Elise, ik heb geen sok gezien,maar zag wel dat je een hydrofiele handoek was vergeten. weet niet of iemand anders hem nog heeft meegenomen
@Freesia, jammer dat je er niet was maar heel begrijpelijk hoor! @Pupke, haha Quinten was dus goed bezig vanmorgen @Elise, nogmaals bedankt voor het mooie gedicht en de cadeaus. @Wupje, ik ben sinds gisteren begonnen met afbouwen (inderdaad ook eerst die van 15:00 uur). Heb de informatie van het cb in een Word bestand staan, als je interesse hebt pb me maar even je emailadres. @Funnyme, hoe is het gegaan? @MissyZuilen, gecondoleerd met je oma! Vond het super gezellig vanmiddag! Ben benieuwd naar de fotos.
Naam--> had het lootje getrokken van Kaatje85 --> Lola Lola --> Ingeltje --> Missyzuilen --> Elise Parr --> Roshi --> Yule --> Elise --> Moppiepoppie --> Jekkia --> Dreames --> Steen Krisstel --> Tweety Cossy --> Freesia --> IrisB --> Post Pisum --> Lindaa --> Pupke --> Azeb --> Pupke Babystyle --> IrisB --> Steen --> Tweety -->
Volgens mij hebben jullie het goed naar je zin gehad toch? Gisteren waren de meiden zo moe. Om 1830 een fles gegeven maar ze wilden niet in slaap vallen. Om 2200 eindelijk in slaap gevallen dus we dachten we laten ze wel slapen en dan melden ze zich wel. Ik dacht dat ze rond 24 uur wel zouden komen. Hebben ze gewwon doorgeslapen tot 4.30! Vanmorgen met Anna naar de poli geweest. Natuurlijk konden ze eerst de gegevens niet vinden. Anna stond niet eens op de afsprakenlijst dachten ze... Ik zag haar geboortedatum meteen dus heb hem zelf even aangewezen. Eerst hartfilmpje gemaakt. Dat was nog een gedoe, Anna zwaaide zo met haar armpjes dat die stickertjes er elke keer afgingen. Daarna mocht ze niet meer bewegen dus heb haar vastgehouden. Toen viel ze bijna in slaap... hihi.... Daarna hartfoto. We mochten haar niet aankleden (anders zou het te lang duren ofzo had ze het over) Dus heb haar lekker ingepakt in de lodger en naar de andere kant van de poli. Moesten we bijna half uur wachten, maar goed ze lag lekker warm dus niet erg. Sophie sliep ook lekker in de wagen. Met de foto moesten wij zo'n schort om. En dan moest ik mn been op een bankje zetten en Anna op mn been. Gw moest dan haar bekken tegen die plaat aan duwen en ik moest haar handjes boven haar hoofdje houden. En Anna gillen! Dat was zo ontzettend zielig! Maar gelukkig was de eerste foto meteen gelukt dus mochten we haar aankleden en troosten. Morgen krijgt de kinderarts de fotos en het filmpje. Hij zal dan waarschijnlijk deze week bellen als er iets gevonden wordt. ALs er niets ernstigs is of gewoon niets gevonden (en daar gaan we van uit!) moeten we 20 nov naar de kinderarts. Daarna wilden we in spijkenisse nog ff naar de prenatal. Kleertjes maat 56 passen ze prima maar de pyamaatjes zijn te klein. Wij nog ff bij Bart Smit gekeken en toen we naar buiten wilden lopen ging er iemand achteruit. Ik dacht nog dat ze voor mij achteruit ging zodat ik met de kinderwagen naar buiten kon. Zei nog netjes dank je wel. Zegt ze ineens herken je me niet? En ik denken denken denken... nee sorry. Ik ben Kim! Hihi kom ik gewoon iemand van mn andere forum tegen. Vond het wel grappig. Had haar alleen op fotos gezien dus was niet gek dat ik haar niet herkende
FunnyMe, gelukkig ging de foto in 1x goed. En nu hopen op een goede uitslag. leuk dat je zo onverwachts iemand van een forum tegen komt.
Funny, ik duim voor een goede uitslag! Grappig dat je iemand tegenkwam van een forum Zo te horen was de meeting geslaagd, maar ik wil meer details! En foto's! Elise, superleuk gedicht! Ik had Roshi getrokken, kado is op de post dus zal morgen wel arriveren. Dan plaats ik ook mijn gedicht.
@MissyZuilen, sterkte met het overlijden van je oma, gecondoleerd. Gelukkig was alles goed met robin. Wie ik had getrokken heb houd ik nog even geheim, want heb nog neit gelezen dat diegene het al heeft ontvangen. Zodra ik dat zie zeg ik wie ik had. Als goed is heb die hem vandaag gehad en anders morgen.
funnyme gelukkig ging het in 1x goed.. wat zielig dat ze zo moest gillen Ook ik vertel nog even niet wie ik getrokken had! ik krijg de indruk dat sommigen nog niet hun pakje hebben, ik zelf ook nog niet! dus misschien de dame die ik getrokken had ook nog niet! Ik meld het morgen !
@Freesia: wat een leuke foto! @Funnyme: spannend het wachten op de uitslag, maar komt vast allemaal goed. @All meeting ladies: fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. @MissyZuilen: gecondoleerd
Missy, gecondoleerd meid! Veel sterkte de komende dagen! Dikke knuffel! Funnyme, spannend meid! Ik duim voor jullie. Meeting: wat leuk om te horen dat het weer helemaal geslaagd was! Ik had het lootje van Cossy. Ehm heb het gedicht volgens mij ook niet meer..... Dreames, ik wil het gedicht anders wel ff over typen als het niet meer hebt? Slaap lekker voor straks!
@steen: dat zou ik wel leuk vinden ja! Ben van de week driftig de pc aan het opruimen geweest, maar dus iets te
Oh ik moet morgen nog snoepies halen! 8) Morgen is het sintmaarten! Sintmaarten, Sintmaarten.. de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aan daar komt sint martinus aaan!
Even een verslagje van de meeting. Yule en ik kwamen aan en toen was iedereen er nog,dus konden mooi met zijn allen oplopen. Hadden zoals verwacht veel bekijks. Mensen die spontaan kwamen vragen waar we elkaar van kenden en of we meededen aan een kinderwagenralley Vervolgens naar Tante bistro gelopen,was heel dichtbij dus goed te doen en gelukkig was het droog. Achterin Tante Bistro waren banken met kussens rondom een openhaard waar we mooi met zijn allen omheen pasten. Allemaal wat lekkers te drinken en borrelhapjes, en toen lekker kletsen. Vervolgens kadootjes uitgepakt en gedichtjes voorgelezen. Geloof dat iedereen tevreden was mijn haar kadootjes. Ik kreeg een kadootje van Jekkia, een mooi groen shirtje waar ze zelf een afbeelding van Woezel en Pip op had geschilderd met Levi zijn naam eronder. Verder nog een leuk knuffeltje met muziek en lichtjes. Erg leuk ! En nu wachten op de foto's. er zijn er iig genoeg geschoten.
Haha leuk die reacties dan van de mensen Funnyme, hier wordt ook geduimd dat alles goed is met Anna! Sintmaarten kennen ze hier niet
okay dus een leuke dag geweest de meeting? mooi dat jullie droog weer hadden met lopen. was namelijk behoorlijk slecht weer.
Zo, hier ook weer de rust wedergekeerd. Raven heeft nog even gespeeld en gegeten maar is nu echt helemaal aan het eind van haar latijn, dus ze wordt nu lekker in haar slaapzakje gehesen en in bed. Ik vond het supergezellig meiden! Goeie locatie ook! Ben erg benieuwd naar de foto's. Gelukkig was de heenweg droog, maar terug wel regen en veeeeeel wind. Echt herfstig. Bah! Ik zal mijn cadeautje ook nog even opsturen, denk dat het morgen niet lukt nog, want ik moet ervoor naar het postkantoor. Dus... ik verklap nog even niet wie ik getrokken had en het gedicht volgt ook pas later. Heb het voor de meiden op de meeting wel vast uit mijn hoofd gedaan.