu merk ik het wel een beetje. Wordt weer even een vroeger naar bed ritme voor mezelf inlassen Zo, vandaag laatste werkdag van de week. Heb er geen zin in, maar zal toch moeten Fijne vrijdag allemaal!
goedemorgen meiden! heir pas kwart voor 8 wakker. kyani mopperde wat speentje erin gedaan en kwart over 8 wilde ze eruit mijn pa heeft haar er na 1x vragen aan mij of het mocht uitgehaald en ik ben toen nog even tot half 9 blijven liggen. hier een uitwerking van het lesje parr:
Sorry, echt geen tijd gehad om bij te lezen. Nog wat nieuwtjes? Het is druk op mijn werk vandaag met regelklusjes.. En dat wil ik allemaal ook doen vandaag voor ik vakantie heb. Want dan zitten hier 2 weken lang 2 uitzendkrachten en heb er anders een hard hoofd in dat alles goed komt! En wil niet tijdens mijn vakantie steeds eraan moeten denken...
@queen: oh, die is moooooooooooooi (die groene) die ga ik ook meteen maken, haha! @irisb: ooooh, zo herkenbaar, te laat naar bed en dan een kind wat 'te vroeg' wakker wordt...
yule, ja ik vond hem ook heeel mooi vanmiddag als kyani slaapt ga ik er meerdere maken nou meiden tot laters ikga naar de ranzijn toe
O Yule wat gaaf dat jullie appartement verkocht is! Heel veel succes deze maanden met zoeken en verhuizen. En knap dat je naar een tussenwoning gaat. Hebben wij voordat onze huidige woning werd opgeleverd ook gedaan (hebben we maand in oude huis van mijn sbroer gewoond)... wat een gedoe! En toen hadden we Sara nog niet eens Wij hebben onze woning in de stille verkoop gezet nu onze droomwoning verkocht is. Dinsdag komt er wel weer iemand kijken die iets zocht waar onze woning aan voldeed. Maar wij hoeven niet perse meer weg, dus we zien wel.
Hoi lieve meiden, Hier - eindelijk - weer eens een berichtje van mij. Ik heb natuurlijk een heleboel gemist, weet alleen dat FunnyMe zwanger is. Dus allereerst... FunnyMe, van harte gefeliciteerd! Ik wens je een héél fijne zwangerschap toe... De reden waarom ik er een poosje niet was, is omdat ik sinds de vakantie absoluut niet lekker in mijn vel zit. Dit heeft meerdere oorzaken en mijn werk speelt daarin een heel grote rol. Zoals jullie misschien nog wel weten verveelde ik me bij mij vorige werkgever al, aangezien er te weinig werk was. Waar ik nu werk is dat helaas niet anders. Als gevolg van de economische situatie is het aanbod van werk op onze afdeling zó truggelopen, dat ik eigenlijk hartstikke overbodig ben. Twee weken geleden heb ik dan ook te horen gekregen dat - tenzij de sitiuatie sterk verbetert - mijn contract niet wordt verlengd. Erg jammer, want verder bevalt het mij er erg goed. Ook over mijn functioneren zijn ze erg tevreden. Maar het komt er in de praktijk dus op neer dat ik al sinds het bevallingsverlof van Jasmijn (!) structureel te weinig te doen heb op mijn werk. En ik kan jullie zeggen dat dit héél vervelend werken is! Je wordt een meester in het uitstellen van dingen (want: dan heb ik de volgende dag tenminste nog wat te doen...), maar je wordt er ook behoorlijk lusteloos van. In de vakantie kwam dit er bij mij uit en het vuurtje werd nog eens lekker opgestookt door de peuterpuberbuien van Jasmijn. Maar ik heb de laatste tijd dus nergens meer zin in. Lekker handig dus als je weer moet gaan solliciteren...! Maar afgelopen week ben ik bij de huisarts geweest en hij verwees mij door naar een psycholoog. Ik denk inderdaad dat het niet verkeerd is om de hulp van een derde in te roepen. Met de kids gaat het momenteel erg lekker, dus dat is fijn. Jasmijn is alweer een hele poos puber af en Emma kruipt als een tank door de kamer, trekt zich op aan alles wat ze tegen komt en loopt voorzichtig aan twee handjes. Ze is wel behoorlijk ziek geweest. In eerste instantie leek het niet zo spectaculair te zijn (keel- en oorontsteking), maar ze bleek allergisch te reageren op de medicijnen... Ik ga nu niet beloven dat ik vanaf nu weer fanatiek ga meeschrijven, maar ik wilde jullie wel graag laten weten hoe het met mij gaat én dat ik jullie absoluut niet vergeten ben...
@Yule: Zie nu meteen ook jouw goede nieuws . Te gek, zeg! Gefeliciteerd... Ik heb de afgelopen tijd nog geregeld gedacht aan jouw huis en dat van Jannes en weet nu dus meteen hoe het met jullie huizen gaat...
Hey dames!! Zo ik hoefde niet eens veel bij te lezen na een avondje er niet te zijn geweest Gisteravond lekker nog een stukje met Kyano gefietst en daarna gewoon ouderwets zappen op de bank Is echt geen bal op tv in de zomer :x Kyano was vanochtend ook weer TE vroeg! 6.15 wakker en niet meer willen slapen dus die ligt er alweer vanaf 9 uur in. Yule wauw gefeliciteerd zeg!! Dat worden idd even drukke weken! Eten: Kyano speelt wel met eten maar zorgt wel dat hij eerst zijn maagje gevuld heeft! Eva kan me voorstellen dat je daar even gefrustreerd over bent. Maar je vriend zou toch niet werkloos worden? Hoe is het nu opgelost? Komt zijn moeder toch gewoon? Kaatje hi hi was gewoon een super slecht stoeltje ! Misschien ook de ouders van die buurjongen eens aanspreken? Oh ik denk dat ik Cossy's plan nog veel beter vindt, alleen dan geen heavy metal want daar houdt hij natuurlijk van, gewoon van die irritante Deutsche schlager ** probleem is alleen dat je daar zelf dan ook de last van hebt ** Irisb ha ha leuke act van Ewout! Jammer dat je hubbie het even niet doorhad Lola hey fijn dat je even komt vertellen hoe het gaat. Is ook nog eens vervelend dat de economische situatie ook nog niet florisant is Hopelijk kom je gauw een fijne vacature tegen waardoor je weer genoeg energie hebt om er tegen aan te gaan! Mocht je nou niet gelijk een nieuwe baan vinden, kunnen we wel op maandag en / of vrijdag een gezellige koffiedate plannen !
@lola: heee meid, wat fijn om je weer eens hier te zien! Niet leuk dat er een dip in je leven is op dit moment maar ik moet zeggen dat ik me er alles bij kan voorstellen. Zoals je het verteld daar word ik moedeloos van als ik het lees. Ik heb me ook door werkperikelen (niks te doen, saai, stomme collega's, niet mijn 'ding') een hele tijd waardeloos gevoeld dus ik snap helemaal hoe belangrijk het is om een leuke baan te hebben waar je je nuttig voelt en lekker bezig kan zijn. Ook ik ben toen naar een psycholoog gegaan waar ik 1,5 jaar zeer intensieve therapie gevolgd heb (4 dagen per week psychoanalyse, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn was dat) en het laatste jaar gaat het zo goed dat ik nu 1x per 2 weken ga, een soort onderhoudsbehandeling zullen we maar zeggen. Ik voel me er prima bij en heb voor mezelf duidelijk gekregen waar mijn talenten en beperkingen liggen m.n. qua werk (en privé), waardoor ik een goeie keuze heb kunnen maken voor een nieuwe baan en de stap heb durven nemen om voor een kind te kiezen. Ik kan je dus alleen maar steunen in de beslissing om naar een psycholoog te gaan. Ik hoop dat jij er ook veel aan hebt, in ieder geval is het lekker om met een objectief iemand te sparren over jezelf en hoe je in je werk staat, en ook op persoonlijk gebied natuurlijk (ook fijn om tegen iemand aan te zeuren over ouders en/of partner ). Fijn dat het met de kids goed gaat (wat eng trouwens van die allergische reactie van Emma, wat kreeg ze dan voor engs van de meds?). Ik hoop je hier weer regelmatig te zien want ik heb je inbreng hier best wel gemist moet ik zeggen!
Goedemorgen ! Vanochtend bij de HA geweest. Heb uitgerekte enkelbanden, zit nu met een ingetapte ( zal ik ook wel fout schrijven ) voet Gelijk even verteld dat ik al 2 weken duizelig en misselijk ben + hoofdpijn. Maar dat kan nog van de narcose van mijn galblaas zijn. Arme Levi Door zijn 2 tanden van deze week heeft hij veel zure luiers, nu is zijn hele kontje rood ( gelukkig nog niet kapot ) en pijnlijk. Echt heel sneu, hard huilen als ik zijn luier verschoon enz. Heb gelukkig zalf van de dokter voor zijn huidje die ook voor zijn kontje lekker zacht is. Cossy, ik heb hem wel eens willen terug pakken met Jan Smit maar toen blies ik de boxen op leuke banner ! Yule, lees nu het forum pas bij maar hebben al sms-contact gehad dus dat komt goed En je hebt vandaag een SAS dag, dan weet je dat vast moeten natuurlijk wel vieren dat je huis verkocht is Queen, mooie crea ! Parr, mooie les ! Lola, leuk je weer eens te "zien" op het forum. Minder dat je niet lekker in je vel zit. Ik weet hoe het is om heel weinig te doen te hebben op het werk. Maakt de dagen erg lang. Knuff. Met de meiden gelukkig alles goed Ben wel even benieuwd naar foto's hoor Ondertussen komt hier de regen met bakken uit de hemel vallen Wupje 06.15 is idd wel erg vroeg Levi werd om 04.30 wakker, die lag op zijn buik zijn speen te zoeken, gek kind. Ouders van buurjongen zijn gescheiden, moeders doet er verder weinig aan. Werkt onregelmatig in de thuiszorg. Ook savonds dus de muziek gaat meestal aan als moeders weg is.
Heej Lola! Ik ben blij dat je even wat hebt laten horen, ik miste je echt! Jammer om te horen dat je niet zo lekker in je vel zit, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.