September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha Pisum!!

maar ik vond dat andere beestje ook leuk als avatar!
    stinkte er gewoon in :(

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    pisum leuke foto's!
    echt een lief koppie en hij ziet e ridd net zoals andere al zeggen ouder uit dan dat hij is.

freesia ah leuke foto's :D
    die schoentjes geweldig! ech tgave schoentjes.

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Net kwam mijn oppas kindje van 7 jaar geleden met haar mama samen spulletjes brengen waar ze niets meer mee doet. Omdat ze er al te oud voor is. Heel lief van haar. Ze wilde er neits voor hebben, dus heb gezegt tegen haar morgen mag jij dan lekker mee op mijn kosten naar het vogelpark aviafauna met mij kyani en vriendin.
    Nou dat vond ze heel leuk!

dit is 1 van de vele spulltjes die kyani heeft gehad:

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pisum: met Sara gaat het heel goed! Lekker aan de kruip, zitten, willen staan, kletsen. Vind het vooral heel leuk dat ze vanalles begint te snappen. Dus dat ze je kusjes geeft als je het vraagt, in haar handjes klapt als je begint te zingen, etc. Tis net een aapje die de hele dag haar trucjes laat zien.

Maar tis wel een dame met een willetje. O wee als ze iets niet mag... dan is het drama! Trillip, snikken en heel zielig boehoehoe geluiden. Maar gelukkig zijn S. en ik daar allebei niet gevoelig voor. Gisteren zeiden we nog "vertel morgen maar op het KDV hoe slecht en zwaar je het thuis hebt"... haha...

Wij kijken enorm uit naar onze vakantie. Heerlijk met z'n drietjes. Ben heel benieuwd hoe ze het vind. Gelukkig gaat ze nu eigenlijk al overal mee naartoe, vind ze in cafeetjes of op terrasjes zitten heel leuk, ook zwemmen is een succes, dus dat zal wel goedkomen.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: oh leuk dat je het vraagt!

Eerst hebben we het koopcontract getekend bij de makelaar. We hebben een huis bekeken maar dat was toch echt wel heel klein (dacht ik op Funda al). Dus dat wordt het niet.
    Verder nog nieuwbouwproject gesprek gehad en ik ben er helemaal verliefd op. Maar het is misschien te duur of de bank gaat moeilijk doen. Dat horen we morgen.
    Verder heb ik gisteravond in bed even een beetje gehuild omdat we nu heel snel uit ons fijne huisje moeten en misschien wel een jaar moeten overbruggen in een tijdelijke woning. Liefst was ik langer in ons huisje gebleven maar gezien de crisis was dit nou eenmaal de beste volgorde (eerst verkopen, dan iets nieuws zoeken). En dan is dit de consequentie...
    Ik vind het wel moeilijk hoor. Was echt even heel verdrietig, ook omdat Raven haar kamertje dan verdwijnt en de kamer waar ik bevallen ben en zo...
    :(
    Gelukkig luisterde J. fijn en kon ik even mijn ei kwijt.
    Nu kan ik weer met fris gemoed verder huizen kijken. Morgen gaan we er 4 doen!

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @queen: oh da's vlak bij mij! Veel plezier in Avifauna!
    Ik heb net van mijn collega een driewieler en zak met kleding, laarsjes, houten puzzel gekregen, echt super aardig! Leuk he, die mensen die vanalles komen brengen.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Yule, Alphen aan de rijn is helemaal niet ver bij mij vandaan :D
    Ja ik vind heel aardig van de mensen om mij heen die met van alles aan komen voor kyani.
    Zo lief ook vooral in begin dat ik zwanger was werd heel vaak bedled ik heb dit of dat voor je heb je het al :D Zo lief.

Als ik niemand verder mee had was ik wel ff langs komen wippen ;)

Oh huisjes kijken hopelijk zit er wat tussen voor jullie ;)
    Snap wel alles wat je hebt meegemaakt in je nu nog eigen huisje dat je dan achter je moet laten. Is soms moeilijk ;)

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: heel begrijpelijk dat je het moeilijk hebt met het verlaten van jullie huidige woning, zeker omdat je een thuisbevalling hebt gehad. Tis toch een hele bijzondere plek geworden in de loop van de tijd...

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja dat heb ik ook, word elk 10min weer wakker haha vreselijk! dan word je pas brak wakker ;)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Spannend!!! succes ;)

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Parr: als ik op de verjaardagslijst klik, kom ik gewoon op deze pagina uit. Dus niet bij de lijst...

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pisum en freesia geweldige pics!

@wupje werkse verder (verslag typen dan)

@jannes ja ik heb ook onlangs gehoord, ik heb een andere bericht aantal op blz. dus andere die dat niet hebben komen anders uit :( dus ga ik zo ff bericht nummer plaatsen.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dames ik heb nog weinig gehoord over voorkeuren van plek. En ook als het ook voor de noorders haalbaar is?!?
    Willen jullie mij dan een pb sturen. Scheelt hier zoeken dan ;)

@tweety heb jij ook nog meer info binnen?

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ben klaar! :) Netjes op tijd dus.

Yule oh ik kan me voorstellen dat je emotioneel was gisteren! Ik zou precies hetzelfde hebben hoor, ben ook erg gehecht aan mijn omgeving. Straks als je eenmaal een nieuw huis is het makkelijker te relativeren want dan zie je weer allemaal nieuwe mogelijkheden en heb je weer helemaal zin om opnieuw te gaan inrichten. Nu kun je je daar nog geen voorstelling van maken. Wel spannend hoor morgen gelijk 4 huizen kijken! Ik ben benieuwd :)

Queen fijn hoor lekker wat spulletjes erbij!

Zo ik ga mijn mannetje ophalen!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule ik herken het wat je zegt over het verhuizen. had ik ook toen we naar dit huis gingen vond het heel leuk maar ook huilen omdat
    ons 1e huisje weg ging. rene was er geboren enz.

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Zo hier al vroeg gegeten!
    Michelle krijgt gewoon op haar eigen tijd eten!
    Hubje is nu net de deur uit omdat hij naar een voetbalwedstrijd gaat! Stadion zit hier bij mij om de hoek (lees: 2 straten achter mij) en heb dan dus ook mijn gordijnen maar dicht gedaan, omdat de laatste wedstrijd heir niet zo aardig verliep! (lees: behoorlijke rellerij tussen supporters en M.E.) waardoor de bakstenen gewoon uit de straat weg werden geplukt :(
    Ik zie het nut er niet van in, maar goed !

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hmz,, het is hier echt steeds stil als ik aan kom waaien hoor!

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier net klaar met eten rollade met sperzieboontjes en aardappel kroketjes :D
    Kyani mocht gewoon lekker mee eten :D maar wilde he tniet ze was veel te moe. Dus nadat ik mijn eten op had lekke rvershcoond en pyjama aan papfles gegeven en nu ligt ze al helemaal in dromenland. Zehad vandaag maar 1uurtje geslapen....

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lindaa jij woont gezellig zeg. brrr.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lindaa, ow :( dan voel je toch ok neit helemaal veilig lijkt mij als er wedstrijd is afgelopen...

Deel Deze Pagina