Goedemorgen! Ik ga zometeen lekker wandelen met een vriendin met de honden, Femke gaat gezellig mee in de draagzak. En vanavond ga ik tapas eten met een vriendin, helemaal leuk dus! @Eva, oh dat is ook een super leuk cadeau voor Aimar! Je hebt echt zoveel leuk houten speelgoed! @Anno, fijn dat het weer allemaal goed was met Julia op het cb. Over wat voor brief heb je het? Heb ik ff gemist denk ik... Oh ja, wil jij nog steeds die bv thee, want ik heb hem nog steeds bewaard, maar ik zou er evt. een vriendin ook blij mee kunnen maken. Laat maar even weten, want ik had hem tenslotte aan jou beloofd. @Wupje, poets ze! hihi en dan vanmiddag lekker in het zonnetje zitten! @Missy, ach arme Mike toch, ik hoop dat jullie snel een oproep krijgen voor het ziekenhuis. @Jannes, hihi Sara ook al zo'n slaapkopje, Femke kan er ook wat van. Komt denk ik inderdaad door alle nieuwe dingen die ze leren. Femke is ook zo actief, dus die heeft haar slaap nog wel nodig... @Roshi, Lindaa en Parr, veel plezier vandaag! Nou meiden, ik ga ff wat spulletjes voor straks inpakken. Fijne dag allemaal!
@steen ik had vorige keer een enquete meegekregen en daarop heb ik gereageerd, dat ze een bv curve moesten gebruiken en dat rapley ook een mogelijkheid is. en die bv thee hoeft niet meer hoor, maak je vriendin er maar blij mee. als het goed is zijn wij over 5 weekjes klaar. wil nog wel meeten hoor, doen we na de vakantie, goed? ga nu lekker bammetje eten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oh ja, kan het me weer herinneren. okido dan geef ik het aan mijn vriendin. En tuurlijk gaan we nog een keertje meeten!
Heerlijk mijn klusjes zijn klaar ! Kyano zal zo wel wakker worden want die ligt al vanaf half 10 te slapen. Alleen schijnt het zonnetje hier nog niet Hopelijk dadelijk wel. Anno ha ha lekkere kliederboel maar wel heerlijk zoals Julia bezig is! Raar dat ze niks over de bv-curve gezegd hebben Wat is Julia nog een lekker klein meisje! Steen lekker dagje voor de boeg dus! Geniet ervan
Foover: Leuk is dat he, dat rond lopen langs de tafel. Doet Gizem nu ook al een tijdje, langs de tafel, van de tafel naar de bank. Maar nog iets te bank om echt helemaal los te lopen... Yule: Wat goed dat Raven zich zelf op trekt in de box! Kaatje: Wat leuk dat Levi nu van lig naar zit kan!
@Jale: PB je even jouw uitgerekende datum, wat je denkt dat het geslacht wordt en wanneer je weer naar VK moet. Dan maak ik een zw-lijstje
Anno wat een leuk filmpje! Heeft ze de rest van het bakje danoontje ook zelf naar binnen gekregen (of op haar gezicht gesmeerd )? Fijn dat Julia weer goed gekeurd is. Ze is ongeveer even zwaar als Isis. Wat voor vragen stelden ze? Over Rapley?
@azeb ze heeft veel over tafel gesmeerd en over haar gezicht en een paar happen met de lepel op, in het begin likte ze haar vingers af maar smeren werd leuker haha ik had een brief ingeleverd bij de enquete die ik kreeg en daar hebben we het over gehad, niet uitgebreid over rapley zei ze alleen ja dat kan ook. beetje jammer maar goed had ook niet veel verwacht nu ga ik mijn meisje uit bed halen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hihi Hummelke? Ik dacht even: gaat dit over mij.... Ik heet namelijk Hummel van achternaam Maar het is iemand die meeleest met ons zag ik al. Ik zag aan je andere berichtjes dat je dochter inderdaad zo rond de tien maanden is nu dus een septembermama? Gezellig als je mee komt kletsen.
Anno ja die brief heb ik gelezen die had je hier gepost toch? Waar stelden ze je wel vragen over dan?
Zwangere september mama's Jale -14 februari 2010 - denkt zusje voor Gizem FunnyMe - 23 maart 2010 - ?? voor Sophie en Anna Emeisje - eind maart 2010 - ?? voor Thomas Jannes - 4 april 2010 - denkt zusje voor Sara Agenda 3 aug - FunnyMe gyn 13 aug - FunnyMe VK 17 aug - Jale VK 19 aug - Jannes VK Welke mama sluit zich aan??
Hoi allemaal, Ik was al gesignaleerd als meelezer, dus zal mij even voorstellen. Eigenlijk was ik uitgerekend voor 5 september 2008, dus vandaar dat ik zo nu en dan met jullie meelees. Mijn dochter Ilse is eind augustus geboren en nu dus net 11 maanden. Jullie schrijven hier in zo'n rap tempo dat ik dat bijna niet krijg bijgehouden. Dus vandaar dat ik tot nu toe niet heb meegeschreven. Misschien ook te verlegen om die stap te zetten. Sinds deze maand zijn we ook bezig voor een tweede, heel spannend allemaal. Tja wat zal ik verder nog vertellen. Nou ja als jullie nieuwschierig zijn dan hoor ik het wel... Ik zal proberen jullie bij te houden!
ja klopt die had ik hier gepost. ze vroeg wat ik te veel aan informatie vond omdat ik met kinderen werk. ik zei de uitleg ove rhet eten, dat weet ik allemaal al. o ja natuurlijk zei ze toen maar heeft er geen aantekening van gemaakt ofzo dus er zal niet veel veranderen. de rest heeft ze snel doorgelezen en zei prima en dat het dus naar een gezamelijk iemand gaat die alle reacties verzameld en dan wordt er naar gekeken wat er mee gedaan kan worden. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@jannes wil je een zusje voor sara of denk je dat het een zusje is? lijkt zo net of het geslacht al bekend is xxxxxxxxxxxxxx