September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, knuff meis

Tweety, hier vandaag ook wat spulletjes voor een taart binnen gehad. Ga hem voor Ferry zijn verjaardag maken dinsdag. Heb marsepein, 2 x kleurstof, 2x van die gladmakers en uitstekers in bloem vorm besteld.

Lola, sorry Levi is al een keer bij de kapper geweest en heeft inmiddels 7 tanden

Kamperen Ben ik zelf niet zo;n held in ivm spinnen en andere smerige beesten die je kan opeten in je slaap :D maar Ferry wil het wel heel graag,dus misschien ga ik me er maar een keer aan over geven,maar dan wel echt kamperen. Dus tentje,gaspitje en 2 stoelen met een tafel voor de tent

Cossy, stoere schoentjes !

Queen, 5 weken geleden een rare mis stap op de trap gezet

:x Ligt Levi eindelijk op bed na een dag met erg weinig slaap. Gaan de buren timmeren en belt er ook nog zo'n stomme trien op om me iets aan te smeren :x

2. 4days

4days Niet meer actief

Toch vraag ik me altijd af of dat echt zo is... ;) Kan me haast niet voorstellen dat een spin zo stom is om je mond in te lopen..?!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy, nou ik neem het risico niet !

Even één foto tje van vanmiddag spammen.

Raven, Jenna en Levi

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, volgens mij wel.. Want met een normale doek kun je ook zitten.

Mike heeft vanmorgen 2 uur lang geslapen en lag er rond half 3 weer in..
    Geen idee offie nog in slaap is gevallen en of hij nu nog slaapt.
    (Hoop dattie gewoon 4 uur wakker word, zodat ze mij kunnen komen halen!)
    EDIT: hij is wakker geworden net!
    Alleen vraagtie wat hij Mike aan moet trekken: zeg ik oww doe maar polo en spijkerbroek.
    Begint ie gelijk weer te zuchten en te kreunen en zeg ik: waarom doe je nou moeilijk?
    Hangtie op.. EIKEL! Zo, moest er even uit!
    Heb lekker me telefoon uitgezet, hij kan even de pot op! ZEURPIET dattie de laatste tijd is!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mannen :(

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hihi...bellen om te vragen wat hij aan moet? wat dacht je van kleren, Alex???? :D

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaait *

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, leuke foto! Levi is omringt door mooie vrouwen. ;)

9. zo hm bestelling is verzonden en komt volgende week al inclusief een winterjas voor julia haha

rik is naar de keuring met zijn auto
    een golf van 17 jaar oud, duimen jullie even dat hij goed gekeurd wordt?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Tuurlijk! Maar ik dacht dat jullie een blauwe Seat hadden?

11. nee die hadden we en toen hadden we die golf ook al
    dus toen hadden we nog 2 oude barrels
    ondertussen hebben we een suzuki baleno gekocht en is die seat naar de sloop gegaan

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, ow das minder :S

lieve foto van de kindjes :D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    vakanties Ik ebn voor mijn NL tijd nooit wezen camperen. Was ook altijd hotels etc. SOms wel met auto reizen (van Ill naar FL) en als het ver was (hawaii) dan was het vliegtuig pakken. Was dus erg wennen aan de NL camperen. Nog steeds niet zo super dol op een tent.. snap niet hoe je dat ook voor elkaar moet krijgen met een baby :(

which brings me to the question.. Ingeltje hoe deden jullie het met Julian in de caravan? Bij de camper past er geen campingbedje erin dus komt Kate straks tussen ons in te liggen..

@yule bij sommige nieuwbouws komen ze ook met pakketten. MOet je bij de makelaar informeren wat mogelijk is.

@anno duimduimduim

15. sooooooooo komt hier even een stortbui langs

16. vakantie:
    ik wil met een baby niet kamperen daarom gaan we naar een bungalowpark
    misschien als de kleinste ook loopt maar dat zien we dan wel

rik komt er aan....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lola: heerlijk dat je er weer uitgebreid bent vandaag! En gefeliciteerd met jullie caravan ;)

@Freesia: wat een baalochtend zeg! Ik hoop dat de rest van de dag beter gaat verlopen

@Yule: alle huizen hebben voor- en nadelen… Ik zou voor 3 gaan. Nieuwbouw is inderdaad erg duur. Wij hebben ook een nieuwbouwhuis en waren ruim €60.000 aan meerwerk kwijt (we hebben wel overal rolluiken laten plaatsen, overal siergrindvloer, luxe keuken, 2 badkamers en 2 toiletten laten betegelen en het hele huis laten spuiten met spac, extra leidingen, stopcontacten etc). We hadden wel heel veel geluk met het renteverlies, ons huis was binnen 7 maanden al klaar. In het huis zaten wel de standaard toiletten en badkamers, maar deze hebben we dus een beetje 'gepimpt'. Een keuken zat er helemaal niet in. Ondanks dit forse bedrag zou ik het een volgende keer weer hetzelfde doen. We hebben een heel leuk huis, helemaal naar onze smaak. Ik zou dus (mits dit financieel haalbaar is) toch voor de nieuwbouw gaan als ik jou was.

@Kaatje: hoe gaat het nu met Levi en zijn poeperd?

@Queen: lekker geshopt zo te lezen!

@Cossy: zijn dat de schoentjes waar je het zondag over had? Zijn echt té leuk!

@Missy: leuk, zometeen komen je mannetjes je ophalen en dan heb je VAKANTIE!

@Kaatje: leuke foto! Hoe gaat het eigenlijk met Roshi?

@Anno: mijn duimen draaien op volle toeren!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zag er gezellig uit vanmiddag ladies
    en ook leuke uitwerking!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    eh bij jou ook al?
    Ik heb net op tijd mijn was naar binnen kunnen halen, lucht werd ineens griezelig donker brrrr..

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Zo, we zijn net terug uit Maastricht. We zijn van het ene terrasje naar het andere gegaan en hebben tussendoor ook nog even gewinkeld. Was heerlijk om er even met ons tweetjes uit te zijn, maar we hebben het de hele dag over Quinten gehad, whahaha.

Vakantie: volgend jaar willen we (mits niet hoogzanger of net bevallen) naar een camping in Frankrijk of Italie. Niet in een tent maar in een stacaravan/huisje.

Ik ga mijn menneke even ophalen bij het kdv, ik mis hem nu té erg (gek hè, als ik werk heb ik dat nooit zo erg, maar vandaag lijkt het maar geen 17.00 uur te worden, sentimentele muts dat ik ben ;)). Tot later!

Deel Deze Pagina