September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    thnxxx
    hihi fijn dat je het ook kent, voelde me al erg alleen in mijn uitdrukking ;):p:D
    Inderdaad "hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt" die ken ik ook. Of het klopt is een tweede ;)

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    'Morgen dames,

Mijn moeder belde net, mijn oma is een kwartiertje geleden overleden. Mijn zus was er toevallig net nog geweest en had al gezien dat het elk moment kon gaan gebeuren. Morgen gaan we even naar mijn ouders toe en volgende week is de begrafenis.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ongelovelijk.... ligt ze net tijdens het aankleden als een dood vogeltje in haar oogjes te wrijven van de slaap.... ligt ze nu een feestje te vieren in haar bed. Het is wel gezellig hoor die geluidjes uit de babyfoon hahaha

4. Emma is zich in rap tempo aan het ontwikkelen tot een 'rampje' op twee beentjes. Ze zit werkelijk óveraan aan.

Bij Jasmijn hadden we de gewoonte ontwikkeld om onze glazen alleen nog maar exact in het middel van de salontafel (van 1 x 1 meter) neer te zetten, zodat ze er niet bij kon, bij Emma werkt dat niet. Enerzijds omdat Jasmijn haar beker toch gewoon aan de rand neer zet en anderzijds omdat Emma wat groter is en nét aan het midden kan komen. En anders kruipt ze wel óp de tafel...;)

Er gaat hier dus geregeld wat omver. En dan niet alleen bekers, maar ze heeft het de laatste dagen vooral voorzien op het - gevulde! - potje van Jasmijn. Zodra Jasmijn een plasje moet doen, is Emma er als de kippen bij. Op zich niet erg, maar zodra Jasmijn opstaat, trekt Emma het potje om! Met niet al te frisse gevolgen...:$

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Pupke> wat erg!! gecondorleerd meis!! was je oma ziek of was het meer ouderdom?

6. Dode muizen, dode vogeltjes...

... het is wel een dooie boel bij jullie hè...;)?

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pupke: gecondoleerd met het verlies van je oma!

@Lola: haha.. nog zo'n dametje. Hier ook een, alles binnen bereik is interessant. Gelukkig hier nog geen potjes die ze om kan trekken. Bah!

8. Gecondoleerd! Ik hoop dat je oma vredig is ingeslapen en dat ze geen pijn heeft gehad. Dikke knuffel en sterkte!

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen!

Pupke: gecondoleerd meis, en heel veel sterkte met dit verlies!

Roshi: ja idd dat hoop ik ook! Of jij moet het willen verplaatsen ivm Jenna?

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Linda> ik wil het nog even aankijken. Ze heeft sinds gistermiddag geen verhoging meer en als ze wakker is is ze gewoon "de oude"

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo ik ga me douchen, dan zal Sara wel wakker worden en komt mijn vriendinnetje langs. S. gaat denk ik niet mee naar de stad, die wordt soms helemaal gek van ons hysterische kletsgedrag :)

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    of de uitdrukking klopt is idd een 2e ik vind deze beter
    hoe dichter bij dordt hoe mooier het wordt
    :)
    @lola haha ik zie het al voor me plasje op staan huppa dweilen hihi. robin is ook een gevaar of 2 beentjes vallen en opstaan is hier
    een standaard iets geworden.

@roshi je kan merken dat jullie katten hebben met al die dode muizen en vogeltjes :)

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Roshi oke is prima meis! ;)

Hier is het nog steeds drama!!!!! :(
    Madam sliep gister denk ik pas rond een uur of half 10 ipv 7uur!
    Heb 3 pogingen moeten doen om haar rustig te krijgen en in slaapstand! Elke keer huilen en overstuur!
    Vanmorgen weer drama! ze wou geen happies doen!
    Ik heb nu met zin vanmorgen geen fruithap gegeven in de hoop dat ze met lunch dadelijk veel honger heeft! ze drinkt wel goed..
    Haar luiers zijn wel behoorlijk! geen harde drol momenteel maar zachte zure baggies! Ik heb geen idee wat het is! wel heel erg vermoeiend, en ze is ook steeds chagarijing! (tenzij ik haar continue haar zin geef!)

14. Dweilen...? Zeg maar liever in bad stoppen. Emma kiept het potje namelijk bij voorkeur over zichzelf leeg...;););)

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahaha ik zie het al voor me!

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: gecondoleerd meid. 't Is toch naar dat het nu zo is.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ga zo bijlezen. Ik ga eerst de box weghalen. Wel een gek idee hoor...
    Ik had nog een roomdivider staan op zolder en die hebben we neergezet en daar het speelgoed van de meiden in gedaan. Maar eigenlijk past de box er nu niet meer bij (hoe moet dat over een maand of 7???)
    Ik ga zo nog maar even verzinnen of er geen andere (verbouwings)mogelijkheden zijn, en anders gaat de box uit elkaar en naar zolder...

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @pupke gecondoleerd meid.

@lolaq haha getverdemme hihi.

@funny ff puzzelen dus.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, gecondoleerd.. :( *KNUF*

Ik ga even bakkie doen bij Truus! Verder niet bijgelezen, dus als iemand even vluchtig een update heeft?

@Tweety, die taart is voor de 26ste wanneer we zijn verjaardag vieren. Welke soorten heeft zij allemaal?

@Pisum, Mike drinkt nog gewoon opvolgmelk, ga na 12 maanden pas over op gewone melk.. En hij drinkt zelfs nog een 180/6 fles voor t slapengaan met 1 schepje Rijstebloem. Ook nog niet van plan die af te bouwen, want door al t ziek zijn red hij t nog niet..

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: gecondoleerd meid. :(

Deel Deze Pagina