nou ik heb er tot nu toe weinig last van omdat ik aan de west kant woon! meestal is de andere kant (de wijk) van het stadion de l*l!
nee niet vaak dat valt mee! maar vandaag had ik idd erg vroeg gegeten! let ook nooit zo op de tijd als ik inetrnet HIHI8)
haha :d oky ach ja gewoon schreeuwen om aandacht reageert er vast wel iemand. of rar eopmerking maken lol dan reageerd er altijd 1, namelijk ingeltje die haantje de voorste wilt zijn
grrr marktplaats is zo traag edit nu niet meer.. is rustig heir ga maar weer eens wat nuttigs doen pspsen
hoi voor de vragen ja de vakantie was super, ons menneke vond dattie overal bij moest zijn en ging dus pas 10 uur slapen:! maar sliep wel gewoon 11/12 uur en was dus ook aps tegen 9 uur wakker mbt zwanger nu misselijk met vlagen wordt wel meer, en vieze smaak in de mond met de rest ook alles goed?
Jeeeejjjj! Jill kruipt! Lief zit nu met camera in de aanslag en probeert haar te lokken met speelgoed Lukt niet erg whahaha!
@lindaa wat een goed nieuws van je neef een heleboel mooie foto;s gezien ego: lekker gewinkeld vanmiddag shirtje voor mezelf gekocht verder niks maar was wel leuk. julia had weer geen zin om te eten vanavond, ook geen toetje even douchen en bv bied ik nu een halve voeding aan en die wilde ze ook niet echt dus toen tanden poetsen en naar bed en nu slaapt ze al 10 minuutjes even mama tijd rik is bezig met de dakkoffer en het fietsenrek, kijken of het allemaal lukt zodat we relaxed op vakantie gaan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@lindaa: ik zag je positieve berichtje over je neef, heel fijn dat het tot nu toe goed gaat met het herstel. Idd fijn als hij wat dichterbij komt te liggen. @freesia: joepie, Jill kruipt! Hier alles okee, we zitten weer net na de spits, hahaha! Raven ligt lekker in bedje, die was zo moe als een hond. Ze krulde zich helemaal tegen me aan toen ik haar bij de oppas haalde.
Zooo alles weer bijgelezen! Even uit mijn hoofd: Freesia: Jeej Jill kruipt!!! Queen: leuke dingen heb je gekregen! Lief dat je haar meeneemt naar Avifauna. Lindaa: wat super dat je neef het zo goed doet. De drugs... laten we hopen dat ie dat achter zich kan laten. Soms moet er zoiets gebeuren voor je tot inzicht komt. Ik hoop dat ie sterk genoeg is. Yule: Kan me voorstellen dat je een traantje hebt gelaten. Maar je hebt het allemaal erg verstandig en slim aangepakt! Eerst verkopen, dan kopen. Oei de rest heb ik vanmorgen allemaal gelezen, weet nu niet meer wat er allemaal is getypt haha. Oh alleen natuurlijk Jannes en haar gemene 'Gijs en Inge sittin in a tree, K-I-S-S-I-N-G etc. Cheer' en alle leuke en vriendelijke antwoorden die er op volgden... het is dat ik jullie zo lief vind hoor....
aaaaah wat schattig freesia julia kruipt niet, haha die komt vooruit met 1 been in kruippositie en 1 been opzij gekke meid
Ik heb weer leuke foto's gezien !!! Yule> logsch meis dat je verdrietig was, knuffie voor jou! Freesia> Yeah Jill kruipt!!!! Superfilmpje! Anno> lekker geshopt Inge> wat ben je toch een bijdehandje he We zullen je niet opeten oke