'Morgen dames, Iedereen hier thuis ligt nog onder zeil, behalve ikke... Ik heb dan ook niks te melden aangezien er tussen gisteravond laat en nu niks meer is gebeurd. Rest mij niets anders dan jullie allemaal een prachtige, zonovergoten dag toe te wensen!
wij gaan maandag vitD volgens mij onder de 300cc of 500 nu weet ik het niet meer hmmm schiet je ook lekker veel mee op. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
goedemorgen meiden, @kaatje wat goed van levi moet hij maar een aan robin showen hoe dat dat moet. @ foover ja lotte loot langs de tafel goed zo meisje. @pupke jij ook een mooie zonnige dag zo heb lekker ff uit mogen slapen van hubbie en de kids. nou ja beetje dan hihi. we lagen net op bed toe begon robin te huilen oef niet te stillen. wat het nou was? denk een combi van buikpijn/lucht en zijn tandje die op springen staat. gelukkig is ie verder gaan slapen na 30 min. en kwam ie om half 7 weer. flesje gegeven schone luier en hij is weer verder gaan tukken tot half 8.
Good morning! Thanks voor jullie reacties!! Ik zit nu op m'n werk en vanmorgen lag ook iedereen nog heerlijk te slapen toen ik wegging. Was wel lekker opstarten haha. @Eva, leuke cadeautjes voor Aimar!! Wat goed van Lotte, Foover! Wat gaan ze allemaal toch snel he... Yarah loopt ook aan de randjes van de box, maar duurt nog wel ff hier voor ze losloopt hoor. Met 2 handjes lopen gaat goed en van mij hoeft ze nog niet los te lopen haha.. het gaat al zo hard en dan is ze helemaal geen baby meer (is ze nu ook al niet meer.. maar goed haha) Nog ff wachten hoor. Mn oudste dochter was 14 maanden, is vroeg zat Vandaag dus werken, maar het is nogal saai hier, aangezien iedereen op vakantie is en ik de enige ben op de afdeling... Wel lekker rustig Ik wens iedereen een fijne dag!!
hier verder alles prima, zometeen naar het CB ben benieuwd want ga mijn brief inleveren vanmiddag julia naar oma brengen maar kom tussendoor nog wel even langs ga julia nu fruit geven en dan naar bedje misschien pakt ze nog wat slaap mee xxxxxxxxxxxxxxxxx
onze kleine man gaat sinds dat hij net 10 mnd is zelf staan en overal langslopen hij loopt elke avond de avondvierdaagse (10/ 20 rondjes om de tafel en bank) ook loopt hij achter zijn speelgoeddoos (zitten wielen onder.. ben benieuwd
Goedemorgen dames! @foover geweldig!!! 8) 8) Ook hier verder niks te melden. Ga mij verder klaar maken. Vandaag naar Zwolle waar ik Roshi en Lindaa tegemoet ga komen!
veel plezier roshi, lindaa en parr filmpje duurd erg lang julia slaapt gelukkig is ze zometeen wel vrolijk als we naar CB gaan xxxxxxxxxxxxxxx
Goeiemorgen! Raven, Lotte, Levi, Jill, wauw allemaal kids die opeens iets nieuws kunnen!!! Geweldig! Miracle, tjee wat spannend zeg... Hoe is het er nu mee? Lindaa, Roshi en Parr, wat leuk dat jullie gaan meeten! Lindaa, reis jij af naar het "zuiden" (vanaf hier is alles zuiden ) of komen Parr en Roshi naar Friesland? En wat ontzettend schattig van je man dat hij zo enthousiast is over het fietsen en dat hij je tegemoet komt als je moet werken! Smelt.... Hier alles goed. Ik hoor Isis al lekker kletsen in bed dus die ga ik er zo maar even uithalen. Dan samen wandelen naar de garage want onze auto is eindelijk weer gemaakt (en wij ruim zeshonderd euro lichter )... Groetjes Azeb
Ah ik zie het al bij Parr, een meeting in Zwolle! Gezellig! En wat een heerlijke foto Anno (oh zie nu dat het een filmpje moest zijn, bij mij is het geen filmpje, of doe ik iets verkeerd)
zou idd een filmpje moeten zijn nou ja wordt je nu nieuwsgierig kijk op mijn hyves haha xxxxxxxxxxxxxxxxx
Je hebt een verkeerde link gebruikt! Je link moet niet eindigen op jpg, moet je nog ff keer goed kijken in je photobucket! Wat een boel knappe kindjes de afgelopen dagen, er wordt wat afgeleerd! Lotte en Levi en Raven! MirandaT zag een heeele mooie foto van jouw meisje! Azeb: oei wat een bedrag.... hier volgende week distributieriem van de auto: 800 ongeveer
Goedemorgen allemaal, Nou onze kleine meid heeft volgens mij wat in te halen. Gisteren op KDV 2,5 en 1,5 geslapen en vannacht van 19.15 tot 7.30 uur. Volgens mij kost het willen en gaan staan haar veel energie. @Steen: leuke cadeautjes! @Lindaa: hier nog een papa die niets anders doet dan fietsen en wandelen. Wij hebben beide een bobike houder op de fiets dus stoeltje kan makkelijk omgezet worden. @Elise: ik heb gestemd. @Yule: heel veel plezier vandaag. Hoop dat er een wauw-woning tussenzit waar jullie jezelf oud zien worden. @Anno: alleen de foto al is geweldig!
@Yule: trouwens, er ligt een schaap-knuffel bij Raven in bed, die heeft Sara ook! Ook op Texel gekocht? Daar hebben mijn ouders hem nl. gevonden...
@Lindaa, goed nieuws dus voor je neef! @Freesia, wat een leuke foto's! Jill is echt een moppie! Go JIll, kruipen! @Pisum, whahah die foto van Rayyan van ik WIL tv kijken! Hij heeft inderdaad echt een mega schattig koppie! *smelt* @Queen, wat lief zeg! Dus Kyani is lekker verwend. @Yule, kan me wel voorstellen dat je even een traantje hebt moeten wegpikken hoor. Dit huis zit toch vol gebeurtenissen en dat ga je achterlaten. Maar.. in een nieuw huis kun je weer nieuwe gebeurtenissen meemaken! Zo, knap van Raven zelf staan in bed. Zielig he als ze dan niet zelf terug kan.. @Miracle, ik duim mee!! @Eva, dacht bij minder dan 300cc opvolgmelk. Mike doet ook allebei de dingen errrug vervelend haha! @foover, go Lotte!! Zo, ben overal doorheen kwa lezen haha! Met Mike gaat t wat minder.. heeft erg last van zijn mondje en daardoor dus ook druk op zijn oortjes. Hele dag zit hij met zijn vingers in zijn mond of aan zijn oren te trekken. Hij ligt nu op 1 oor en vanmiddag komen mijn ouders terug van vakantie, dus die zullen wel bakkie komen doen. Ik ga me nu douche en aankleden en wil iedereen een fijne dag wensen! Wij gaan misschien nog even als t zonnetje komt het badje neerzetten, kan Mike lekker poedelen. Hoop dat er ergens gauw een tandje doorkomt bij hem! En heb mijn Mirena opgehaald, hoefde niks te betalen daar.. Dus hopelijk ook geen rekening achteraf. Moest nu nog 1 strip afmaken en dan gaatie erin. Heb gelijk weer hoofdpijn van me pil. Ben blij als ik daar vanaf ben! *zwaai*
Hey meiden! Hier lekker geslapen tot kwart voor 7. Vanochtend lekker gespeeld met Kyano en nu nog even wat poetsklusjes Jeetje onze kids gaan hard allemaal nu! Kaatje super Levi ook al van lig naar zit!! Foover jippie Lotte al stappen, goed hoor! Eva die kar is ook mooi! Parr, Roshi & Linda veel plezier vandaag! Missy ach arme Mike, hoop dat hij snel zijn buisjes krijgt! Maar Kyano heeft nu ook veel last van een doorkomend tandje (denk ik al ruim een maand maar ik zie nog steeds niks ) in elk geval heeft hij ook steeds zijn handjes in de mond. Helemaal achterin zijn mondje dus ik ben benieuwd! Nou ik ga even wat doen, ben er later nog wel!
MVI_2629.flv video by anno103 - Photobucket deze dan? niet op mijn commentaar letten, hoor net dat het heel stom klinkt haha cb: weer helemaal goed gekeurd julia is nu precies 8 kg en 70 cm zal het zo pb'en mijn brief werd gelezen en meteen vragen over gesteld alleen over de bv curve werd niks gezegd, wordt nu naar een centraal iemand gestuurd en die gaat het behandelen de prikjes vielen mee, julia heeft heel kort gehuild en zit nu vrolijk in de box te spelen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx