September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    nee helaas niet, ik moet ook ff langs postkantoor om te frankeren... zal morgen even kijken voor jou!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Graag vandaag weer om 1400 uur bij de Bistro, want Julian heeft 0geslapen van 21,00-600 uur :whistle:

nu lekker een volle borst geven ;) (al zit mijn beha er helemaal onder en mijn bed...zucht)

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorge!
    Ingeltje lekker hoor! Brave Julian ;)
    alleen wat minder dat alles er nu onder zit!

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

@ingeltje ok hoor het wel dan.

hier een redelijke nacht gehad weer 2x eruit.

toppers wat een gedoe eromheen zeg en wat is die jeroen van de boom een achterbakse l.l zeg. gisteren in shownieuws was te zien dat ie zei nee ik ga niet de plek innemen van gerard (zo'n goede vriend is ie) en net in het ontbijt nieuws wordt gezegt dat jeroen van de boom de plek inneemt van gerard. ik vind de topper zonder gerard toch niet meer de toppers. en vind het ook wel erg snel dat ze hem vervangen. maar ja wie ben ik. haha

zo dat is eruit hihi

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen dames,

Fijn dat de meeting zo gezellig was! Ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn.
    Hier weer lekker geslapen vannacht, Ik was er weer eerder uit dan onze kleine man, hahaha. Gisteren voor het eerst sab simplex gegeven en of het werkt weten we nog niet, maar hij smult er wel van! Ik kan haast niet wachten om met bijvoeding te beginnen... Als Quinten wakker is maakt hij heel veel geluidjes, hij lacht erg veel en beweegt veel. Echt leuk om te zien. Vanmiddag komt de kinderfysio weer, ik ben benieuwd wat hij gaat doen.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja straks komt felicitas nou ben benieuwd gelukkig is man lief thuis ds die kan me helpen met inhouden hihi.

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen meiden!
    Het klinkt als een erg gezellige meeting. Leuk hoor!
    De foto's op hyves zijn ook heel erg leuk!

Kaatje, heb je je werk al gesproken?
    Babystyle, mooie buggy. Ik heb nog nooit geprobeerd of Isis zich opdrukt in die houding. Ik vermoed van niet. Zal het eens proberen!
    Ingeltje, wauw wat een heerlijk lange nacht heb je gehad!
    Hier helaas niet. Isis had rond een uur of zeven gedronken, en we gingen om tien uur ongeveer op bed. Ik twijfelde: zal ik haar wakker maken? Ik dacht: nou misschien slaapt ze wel tot een uur of 1 door, en daarna weer. Dus niet wakker gemaakt. Gevolg: half twaalf moeten voeden en half vier.Twee keer er uit dus :(.... Volgende keer maar wel wakker maken dus, dan hoef ik er daarna in elk geval nog maar één keer uit.
    Ik begin trouwens ook steeds meer te voelen voor het verhuizen van Isis naar haar eigen kamertje. Ik vind het alleen wel erg spannend of ik haar dan wel hoor. Deuren open, of met babyfoon... Binnenkort maar eens uitproberen.
    Oke, ik duik nog eventjes lekker mijn bed in denk ik. Lekker even bijslapen.
    Tot later!
    Groetjes
    Azeb

8. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @azeb ben benieuwd.

9. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Wat super dat de meeting zo leuk was! En heb ook ff de foto's bekeken...echt lief al die beebs op een rijtje!

@Missy: Gecondoleerd met het verlies van je oma...

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Babystyle, wat grappig zeg dat ze dat doet...moet zeggen dat ik Britt nooit dubbel neerleg dus geen idee. Wat een mooie haartjes heeft Kyani :D

@Jekkia, leuke foto's! Zijn er zeker een 'paar' ;)

@Freesia, succes vandaag...Jill ook zo'n tv freak? Britt ook al, we zetten hem steeds uit anders wordt ze net zo verslaafd als papa ;)

@Tweety, kan me voorstellen dat het kolven te veel werd, het kost zoveel tijd en energie. Mooi dat je een voorraadje hebt :D

@Kaatje, succes vandaag, ben benieuwd hoe ze reageren.

@Ingeltje, wat heerlijk! :D:D

Britt heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamer geslapen...had er best wel moeite mee :oops:. Gelukkig kwam ze één keer vannacht in plaats van twee keer zoals de laatste tijd.
    Ik hoor nu niet meer de eerste hongersignalen dus Britt zat echt tegen het huilen aan toen ik haar eruit haalde.

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    dank je heeft ze van der moeder de haren zoveel en beetje krul.

wat lekker dat ze in der eigen kamer heeft geslapen, dan wordt je zelf ok niet van elk geluidje wakker ;)

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen allemaal!
    Heb wel een aantal dingen teruggelezen, maar niet op alles weet ik meer te reageren.

@Lindaa, hier in Utrecht kennen ze volgens mij ook geen Sint Maarten.
    Wij hebben 't in iedergeval nog nooit gevierd.

@Funnyme, hier duimen we ook voor Anna!

@Babystyle, wat een leuke foto van Kyani.. Hier doet Mike dat nog niet, maar die is ook nog wat jonger natuurlijk.
    Mooie buggy, wij hebben een combi wagen die je dus na 6 maanden kan ombouwen.

@jekkia, klinkt echt super hoe de meeting is gegaan! Vind het nog steeds niet leuk dat ik uiteindelijk toch niet meekon.
    Moeten maar gauw een nieuwe meeting plannen hoor.
    En wat een geweldige foto van alle beebs op een rij!

@Tweety, jammer van t kolven maar kan t wel begrijpen hoor.
    Het is gewoon allemaal teveel bij elkaar. En van fles worden ze ook wel groot. ;)
    En vd toppers,ben t helemaal met je eens. Toppers zonder Gerard = geen toppers!
    Vind hem echt de leukste..
    Kan er niks aan doen maar Rene vind ik een rare snuiter en Gordon is gemeen.

@Cossy, voor diegene die niet meekonden, moeten we maar effe erbij photoshoppen.. ;)

Wat is trouwens onze hyves? Heb er nog nooit op gekeken en ben dus ook nog geen lid geworden.
    Hier heeft Mike echt weer enorme moeite met in slaap komen overdag/avond. En als hij dan eindelijk lekker slaapt, is hij na uurtje tot 1,5 uur weer wakker. :(
    Snap er niks van.. Hij slaapt eigenlijk amper nog tot ze volgende fles.
    Terwijl hij wel moe is, want zodra we hem bij ons op schoot nemen valt meneer weer in slaap.
    Iemand tips?

Probeer al vanaf gisterochtend 09.00 uur de osteopaat hier op de Missisipidreef te bellen maar elke x voicemail.
    Ga toch maar andere zoeken in de buurt, want zo schiet het niet op.
    En ik merk trouwens bij Mike ook steeds vaker dat wanneer we hem dus na de fles (eerst even knuffelen tot hij moe is natuurlijk) in bed leggen en hij gaat slapen en we hem erna eruit halen ze mondje helemaal onder de melk zit.
    En er soms ook een plekje naast ze hoofdje wat nat is.
    Houdt dit in dat hij wat maagzuur heeft ofzo? Of is dit gewoon nog een mondje teruggeven? (Het gebeurd dus een uur na de fles of misschien wel 2 uur erna)

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.821
    4.057
    113
    @tweety: de cadeautjes waren super leuk! Heel erg bedankt!

14. Ook ik vond de meeting erg leuk. Emma heeft een leuk activiteitenboekje van Woezel en Pip gekregen van Sinterklaas en mama een lekkere letter.

Ik lag alleen erg laat in bed. Emma heeft onderweg in de auto de hele weg geslapen, maar eenmaal thuis was en bleef ze klaarwakker. Pas tegen 1.00 uur is ze in slaap gevallen in mijn armen op de bank. Ik ook trouwens, om 2.00 uur werd ik wakker en zijn we naar boven gegaan...

Ik had Moppiemoppie getrokken en dit was mijn gedicht voor haar:

De Sint zat rustig in zijn kantoor
    Toen de Chocopiet hem kwam storen
    Hij klonk behoorlijk overstuur
    Riep: ‘Sint, nu moet u toch eens horen!

Ik heb voor onze Moppiepoppie
    Een mooie letter ‘M’ gekocht
    En voor haar kleine lieve dochter
    Ook een kadootje uitgezocht

Voor een echte chocolade-junk
    Is zo’n letter de ultieme lekkernij
    Maar Amé die krijgt daar krampjes van
    Dat is beslist geen aanstellerij!

Om Moppiepoppie te verblijden met chocolade
    Is dus geen goed idee helaas
    Daarom ben ik die letter maar snel gaan ruilen
    Voor een pop van speculaas!’

Maar van de Sint één woord van troost
    Want het volgende moet je weten
    Krampjes gaan gelukkig over
    Paaseitjes kun je straks dus gerust weer eten... ;)

15. Naam--> had het lootje getrokken van

Kaatje85 --> Lola
    Lola --> Moppiepoppie
    Ingeltje -->
    Missyzuilen --> Elise
    Parr -->
    Roshi -->
    Yule -->
    Elise -->
    Moppiepoppie -->
    Jekkia --> Kaatje85
    Dreames --> Steen
    Krisstel --> Tweety
    Cossy --> Parr
    Freesia -->
    IrisB -->
    Tweety--> dreames

Pisum -->
    Lindaa -->
    Pupke -->
    Azeb --> Pupke
    Babystyle -->
    IrisB -->
    Steen --> Cossy

16. hoi hoi

zo te horen is de meeting geslaagd!

@kaatje:succes op je werk!

@ingeltje: lekker zo'n nacht!
    hopelijk gaat hij dat vaker doen, zullen Julia en Julian toch nog een keer samen wat moeten bespreken, Julia slaapt al een paar weken door dus misschien dat ze het Julian kan uitleggen.

@tweety: Julia is ook maar smalletjes als je dat vergelijkt met de andere beebjes op de foto, ze heeft wel een bolle toet maar verder zit er weinig babyvet aan.

en verder weet ik het niet meer.

hier alles goed, Julia vanmorgen om half 9 maar weer wakker gemaakt.

wij hebben trouwens zondag een 25jarige bruiloft en daarvoor was ik net oude foto's aan het zoeken, kom ik dus foto's van mezelf als baby tegen en sommige foto's is het net Julia. wat was ik toch een knappe baby ghahaha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. @MIssyZuilen: Gecondoleerd met het overlijden van je lieve oma...

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    waar is iedereen?

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Gggggggoodmorning!

Hier weer zo'n geweldige nacht, van 20.30 tot 6! Wowsers. :confused:

Raven was wel echt heel moe, gisteravond was ze erg huilerig en het begin van haar slaap was onrustig. Steeds wakker schrikken, schreeuwtjes en zo. Maar daarna viel ze dus als een blok in slaap. De voeding van 9 uur hebben we maar weer eens een flesje gedaan. Ik heb daarna 210 cc gekolfd! Jemig.

Vandaag ben ik een dagje alleen thuis dus ik ga maar eens wervelwind in het huishouden spelen...

@missy: dat 'spugen' lang na de voeding heeft Raven ook. het is een beetje waterig en zuur en soms met van die witte vlokjes erin (geschifte melk). volgens het CB was dit normaal, als ze maar niet enorm veel gaan spugen, maar een natte plek onder het hoofdje mag wel.
    Vanmorgen zat haar hele hoofd onder, want ze heeft ontdekt dat ze haar handjes in haar mondje kan steken en daarmee had ze al die witte stukjes over haar hele hoofd gesmeerd... Mjammie. NOT!
    Ze moest er zelf smakelijk om lachen. :)

@Ingeltje: ook al zo'n royale nacht! Julian zal ook wel moe geweest zijn.

Deel Deze Pagina