September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    wij hebben hier geen sint maarten ok, wij wonen op een industrieterrein.

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nope haha.

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0

doet jullie beeb dit ook als je hem/haar in de dubbel houding doet?
    Kyani drukt zich dan al helemaal op zonder problemen :( Ik keek er raar van op toen ik dat zag.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Missy gecondoleerd :( Wel heel fijn dat je haar nog hebt kunnen zien en afscheid hebt kunnen nemen

Tweety jippie Robin heeft 80cc!! gedronken uit de borst. Wat goed van hem!

Iris vertraging gehad? Owjee. Wel heel leuk dat we jou en Ewout even hebben gezien.

Freesia wat een lekker moppie is Jill

Elise geen sok gevonden (heb nog alles gechecked voordat we vertrokken, als laatste :oops: ) wel jouw hydrofielluier en die heb ik voor je meegenomen (stuur mij jou adres even door, dan stuur ik je die op ;))

Leuk dat we jou en Gino nu ook gezien hebben. Wat een lekker ding is dat toch. En hij sliep zo lief!

Funnyme Hoop dat je een goede uitslag krijgt. Fijn dat die foto in een keer lukte.

Meeting was weer erg gezellig. Ik kijk nu al uit naar de volgende :)
    Gelukkig geen last van het slechte weer gehad.
    Had met Cossy in de trein afgesproken en na zowat de hele trein te hebben doorlopen (ik blij dat Matice in de draagdoek mee was en niet in kinderwagen ;)) had ik haar en Vince eindelijk gevonden.
    Toen we in Utrecht aankwamen zagen we Kristel al en al snel kwam ook de rest. Veel bekijks weer en leuke opmerkingen van verschillende mensen :) Tante Bistro was gelukkig dichtbij en helemaal achteraan een lekkere zithoek rondom de haard waar genoeg plek was voor iedereen. Iedereen eerst de kleine voeden, bewonderen en bijkletsen en toen de cadeautjes gedaan en gedichtjes voorgelezen.
    Iedereen heeft ontzettende leuke dingen gekregen.
    Matice heeft een hele leuke mobiel voor in de auto gekregen die ik op het raam kan plakken. (dank je wel Sinterklaasje :D)
    Rond uur of 5 gingen de eerste weer richting huis.
    Samen met Cossy, Ingeltje en Parr zijn we als laatste vertrokken (net als de vorige keer :) ) en nog langs de Prenatal gegaan. Voor Raven nog leuk truitje gekocht en Matice een broekje en een heel fout shirtje met stropdas erop en een kerstmutsje. Daar nog een kersverse papa ontmoet die heel trots het eerste cadeautje voor zijn zoontje ging kopen (meegeholpen het cadeautje uit te zoeken - knipsperboekje voor aan de kinderwagen- en nog een paar tips gegeven)
    Toen nog een broodje gehaald, afscheid genomen van Parr en de trein genomen. Iets na 20u was ik thuis. Matice gevoed en naar bed gebracht. Arm kind was helemaal op en ligt nu heel tevreden in zijn bedje te knorren.

Zal de foto's op hyves zetten voor de liefhebbers ;)

5. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0

dit is de houding die ik bedoel voor degene die niet weten wat ik bedoel.

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owwww... wat klinkt dat allemaal leuk!

Babystyle, wat een lekker ding is jouw meisje toch!

Hier ligt Jill naast me op het voedingskussen tv te kijken :confused: Steeds te lachen, geluidjes te maken en keihard met haar beentjes te trappelen. Ongelofelijk hoe ze veranderd is na het sprongetje!
    Papa Alex moet vannacht om half 4 op :( Hij moet morgen naar Zurich, met het vliegtuig. Is pas heeeel laat weer thuis ook :(
    Bah, niet leuk.

Meiden, ik ga nog even op hyves kijken of er al foto's zijn.
    Slaap lekker allemaal!

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @babystyle: geen idee! Ik heb Raven nog nooit zo neergezet. Kan dat uberhaupt los?

@jekkia: 2 leuke fotootjes op de hyve, komen er nog meer?

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ben nu bezig met de foto's te uploaden. Duurt even, zijn er een "paar" ;)

EVEN GEDULD AUB

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babystyle, heb Levi ook nog niet geprobeerd dubbel te vouwen :) Geloof ook niet dat hij dat leuk vind...

Ingrid: Leuk die twee foto's.
    Ben benieuwd naar de andere foto's

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia o wat een lieve foto zeg.

@jekkia helaas niet uit de borst maar uit de fles. hihi. de borst werdt elke dag gemolken en dat krijgt ie dan.

heb nog steeds de schijt balen ervan dat ik er niet bij was :( de controle stelde zoals ik al dacht niks
    voor maar ja het was niet anders. ben sinds gisteren helemaal gestopt met het kolven ik kon het niet meer voorelkaar krijgen
    sinds ie thuis is en voeden en kloven enrene en robin. ik kolfde 6x per dag elke 3 uur werdt er zelf gek van dus ben ik gaan
    afbouwen gelukkig is dat goed gegaan en heb sinds vandaag niet meer gekolfd vind het wel jammer. maar
    het is beter zo. heb nu nog genoeg voor een paar weekjes voor hem in de vriezer.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o wat een leuke foto

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    missyzuilen: gecondoleerd

Freesia: wat een leuke foto!! We hebben je echt gemist, tweety jij ook en steen en missy en irisb natuurlijk! Oh en nog zo'n lieve foto!

Funnyme: poeh spannende dag

Lindaa wat kan jij mooi zingen! Sint Maarten... één van de leukste kinderfeestdagen van het jaar.. mis het wel een beetje in het zuiden

Julian en ik zijn helemaal uitgeput. Nog even een voeding gegeven om 20 uur toen ik thuis kwam en toen is hij langzaam in slaap gesukkeld na even jengelen. Hij is duidelijk moe van alle indrukken, droomt flink. Ligt nog even bij papa op schoot beneden, die heeft hem natuurlijk de hele dag niet gezien!
    Wat was het weer gezellig zeg!

Ik post mijn cadeautje woensdag, als ik boodschappen ga doen.

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tweety Robin had laatst toch ook aan de borst gedronken?
    Nogsteeds heel erg goed van Robin dat hij 80 cc heeft gedronken.

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

De foto's staan erop ;)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahahaha die is leeeeuk!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    Naam--> had het lootje getrokken van

Kaatje85 --> Lola
    Lola -->
    Ingeltje -->
    Missyzuilen --> Elise
    Parr -->
    Roshi -->
    Yule -->
    Elise -->
    Moppiepoppie -->
    Jekkia -->
    Dreames --> Steen
    Krisstel --> Tweety
    Cossy -->
    Freesia -->
    IrisB -->
    Tweety--> dreames

Pisum -->
    Lindaa -->
    Pupke -->
    Azeb --> Pupke
    Babystyle -->
    IrisB -->
    Steen -->

ik heb mezelf bij de meeting gezet omdat ik bij de post stond. mijn loodje is door krisstel opgevangen hoop dat het een leuk kadootje was.

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Babystyle, hier ook nooit gedaan ;)

@Tweety, weet wat je bedoeld met kolven, voeden, 2 kids etc... Heb dit ook de 1e 2 weken van Yarah gedaan (toen was dan nog wel m'n man thuis) en had toen al zoiets van: als yarah nog steeds niet goed drinkt als m'n man aan het werk is stop ik ermee. Anders ben je echt alleen maar bezig met voeden. Maar Yarah is toen gelukkig wel goed gaan drinken aan m'n borst. En uiteindelijk door m'n rug na 5 weken toch nog moeten stoppen :( Maar goed.. tis ook niet anders.
    En je kan hem iig de komende weken nog wel jou melk geven :)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia ja klopt hij heeft een keer smorgens in bed aan de borst gedrnken een paar slokjes maar daarna lukte het niet meer. :(

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jekkia. Leuke foto's ! Ik sta er ook weer op mijn mooist op :)

Deel Deze Pagina