Ingeltje, wat snapte ik niet dan? Pupke gecondoleerd meid Lola, lekek rveel sollicitaties positief Miracle, leuke foto’s! Zo ons dagje was super gezellig! Lekker bruin al geworden Heb leuke foto’s gemaakt van zowel mij als kyani Ga ze morgen wel spammen of vannavond op kyani der hyves zetten. 1 bui gehad van 10min voor der rest droog :d kyani weinig geslapen maar vrolijk
@ Lolo: zooo al 3 gesprekken! Goed hoor, zet hem op @ Pupke: gecondoleerd hoor. @ Miracle: leuke foto's! En wat heeft Jaimy een lief staartje @ Queen: waar ben je geweest? Heb ik even gemist. verder niet helemaal terug gelezen Gisteren was Teun een beetje ziek ... kdv belde op of we hem eerder konden komen halen. Hij had 38,2 en was heel huilerig. Thuisgekomen ging het eigenlijk wel weer aardig met hem. En vanochtend ontdekte ik de 1ste doorgekomen boventand Dat was het dus. Vandaag was hij wel weer aardig zichzelf. Lekker stuk gefietst en veel door het huis met hem aan de hand gelopen... want dat is het enige wat hij nog wil. Als ik hem laat zitten begint hij meteen te mopperen. Hij wil staan en lopen, maar ja daar heeft hij hulp bij nodig... wel een beetje vermoeiend hoor.
@Miracle: wat een leuke foto's!! @Lola: goed zeg van je gesprekken. Hoe heet bedrijf in Weert? @Parr: fijn dat je hart luchten geholpen heeft. @Yule: alles goed gegaan vandaag? @Lindaa: heeft je gebakje geholpen? @Roshi: wat een achterlijk mens in de bakkerij. Dan heb je echt geen gezond verstand. @Sannemart: fijn dat Teun weer beter is. En hier nog een dametje wat alleen maar wil staan. Idd soms heel vermoeiend.
@miracle leuke foto's @queen leuk dagje gehad ook zo hier is de rust weer weder gekeerd en de puinhoop weer opgeruimd jeetje wat hadden die 2 er vanaad een zooi van gemaakt zeg hihi.
Whahaha je commentaar is dolkomisch, al had je geschreven dat ze een paarsgevinde breedbekooievaar hamsterkanarie zeeolifant zag, we geloven je gewoon hoor! We zíén Jaimy toch kijken!
@Miracle, handig zeg zo die wagen achter de fiets a la Ingeltje. En vind Jaimy t leuk in de bak achter de fiets? Mooie Condor! Aaaah, die laatste foto1 *smelt*.. Maare, ik kan die vogel niet vinden hoor? @Sannemart, gelukkig was t bij Teun een tandje en issie niet ziekies.! Wat gaat jou knul hard zeg, mijnes is nu pas t zelf zitten en kruipbewegingen aan t ontdekken. Tijgeren kan hij dan wel al.. @Ingeltje, neee ze probeert ons ook nog wat bij te leren, snap dat dan.
Was het leuk Queen? (oh en de grap was iets met mijn mond vol met Gijs zijn.... ehm nou vul maar in, hij was slecht, verdorven ik weet het... ) Lola! Wauw! 3 maal is zeker scheepsrecht! Roshi knuff voor jenna en jou Parr: wat is het een knapperd, die meid van jou! Miracle: ziet er leuk uit hoor! Pupke: gecondoleerd... al was het prima dat ze ging, het blijft een verlies... Jannes: fijn dat je je beter voelt! Hier moe.. dus gauw bijgelezen en nu languit op de bank xxx
Zo, Mike was door de bouwvakkers dus maar 1 x geslapen vandaag.. Dus na zijn warme hap op bed gelegd.. Om 7 uur werd hij zelf wakker maar was wel chago omdat hij nog moe was. Lekker met mij onder de douche geweest, vind hij geweldig. Probeert hij helemaal de straal te pakken en maar schreeuwen en zijn hoofd eronder doen haha! En nu ligtie lekker op bed en hubbie heb ik de deur uit geschopt om te gaan vissen. Even mama tijd.
jazekers leuk dagje gehad. maar zo moe! 2uur heen rijden en 2uur terug en hele dag gelopen das echt slaapverwekkend de foto's zijn naar kyani der hyves aan het uploaden die emt mijn camera zijn gemaakt. De andere komen nog die met vriendin camera zijn genomen die meot eerst internet hebben in der nieuwe huisje
oh altijd je mondje klaar hebben daar maakte jij mondje vol s.... van oh okay nu snap ik hem was heeeeeeeel leuk ingeltje enals je mondje vol zit met gijs zijn s..... hoef ik je xxx niet hoor foto's zijn aan uploaden op kyani de rhyves kan je kijkje nemen
Nou, het ging 2 dagen goed zonder laatste fles... tot vandaag! We zijn de hele middag met vrienden op stap geweest en hij viel in slaap toen we op weg naar huis waren. Eenmaal thuis werd hij weer wakker en wilde niet gaan slapen: huilen, gillen, krijsen. Na 20 minuten dachten we dat het wellicht aan het weglaten van de fles kon liggen. Aangezien ik er geen problemen mee heb als hij de laatste fles nog wil, heb ik er een gemaakt. Hij heeft deze tot de laatste druppel opgedronken en viel meteen in slaap. Tot zover ons experiment... Over een paar weken proberen we het opnieuw.
@ Missy: nou zo hard gaat Teun niet hoor.... hij slaat gewoon een heleboel over. Hij heeft nooit gerold. Begon in zijn achteruit te tijgeren en kan nu vooruit tijgeren. Verder gaat hij afen toe in de kruipstand maar kan er nog niets mee. Kan verder niet van lig naar zit oid. Hij kan zich nu dus van zit naar staan optrekken en hij kan aan je handen stappen. Gek kind.
hallo, wel terug gelezen maar geen zin om te reageren ben moe ennnnnn ik heb vakantie!!!!! julia wil weer niet slapen maar het is niet net zo'n drama als gisteren ze ligt een beetje te mopperen kom straks nog even spieken xxxxxxxxxxxxxxxxx
@Pupke, precies.. Zo doen wij t ook hoor. Wiltie hem nog.. prima.. Volgende x beter! Wel fijn dat t probleem van niet slapen zo opgelost kon worden. @Queen, roep even als ze erop staan, ga ik even kijken!
@all: bedankt voor de condoleances. Oma wordt dinsdag begraven. @Miracle: leuke foto's! @Lola: zo zo, 3 sollicitaties! Succes ermee, mijn duimen draaien! @Roshi: hoe gaat het nu met jou en met Jenna? @Parretje: hoe gaat het nu met je meid? @de rest: zwaai zwaai!
@Sannemart, hahaha ja Teun doet alles door elkaar. Mike begon met rollen, toen kruipbewegingen, toen tijgeren.. En nu begint hij dus proberen te kruipen en van lig naar zit. Niemand wilt meer bijlezen whahaha.. En er zijn een hoop meiden die niet meer zoveel kletsen, dus alles is nu makkelijker te volgen en je mist geen enorme dingen als je even weg bent een dagje. Wel fijner vind ik..