@lindaa ik heb vorige keer begrepen van ingeltje dat het wel de kabel kan zijn als je een "gewone"kabel hebt die is dun je hebt betere kwaliteits kabels die hebben een speciaale mantel en zijn beschermd tegen stralingen ofzo toch ingeltje zo zat het toch ongeveer
rik is moe dus wij gaan lekker naar ons bedje toe ga ik nog even lezen en dan ook lekker slapen tot morgen en truste alvast xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Het werkt heel simpel; je hebt 2 keuzes. - of je vervangt het kabeltje en je sluit het even aan zonder splitter, kan ook stuk zijn (heb je er verder niets tussen? is het eerste aansluitpunt in je woonkamer of meterkast en heb je het daar ook gelijk aangesloten?) - of je laat de monteur komen, maar als het wel aan je eigen kabel ligt, dan kost dat 49 euro aan voorrijkosten. niet om te pesten, maar dat is het bedrag wat wij (UPC) ook moeten betalen aan de monteursbedrijven als het aan ons ligt Als het modem stuk blijkt, wordt die vervangen! Onze fout, onze kosten!
Wij zijn net terug van mijn ouders. Mijn vader, zus en ik zijn nog even bij oma gaan kijken en ze lag er mooi bij. Iedereen heeft er vrede mee, het was goed geweest. Dinsdag is de begrafenis. Quinten heeft het heel goed gedaan, zelfs zonder middagslaapje. Hij vermaakt zich prima met zijn nichtje en met de hond. Zo lang hij op tijd zijn natje en zijn droogje krijgt, is ons menneke tevreden. Nou, ik ga nog even wat internetten en daarna op tijd naar bed. Alvast weltrusten!
Hoi... goed en slecht nieuws... slechte nieuws: Laptop wilde vanavond weer niet opstarten :x goede nieuws: effe papieren opgezocht en ik blijk nog garantie te hebben dus kan 'm voor noppes laten repareren @ Freesia: wat een leuk filmpje van een kruipende Jill zeg! En ook leuke foto's. En die schoentjes; echt überschattig! Ik vind die slofjes van Roosjes echt heel mooi qua pasvorm en ik vind het leuk dat je ze in elke kleursamenstelling kunt bestellen. Ik wil voor Aimar nog een paar bestellen, maar ik wacht er nog even mee. Die hij nu heeft past hij nog makkelijk. @ Anno: wat fijn dat Julia zo goed sliep! Wanneer gaan jullie nou op vakantie? @ Yule: Ik kan me voorstellen dat je emotioneel bent hoor. Je hebt goede herinneringen aan jullie huisje. Veel plezier en succes bij de bezichtigingen morgen. @ Pisum: wat een leuke foto's van je prachtige ventje! En ik sluit me bij Jannes aan, R. lijkt echt al een stuk groter. Helemaal in vergelijking met Aimar....komt ook omdat Aimar nog niet gaat zitten en staan en dus altijd liggend op de foto staat Volgende keer als ik online kom neem ik even mijn paraplu mee, want het regent mij teveel HCG hier Werken is op zich goed gegaan, me wel doodgeërgerd aan 1 invalkracht (lullen alsof ze alles al weet maar werken ho maar :x) en wel 10 keer zo moe als normaal, maar daar kom ik ook wel over heen. Morgen nog een dag werken en dan weekend. Mijn vriend gaat dit weekend van zaterdag op zondag naar Duitsland met 2 vrienden. Ze gaan op bezoek bij Cubaanse vrienden die daar nu op tournee zijn. Even het nummer afleveren die ze samen hebben opgenomen. Met Aimar gaat het goed! Het is ook zo'n lekker ventje! Flink lopen flirten met de leidsters. Hij schijnt de invalleidsters binnen NO TIME weten in te pakken met zijn glimlach Ik baal alleen van 2 dingen op het moment: 1) Eten uit zijn mond tuffen en het dan volledig willen inspecteren. Lees: uitsmeren op de tafel en kinderstoel, mee kleien, verven en beeldhouwen.... 2) Niet op zijn rug willen liggen op de commode: hij draait dus telkens om en gillen en spartelen als ik hem terugdraai. Ik moet hem afleiden met 1 of ander dingetje (GEEN speelgoed, nee dat is saai, juist iets waar hij eigenlijk niet aan mag komen....grgrgr) of ik moet hem in de houdgreep nemen....ook niet echt gezellig... Vitamine D bij hoeveel cc melk moest je die ook alweer gaan geven? Wij komen wel vaak buiten maar op KDV dagen en papa-dagen minder en Aimar heeft een toch een iets getint huidje dus lijkt me toch wel slim om te gaan geven....
Goed opgelet! Maar het gaat hierbij dan wel om de Mediabox Met het modem voor internet en telefoon kan het slijtage zijn in kabeltje. Wat ook helpt is de kabel een keer losdraaien en weer vast, maar dat advies heb je al gehad denk ik
Dat lok ik zelf uit hoor, ben zelf ook heel vervelend. Als iemand zich ooit ECHT stoort aan me moet je het wel zeggen hoor.... ik ben soms eerlijk hier tegen anderen, maar mag ook teruggezegd worden natuurlijk. Verder wel opgeknapt, buik nog beetje van slag, maar geen last meer!
Eva héél herkenbaar! Eten geknoei en spartelen op het kussen, Julian huilt wat af hier de laatste tijd met aankleden. Gelukkig zijn ze allemaal zoooooooooo lief onze kindjes
@roshi dnak je wel. ja wat een gedoe he daar het stemmen heel onduidelijk. @linda hier gaat het best goed. Gio groeit als kool. Is nu ziek en ik heb vannacht dus maar 1 uurtje geslapen. vandaag overdag heeft hij ook niet geslapen. Maar hij is ook zo verschrikkelijk verkouden. echt zielig wit met rode oogjes. dij wordt ook om het kwartier huilend wakker. Maar tot nu toe pas 1 keer na 7 uur. heb hem een para gegeven. Met mij ook goed op vandaag na dan. Heb steeds vaker klanten en moet nu echt gaan studeren, want krijg niks uit mijn handen. Gisteren is bij mijn moeder geconstateerd dat ze een gaatje in haar hartklep heeft en dat ze een bloeding attack heeft gehad in haar oog waardoor ze een deel is verloren. Dus druk druk druk. Vind het wel jammer dat ik het niet allemaal meer bij hou maar het is echt te veel. dus lees zo nu en dan wat, maar reageren is to much. Ik begin altijd met goede moed en zeg ik ook tegen jullie ik kom mee kletsen maar dat houdt ik vaak maar 1 dag vol. voel ik me gewoon schuldig. Ik denk wel elke dat aan jullie ook al is het maar ff. dikke kus
Ínge dat hebben we ook gedaan! Kabel is ook vervangen (ga me nie vragen door wat want dat weet ik niet haha) Kabels is rechtstreeks aangesloten! is iig steeds vervelend! ook Tv (digitale) begint steeds vaker te haperen!
Elise zo heftig allemaal meis! knuff voor jou! sterke met je mams, en hopen dat Gio gauw weer de oude is! Hier wou mijn dame trouwens weer geen avondeten!
@pupke gecondoleerd met je oma. Goed dat jullie er vrede mee hebben, maar het is nooit leuk. sterkte en een zoen. hier is gio opzich wel aantekleden daar helpt hij wel bij, maar luiers ho maar en temp. of romper dicht vergeet het maar. hebben jullie al trucs?
@linda gelukkig zijn het periodes gio heef tnet ook zo´n tijd gehad van niet willen eten geen fles alleen maar pap met lepeltje hoe laat ook. Ging eigenlijk net goed en nu is hij ziek nog een paar daagjes en dan is hij weer de oude. Overal gaat het goed met me hoor.
Even vanaf mijn Blackberry want geen zin in laptoppen. @Yule: wat kijkt ze trots op de foto! Zielig dat ze er overstuur door raakte. @Ingeltje: de collega's van G wensen jullie een goed weekend...haha @Lindaa: wat fijn voor je neef. Wel erg om te lezen dat je opa zo op is... @Elise: kan nu niet stemmen maar ga ik morgen even voor je doen. @Emeisje: hier ook vieze smaak in mond. Al hele week... @Freesia: wat goed van Jill!! @Miracle: wat ontzettend spannend voor de vriendin van je moeder? @eva: hier geen vitD. En gaat jouw vriend op papadag niet graag wandelen of buiten spelen? Zo nou stop ik ermee. Klote typen op zo'n ieniminie toetsenbord. Ff wat thee zetten en Amazone op NL3 kijken. Erg indrukwekkende serie.
@ elise1: ik geef Aimar nu de verpakking van de plastic luierzakjes. Kraakt zo leuk en daardoor blijft hij wel liggen tijdens het verschonen. @ Jannes: nee mijn vriend gaat niet zomaar voor de lol wandelen met Aimar. Ik denk dat dat wel gaat komen als Aimar straks goed kan lopen. Dan zal hij vast naar het speeltuintje hier in de buurt gaan met hem. Hij speelt nu heel vaak met Aimar op de grond. Zo schattig: ligt hij languit in de woonkamer 'basketballen' met Aimar of samen muziek te maken. Ach ieder zijn ding toch?