Net nog een nieuwe babyfoonbesteld, maar dan bij een andere webwinkel. scheelde zowat 30 euro Ow ja toen ik op de meeting was heeft mijn cheffin gebeld, of ik morgen even terug wil bellen. die wil natuurlijk weten of ik parttime terug kom of ontslag neem.. ( ik ga ze lekker tijdelijk fulltime pesten )
als ik zo kijk naar de foto van alle baby's dan is robin nog vrij klein en tenger vergeleken met hun hihi
hey lieve allemaal, Bedankt voor de gezellige middag! en voor iedereen die niet mee kon... volgende keer zien we jullie er graag bij Liefs
Yule, zo in die houding wel, maar kyani drukt er dus totaal zonder moeite op. Vond zelf ok eng maar wel foto van gemaakt omdat ik wilde weten of andere baby's heir dat ook doen vandaar. kaatje, kyani vind eht totaal neit erg.... Leuke foto's al van de meeting, vooral alle baby's naast elkaar, ik kan neit wachten tot de volgende meeting, dat ik dan wel mee kan.... Deze buggy besteld: is mooi en in de aanbieding....
Naam--> had het lootje getrokken van Kaatje85 --> Lola Lola --> Ingeltje --> Missyzuilen --> Elise Parr --> Roshi --> Yule --> Elise --> Moppiepoppie --> Jekkia --> Kaatje85 Dreames --> Steen Krisstel --> Tweety Cossy --> Parr Freesia --> IrisB --> Tweety--> dreames Post Pisum --> Lindaa --> Pupke --> Azeb --> Pupke Babystyle --> IrisB --> Steen --> Cossy
@jekkia: superleuke foto's! Thx! @missy: gecondoleerd meid. Een hele zware dag voor jou. @tweety, steen, missy, freesia en iris: echt jammer dat jullie moesten afzeggen, maar ik vind het heel begrijpelijk hoor (om alle redenen die jullie hebben). Volgende keer weer!
Meisjes ik ga off en me klaar maken voor bed. Levi zal zo nog wel voor een voeding komen en hopen dat hij dan weer een nachtje doorslaapt tot 05.30 ( of nog later als het even kan ) Morgenochtend maar even persoonlijk naar mijn werk :-? Ben benieuwd hoe ze reageren.. ze gaan er vast van uit dat ik mijn ontslag in kom dienen... Weltrusten en tot morgen ! Vond het echt super gezellig vandaag.
Succes he morgen op je werk! Ik ga ook mijn bedje in. Ben echt wel moe na vandaag! Erg man. Hoe moet dat over 3 weken als ik weer moet werken...?
ook ik ga michelle doen en op bed! Ik heb super mooie fotos gezien en ben stiekem wel jaloers hoor iedereen weltrusten!
@jekkia hou die hydro maar hoor. opsturen kost meer dan lekker gebruiken. haha enne het is Gio maar wij vonden het ook leuk om jullie allemaal te zien. de foto is echt geweldig eeen beetje jammer dat gio verdwijnt tussen levi en kate. die kleine komt zo voor de laatste fles. en dan kruip ik mijn nestje in in de hoop dat hij niet eerder komt dan 5 uur. of zoals kaatje zegt liever nog langer.