Mijn hubb vind dat juist heerlijk!! Hij was gisteren met haar fietsen! Ik lag in een deuk! hij was op mijn fiets!! hoorde continue maar oh wat heerlik om te fietsen met haar, ik wil ook een zitje op mijn fiets!! en hij wandelt vaak met chell! meestal als ik uit werk kom, wachten ze me verderop op HIHI!
@lindaa: wat schattig van je hubbie! @pupke: fijn dat het zo goed is. Sterkte bij de begrafenis. Ik heb je op facebook hoor!
haha jaa ik zwijmel daar ook echt bij weg hoor! Gisterochtens iets leuks trouwens! Half 8 chell wakker, hub haalt haar op en neemt haar nog ff bij ons in bed! Chell kroelde de hele tijd al bij haar paps al om.. en zag zijn tepels.. chell d8 volgens mij HMMM BV! en begon al hub zijn tepel te sabbelen! ik kwam niet bij van het lachen.. ze trok een raar gezicht!!!! ze vond die haartjes maar niks!! hahaah
@ Pupke: knuff voor jou. Ik ga offline.....nog effe rommelen en dan slapen. Morgen weer vroeg op. Slaap lekker allemaal!
Ik ga ook afsluiten. Ga de film nog afkijken en ATWT en dan me bedje in. Nog een fijne aaf en alvast weltrusten !
Hey meiden, Hier nog een zeer verlate kraamvisite gehad Was gezellig! We laten Femke sinds gisteren zelf met een lepel haar eten eten en dat gaat super, ze heeft haar hele bordje leeg nu!! Ze vindt het geweldig! Wat een griet he.... @Pupke, fijn dat je nog even bij je oma geweest bent. Knuff meis. @Elise, hey leuk om iets van je te lezen! @Eva, heel herkenbaar, het niet stil liggen, en gewoon super kwaad worden omdat ze dat wel moet..... @Miracle, jeetje wat een verhaal van de vriendin van je moeder. Waar ligt ze opgenomen? Verder wel gelezen, maar niets onthouden *sorry* Ik kom zo misschien nog wel even. Oja, vanmiddag met mijn moeder wezen shoppen in een houtenspeelgoed winkel hier in de buurt, zo leuk! Van mijn ouders krijgt Femke een super mooie houten poppenwagen, van mijn broertje de pop (van kleinezebra.com) En ik heb voor ons een lekker educatief puzzelachtig iets gekocht (mmm hoe leg ik dat nu uit: ze kan er vormen, kleuren en puzzelen mee leren, maar later ook strikken etc.) ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden. Ik heb in ieder geval nog veel andere leuke cadeautjes gezien die ik kan gaan vragen
Meer mijlpijlen!! Jill kruipt! Raven trekt zich op tot staan! @miracle feli met jouw broertje! Oei jeetje dat is niet best van die vrouw! ik duim ook hard dat alles goed komt! @elise1 gestemd was ook ff puzzelen haha en knuffs! @mirandaT ooh wat is Yarah een mooie moppie geworden!! @queen leuke crea! @eva super fijn dat hij nog onder garantie valt! @steen ooh wat leuk!! Wij doen ook sinds deze week stukje bammie op vork en dan doet zij zelf ook in haar mond! Maar zelf op zork wilt nog niet die bengeltje haha leuk speelgoed!!
Hallo Levi gaat van lig naar zit !! Nikky ook aan de klus. Leuk ! Lindaa, fijn dat het beter gaat met je neef en hopelijk wordt hij snel over geplaatst. Weet persoonlijk dat dat heen en weer reizen heel vermoeiend kan zijn En je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor. Parr en Roshi zijn heel lief in het echt Queen, hey avifauna, leuk ! wonen daar 15 min. vandaan.Zeiden vanochtend nog tegen elkaar dat we daar ook maar eens heen moesten gaan met Levi. Veel plezier ! Freesia en Pisum, heerlijke foto's ! Pisum. Ow jij kan ook helemaal niets laten liggen bij de Hema he.. Leuke jip&janneke bal Fruit van de Action Dat is geen geld ! hier helaas geen Action in de buurt Yule, knuff. hoop dat jullie snel een mooi koophuisje vinden en nergens hoeven te overbruggen Jill kruipt Go Jill Raven gaat zelf staan Go Raven Miracle, gefeliciteerd met je broertje. Wow heftig nieuws zeg van je moeders vriendin. Hoop dat ze dat kleintje nog een paar weken goed binnen kunnen houden. Elise, leuk weer wat van je te horen. Fijn dat alles goed gaat en je bedrijfje steeds beter gaat lopen. Met Gio ook alles goed? Miranda, Yarah is om op te eten ! Wat een snoepje vitamine D Onder de 500 ml? ow dan mag ik wel gaan geven...
Hey! Ik heb even gauw bijgelezen maar ga lekker naar bed! Vanavond zijn we nog lekker een stukje gaan wandelen en hebben even op het terras gezeten. Opa heeft vandaag voor het eerst met Kyano gefietst. Hij vond het erg leuk Tot zover weer de normale ditjes en datjes uit huize wupje Freesia ja goed van Jill!! Yule goed van Raven! Wel jammer dat ze zo moe was. Miracle oh jeetje wat heftig zeg Hopelijk gaat alles goed. En verder weet ik het niet meer
Mijn laptop is lief voor mij: hij deed het zowaar in 1 keer vanmorgen Aimar is niet 1 keer wakker geweest vannacht en slaapt nog. Ik daarentegen ben 2 keer wakker geweest aan het begin van de nacht denkende dat het al ochtend was Ik sliep pas een uurtje.... @ Steen: leuk zo'n verlate kraamvisite En wat een leuke kado's krijgt Femke zeg! Ik ga van de week kijken in Zeist voor een mooie houten xylofoon voor Aimar. En ook heb ik een leuke trekauto en vormenstoof in 1 gezien. Zal zo even plaatje zoeken
Oh de foto is beschermd tegen kopiƫren dus dan maar de link: Sorteerauto Dit zou dan een kadootje namens mijn zus en zwager worden tenzij zij iets anders vinden. Wij denken nog na over een loopkar...maar Aimar trekt zichzelf nog niet eens op nu, dus misschien dat ik die pas later aanschaf. Van mijn ouders krijgt hij waarschijnlijk een opbergmeubel voor zijn speelgoed en dan van ons die xylofoon met nog iets erbij....denk ik.... Ik heb trouwens wel een leuke loopkar gezien, net effe anders doordat hij zo diep is:
Goedemorgen, Hier een trotse moeder. Lotte loopt langs de tafel en de kantjes van de box. Ook stapt ze over van de tafel naar de bank. Ik ben nieuwsgierig of ze losloopt voor haar verjaardag. Maar aan de andere kant nog maar niet. Ze moet eigenlijk nog een beetje klein blijven.