@Ingeltje: ik denk dat ik ff bij G. op kantoor binnen ga lopen om tegen zijn collega's te zeggen dat ze beetje rustig met hem moeten doen, omdat hij nog flink aan de slag moet dit weekend... hahaha... Dan weten OOK zij wat jullie dit weekend gaan doen.
Alle nieuw zwangeren: GEFELICITEERD! Ga er van genieten! En hier nog wat HCG-tjes voor de rest: Stroooit over alle September 2008 mama's die nog een beeb willen
Zo ff tussendoor op mn werk in de pauze spieken Emeisje, jij ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En hopelijk kan ik de andere meiden ook snel feliciteren die bezig zijn! Leuk zeg Parr, die chicco loopkar maakt idd muziek, (geen idee of er een uitknopje uitzit haha), maar je kan hem ook zonder batterijen gebruiken. Haha Ingeltje het wordt dus een gezellig weekend voor jullie
Ik ben er vandoor. Levi gaat ff een paar uur naar smoeder want Ferry heeft een cursus voor de taxi-pas. Tot vanavond laat !
Wauw Jannes zwanger, geweldig!! Wat heerlijk voor je dat het na je mk toch weer spontaan gelukt is!!!!! Emeisje, ook van harte voor jou. Wat leuk en spannend voor jullie, en ook voor Jale en Funny natuurlijk nog steeds. Jale, heb jij al een echo gehad, ik zag dat je al bijna 12 weken bent? Hier alles verder prima, niks bijzonders te melden. Liefs Azeb
Zo ik ben maar even met jullie gaan lunchen want er is vandaag niemand om mee te lunchen. Collega is vrij vandaag en de jurist heeft een zitting. Met Jenna gaat het weer goed geloof ik ze heeft vannacht geslapen van 19.30 tot 7.20 en is niet 1x wakker geworden. Ook grijpt ze niet meer zo naar haar oortje. Emeisje> gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Pisum> http://www.mavintho-toys.com/shop/product.php?productid=16512 Queen> vind ik nog steeds een goed idee alleen heb ik het gewoon erg druk momenteel. Kaatje> leuke foto’s weer! Inge> ow nee moeten we de She Wink meeting maar verzetten? Jij hebt het te druk met viezelevozelen dit weekend Jannes en Ingeltje> jullie zijn geeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk **Roshi springt om alle HGC’tjes heen die gestrooid worden**
Hoi hoi! @eva werkse meid! @tweety ja en tegen die tijd ben je het zo gewend om vroeg op te staan dat uitslapen niet werk *mumblegrumble* @pupke veel plezier! @wupje ook lekker druk, werkse! @steen ah dus extra spannend dus @kaatje hihi heerlijke foto's! Ik moet wel zeggen dat ik het heerlijk vind om straks ook van de zwangere dames mee te genieten. Dit vooral omdat wij hebben het allemaal al eerder met elkaar meegemaakt en elkaar dus al redelijk goed kennen! Maakt het nog bijzonder ook! Dus ik meld hierbij dat ik er geen enkel probleem mee hebt om nog weer over echo's en misselijkheid en horror bevallingen te horen
Leuk idee die zwangerenlijst! Als de zwangeren mij even PBen - uitgerekende datum, - geslacht wat je denkt dat het wordt - Wanneer weer naar gyn of VK Dan maak ik een mooi lijstje.
Ha ha wel een aantal pagina's erbij maar eigenlijk alleen maar de bezigheid van Ingeltje dit komende weekend omschreven Ik ben ook weer gelijk weg want ga weer naar de volgende presentatie! Is in elk geval een productieve dag vandaag (alleen moet ik nu vanavond thuis mijn verslag uitwerken ) Kaatje gelukkig nu wel goed geslapen! Nee niet allemaal naar de april / mei 2010 mamas er moeten er nog een aantal overblijven voor de december 2010 mamas
@Anno: ja ik was Pisum vergeten. Vergeet ik jou nou ook? Ik twijfel nu omdat er onder je banner 'just counting' staat.