afgekeurd kokers zijn verroest wisten we al maar hoopte dat hij er net nog door kwam hij moet nog 1 jaar mee maar beun de haas is al aan de foon om hem te maken gaat weer centjes kosten xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@yule: tis ook echt een hele moeilijke keuze. Nieuwbouw is op lange termijn echt een goede investering voor de lange termijn. Maar helaas heb je het geld nu nodig. Wil je bijv zwart dingen laten doen. Moet je het geld wel hebben. Kan niet uit depot. Ook alleen onroerend goed mag uit depot, dus dingen als kabels, vloerbedekking/laminaat, gordijnen, etc mogen niet. Dit dien je dus zelf te financieren. Ik zou het niet meteen afschieten maar eens een lijst maken met kosten, rondvragen naar ervaringen en vooral hoeveel kan je zelf sparen voor niet te financieren items. Als je wilt wil ik je best een overzicht van onze investeringen mailen.
Ik kan het me niet meer herinneren, maar ongetwijfeld! Hahaha. Fijn dat het leuk was in Maastricht! Heb ik ook weer eens zin in, lekker beetje winkelen en terrasjes zitten. Echt ontspannend!
poppenwagen is besteld, haha zie dat ze in middelbeers zitten kom ik elke dag door om te gaan werken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wil jullie deze ook niet onthouden http://i26.tinypic.com/2lbg6qt.jpg Pupke, met levi en zijn kontje gaat het wel. Vandaag 3 poepluiers gehad en scheelt niet veel of zijn huidje gaat kapot ik hou het nu lekker vet met een vaseline zalf van de dokter Lekker even met hubbie weg. Grappig he ( of eigenlijk stom ) dan heb je eens samen de tijd en dan nog gaat het over de kleine .maar ja is nu eenmaal het belangrijkste in jullie leven Met Roshi en Jenna gaat alles goed hoor, maar hebben het druk druk druk ( tenminste Shirley, Jenna heeft het probleem dat ze nog niet kan typen ) Shirley vervangt nu ook een collega die met zwangerschapsverlof is dus nu heeft ze helemaal weinig tijd.
Balen :x! jammer van het geld ook... @Kaatje: Leuke foto ! @Pupke: Ik mis mijn kids ook meer wanneer ik thuis ben en zij niet... Ik zie trouwens dat al best veel mama's bezig zijn voor een tweede. Spannend! Zelf werd ik zwanger een week na Jasmijn's eerste verjaardag... Zo, mijn 'werk'dag zit er op. Ik kom dit weekend zeker een keertje voorbij.
@lola: thx voor je heldere uiteenzetting! Ik had zelf ook al wel zoiets bedacht, met dat bouwdepot en renteverlies etc. Ik vind het alleen zo moeilijk om van een virtueel huis in te schatten wat het gaat kosten allemaal! Dus: @jannes: als je jullie investeringen wilt mailen dan graag! Kan ik een heel klein beetje zien hoe en wat. Ik heb trouwens deze gezien, sinds vandaag op funda: Te koop: Spuisluis 29 2408 PP Alphen aan den Rijn [funda] Superleuk! En onze smaak, en ruim binnen het budget, en tuin op het westen!
@anno: oei balen zeg! Dat zijn zeker geen leuke kosten, als je auto wordt afgekeurd... ben ik ook altijd bang voor.
@yule heb alleen de foto's bekeken maar dit is wel mijn smaak veel ruimte ook lijkt wel xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ja is best groot ook lekker hoge plafonds boven heerlijk! Ik vind het tuintje ook leuk, ik knap vaak op de tuin af, die zijn zo klein hier in de stad...!
@ kaatje o leuk welke bloem heb je besteld? wat ga je als vulling doen? ik heb besteld te veel hihi heb 3 bloem uitstekers besteld en een druppel en een komma vorm uitstekers besteld en de sugargun (om mooie lijntjes enz mee te maken) een doosje kleurstof. o ja en nog een parelrandjes maker. als tip voor het geval je nog een keer meer wil bestellen kijk een bij roosbanket die is iets goedkoper dan de andere. leuke crea's en die dirt o o o @yule laatste is ook een mooi huis
Ha allemaal, Hoe gaat het hier? Met ons alles goed. De vakantie was heerlijk en inmiddels zijn we alweer 2 weken aan het werk. Ik lees nog af en toe mee en hoor natuurlijk nog weleens iets. Bijvoorbeeld dat er een aantal zwangeren zijn! GEFELICITEERD! En natuurlijk het vreselijke nieuws van First time, haar heb ik dan ook direct een pbtje gestuurd toen ik het las. De reden dat ik niet meer echt meeschrijf is dat ik andere dingen gewoonweg veel belangrijker vind en het forum een soort obsessie voor me werd "ik moest bijlezen". Toen we op vakantie waren heb ik het dan ook niet gemist en voor mezelf besloten om niet meer zoveel op het forum te zitten. Ik weet van mezelf dat als ik denk "ik ga even bijlezen" dat ik dan een uur bezig ben en dan ook nog wil reageren dus dat doe ik dan ook maar niet te vaak. Het is niet dat ik helemaal niet meer kom en nooit meer zal reageren (en na vandaag zal het wel weer meer zijn als de afgelopen 4 weken) maar gewoon iets minder en alleen reageren op de dingen die ik belangrijk vind. Ik heb gelezen dat de meeting van afgelopen zondag geslaagd was, super!! erg leuke shirts zijn het geworden! Dan even een update over Jenna, ze weegt inmiddels 8390 gram en meet 71 cm en heeft 2 tandjes. En voor de schema liefhebbers ze eet nu: 07.30 1 boterham met flesje melk (200cc maar dat drinkt ze meestal niet leeg) 11.30 2 boterhammen en 100cc melk 16.00 fruithapje met liga of soepstengel etc 18.15 groente met toetje 19.15 flesje 180/6 maar hiervan drinkt ze meestal maar 120cc) Nou dat was het wel weer geloof ik Liefs Roshi
Yule, mooi huis ! En je kan je kont keren in de badkamer dat is al een groot voordeel Anno, afgekeurd balen Tweety, die normale bloem (set a 3 ) niet die aparte bloemen. Thanx voor de tip. Als vulling weet ik nog niet... Nog lekkere (en makkelijke) tips?
Roshi, welkom terug Snap je wel hoor. Al heb ik nooit echt last van een forumverslaving, dus dat helpt. Fijn dat het zo goed gaat met Jenna. Zo, productieve dag... flink gewerkt, doek gekocht (en bedankt, Cossy ) en hypotheekadviseur gebeld voor afspraakinformatie. Dus dat gaan we echt wel snel doen. Na 6 maanden "we zouden toch eens moeten..." dankzij al jullie woningpraat over de streep geduwd Zo, nu snel naar huis en Ewout ophalen. En dan spaghetti maken.