@Yule: wij hebben een nieuwbouwwoning. Je moet dan toch ook wel een € 50.000 optellen bij aankoopbedrag. Dus voor meerwerk, overdrachtskosten, maar vooral voor schilderwerk, badkamer, keuken, vloeren, aanleg tuin, etc. En doe je echt niets geks....
pffffffff op dakkoffer zoektocht, niet makkelijk straks ga ik dromen over dakkoffers haha had er ook eerder mee moeten beginnen aangezien we bijna op vakantie gaan xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wij hebben ook een nieuwbouwhuis en ik kan me helemaal bij Jannes aansluiten. Nu is Roy erg handig en we hebben veel zelf gedaan, maar dan nog is 50.000 zó op... @Anno: Wij hebben een dakkoffer geleend van een collega van Roy. Nou, dat was eens , maar nóóit meer! Wat maakt zo'n ding een herrie op het dak... Volgend jaar gaan we dus weer met de caravan. O ja, vergeet ik bijna om ook het leuke nieuws te vertellen: We hebben een caravan gekocht! En in september hebben we nog lekker twee weekjes vakantie ingepland. We laten het van het weer afhangen waar we naartoe gaan. Maar we hopen op mooi weer in Nederland (en geen peuterpuberbuien...)
@lola daarom ben ik ook hard op zoek en lees alle revieuws. wij gaan dit jaar naar landal de lommerbergen. hopelijk volgend jaar ook even lekker weg maar zo lang we een baby hebben wil ik niet kamperen. en hopleijk hebben we volgend jaar weer een hummeltje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jah dat is waar. Hoewel je het bij een gewone doek na 3 keer ook wel weet. Maar mei tai's zijn denk ik wel wat praktischer om mee te nemen. IrisB -> Je man draagt met de Mai Tai? Mijn vriend krijgt al spontaan stuiptrekkingen bij het idee, hahaha. Hij ziet dat echt niet zitten. Net zoals met mijn vlinderhondje over straat lopen overigens... Queen -> Mooie creaties! Jannes -> Wat vervelend dat jullie droomhuis verkocht is! Het schiet ook niet op tegenwoordig, hoor van iedereen maar dat ze hun huis niet verkocht krijgen. Hopelijk vinden julie over een tijdje een huis wat net zo goed bevalt! Lola -> Leuk om even te lezen hoe het met je gaat! Wel minder natuurlijk dat je niet lekker in je vel zit... Ik ken het maar al te goed. Ik denk dat je er goed aan doet om eens met een psycholoog te praten. Baat het niet dan schaadt het niet. En van niets doen word je ook echt moe. Hoe minder je doet, hoe minder je zin hebt om iets te doen... Schiet ook niet op dus. En even over de banner... Eigenlijk is de maat die Anno heeft de toegestane maat, wij hebben hem allemaal officieel te groot.... (mijn is 600 pixels breed) (haha ik MOEST er even op reageren... Hardcore en heavy metal zijn zo'n beetje elkaars tegenpolen, dus gegarandeerd dattie dat NIET leuk vind, hihi) Yule -> Die huizen zien er wel allemaal gezellig uit!
Een Eifelland 500 TK Holiday uit 2000 Maarre... dan weet je nog niets hè... ? Het is best een flinke jongen. Achterin in de lengte een stapelbed met bedden van normaal formaat, met daarnaast een zitje waar je ook nog een tweepersoons bed van kunt maken. Dit gedeelte kunt je afsluiten en wordt in caravanjargon een 'kinderkamer' genoemd. In het midden de keuken, 'badkamer' en kledingkast en vooruit een grote zithoek waar je een bed van 150 x 210 van kunt maken. Deze caravan heeft dus het voordeel dat wij met alle bedden in gebruik toch nog een zitje overhouden om aan te zitten of waar de kids straks aan kunnen spelen, mocht het slecht weer zijn... Dit is de indeling overdag:
@yule mooie huizen het is idd moeilijk kiezen zo. vond nummer 2 er op het 1e gezicht het leukste uit zien maar heb niet echt inhoudelijk kunnen kijken werdt steeds gestoord door 2 kleine mannekes. @loa hej meid welkom terug. hoe is het met het valentijntje van robin o jee geen amoxi meer voor d'r las ik. eng hoor zo'n reactie daarop. nou tot overmaat van ramp is de printer ook nog kaduuk. hubbie is er nu een 2e hands halen van mp hopen dat die het weer ff vol houd. rene wil steeds kleuren en wordt lastig printen zonder printer.
Ik moet zeggen dat ik die (te) grote banners wel erg mooi vind. Daar kun je tenminste iets in kwijt...
@Lola: tis dat ik zelf niet in een caravan op vakantie wil, maar deze is wel heerlijk groot zeg! En een eigen toilet... heerlijk! Moet er niet aan denken dat je met twee kids 's nachts de camping over moet. Zo ik ga maar weer eens lunchen buiten de deur. Je kan hier echt merken dat het vakantieperiode is. Lekker rustig. In tegenstelling tot bij Lola, ook weleens lekker. Ga ook om 15.00 uur weg. Ff naar fysio, Sara ophalen, papa ophalen en dan gaan we gezellig boodschappen doen. Vindt Sara echt zo leuk!
In speelgoedwinkels verkopen ze héél mooie kleurboeken... Maar het is inderdaad vervelend als je helemaal nits uit kunt printen. Ik heb toen de onze stuk was echt veel dingen op mijn werk geprint...
Goh... zijn we het een keertje niet eens met elkaar ! Ik vind een camping echt ideaal met kinderen. Ik hoor van iedereen dat ze zodra ze daar de auto uit stappen, geen kind meer aan hun kinderen hebben. Die hebben meteen vriendjes en amuseren zich daar kostelijk. Ik ben zelf ook wel een beetje een luxepaardje (zou het liefste een vaatwasser en magnetron in mijn caravan hebben), maar ik houd ook van kamperen. Wij zoeken wel altijd de wat grotere en luxere campings op met goede faciliteiten...
Hey meiden, Femke heeft me weer heerlijk uit laten slapen tot kwart voor 9, dat doet een mens goed! @Lola, welcome back meis, wat een nare situatie inderdaad. Ik hoop dat je wat aan de hulp van de psycholoog hebt, dikke knuffel! @Jannes, bericht ontvangen en reactie gegeven, super leuk idee! @Yule, ik heb alleen de foto's ff bekeken, maar ik vind huis nr. 1 erg leuk. Ik ga hier weer ff verder, tot later!
Lola, wat heerlijk om je hier weer te zien!!! Ontzettend balen wel van je werk Niks te doen hebben is erger dan het te druk hebben is mijn mening. Hoop dat de psycholoog wat voor je kan betekenen ook! Fijn dat het met de meiden zo goed gaat, ben ook benieuwd naar foto's! Yule, mijn gevoel zegt huis 2 en 3. Heb verder nog niet naar oppervlaktes en indeling gekeken Verder ben ik het effe kwijt, heb een k*tdag vandaag. Vannacht heel slecht geslapen want lief is verkouden dus die snurkt oorverdovend en lag maar te kuchen Vanmorgen wilde Jill pertinent niet aan de borst drinken (wat ik wel stiekem gehoopt had natuurlijk) dus beneden heb ik even zitten huilen. Toen onderweg naar babyzwemmen, lag er een doodgereden kat langs de weg, weer huilen (kan ik niks aan doen, soort pavlov effect van me). Bij babyzwemmen aangekomen, kleed ik me uit, badpak zit niet in de tas :x Lief had de tas ingepakt :x:x:x Ik hem bellen, not amused, dat hij ons maar weer op moet komen halen (hij was al op zijn werk). Mocht ik het wetsuit lenen van een vrouw die daar werkt, zo lief! Dus lief weer afbellen die inmiddels daar al weer voor de deur stond, zucht. Ik me in dat wetsuit geperst (wonder boven wonder kreeg ik mijn maat 48 erin!) en nog lekker gezwommen. Weer thuis, Jill op bed gelegd (slaapt nog ), ik ook even gaan liggen, hoofdpijn. Gaat die !#$%^&* kat aan het raam staan miauwen. Genegeerd en even weggedoezeld, gaat de deurbel, argghhhh. En nu zit ik hier, met knallende hoofdpijn. Zo, allemaal medelijden? Ik ga zo vast koken voor vanaaf, moet tot 20 uur werken. Ik hoop dat een ieder een relaxte dag mag hebben!
lola wat super fijn om weer eens wat van je te horen! Ook wel super knap dat je ook gaat praten. Ik hoop dat het jouw helpt. Super vervelend van jouw werk teneerste weinig te doen en ten tweede moet je nu aan het solli.. Emma ook nog een super ziek geweest Daarbij deze plaatje voor jou
hihi queen ben je mijn lesje aan het promoten *hugs* irisB haha erg knap dat op en af bed!! morgen moet ik wat tips van jouw horen over dat Kate tijdelikj bij ons in bed slaapt. yule heb je wel genoeg opgeleverd btw voor die tussenwoning? ivm kordaat? erg spannend zo straks toch wel genoeg ruimte voor ons allemaal De eerste huis vind ik prachtig! de tweede is ook prachtig! En de derde ook! De 4e is ook niet echt mijn smaak.. denk dat er oko veel kosten in het inrichting gaat vor jullie of niet? Zijn dit nou tussenwoningen? Waarom niet vast? Lees nu de tips/meningen van Jannes en zij verwoordt precies wat ik ook dacht :O haha jannes haha wat een bengeltje ook freesia jeetje ik hoop dat de rest van de dag leuker en vlotter verloopt *hug* zo nu mijn moppie uit bed vissen.. is alweer wakker
nou zit dus gewoon niet lekker in mijn vel vandaag net samen bammetje gegeten lief gebeld en ik ga zo naar de hm shoptherapie haha zit alleen te twijfelen of ik smoeder mee zal vragen heb geen zin om alleen te gaan maar weet niet of ik wel zin heb om met haar te gaan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yep! Zo'n ochtend zou mij momenteel ook aan het janken krijgen, dus ik begrijp je hélemaal... Goh, ben de schade wel aan het inhalen geloof ik...