Goedemorgen, Parr, is mij geneens opgevallen van die vrouw op de achtergrond Ennu smileys opslaan hoeft idd niet rechtermuisknop eigenschappen en dan die link die er staat kopieren en dan plakken in vakje van bijlagen toevoegen
yule, net even jou ego stukje gelezen. Jee zeg das idd erg vervelen... en raar dat ze je neit gewaarschuwd hebben ervoor en alleen maar aan zichzelf dachten... Heb je ok een ander iemand gevraagt erover die erbuiten staat? Dat gebeurd hier in zaandam namelijk veel alleen soms maar voor advies enzo. Heel veel sterkte emt je situatie Maar gaat je wel lukken) wij steunen je allemaal als het nodig is
Ohja kyani heeft weer 2 nieuwe dingen Ze trekt het behang van opa eraf inde gang waar de katten al eens begonnen waren en het afgeleerd zijn En het 2de ding is de printer printpapier eruit trekken de voorraad Ziet erwel leuk uit maar is soms niet zo grappig
Goeiemorgen meiden !! Yule: He wat vervelend ! Vind het ook raar dat ze je dat niet eerder hebben verteld , nu zitten jullie er mee te kijken.. Een hele dikke knuffel voor jou ! Ik heb verder wel gelezen maar niet gereageerd.. Ik lees net uit de Msn naam van mijn moeders vriendin.. Dat ze vanacht met 29weken en 4 dagen zijn bevallen van een hele knappe zoon genaamd Bjory , hij weegt nu 1240gr.
heb niet terug gelezen hoor, stelletje kletstantes hier alles prima julia slaapt lekker zometeen bij oma op de koffie en dan schappies voor de vakantie doen en nog even naar souders en dan vast wat inpakken vanaaf komen vrienden dus het meeste inpakken doen we morgen xxxxxxxxxxxxxxxx
jeetje miracle dat is vroeg hoor en nu hopen dat het allemaal goed komt. duim duim duim duim xxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule kan me voorstellen dat je hier heel erg onzeker van word. Maar kop op. Ik hoop dat jullie alles rond kunnen krijgen, zonder al te veel zorgen. Dikke knuf.
Goedemorgen Hier weer heerlijk geslapen.Wel of geen toeval,maar Levi slaapt nu al 3 dagen met zijn speen aan een doek en slaapt ook al 3 nachten weer door. Steen, heb smoeder nog niet gezien Yule, ik heb gereageerd op hyves. Vind het echt k*t Ik ga richting de buren, buurjongetje is vandaag 2 geworden
Tnxs meiden ! Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan , ik weet verder ook niet hoe het met ze gaat.. Ze is wel online maar ik laat ze liever met rust.. Mijn duimen draaien hier ook volle touren en dat alle goed blijft gaan..
@Yule: ik kan me die onzekere gevoelens heel goed voorstellen hoor. Wellicht helpt het om een soort globale begroting te maken om jezelf ervan te overtuigen dat jullie de maandlasten straks in de nieuwbouwwoning goed kunnen dragen. Als die onzekere gevoelens weg zijn, kun je de rest misschien beter hebben.
@Miracle: oei, dus toch al geboren! Ik hoop dat het allemaal goed gaat maar met 29.4 weken maken kindjes volgens mijn best een goede kans.
@yule toch even terug gelesen maar ik snap je onzekere gevoelens wel. idd wil iedereen geld aan je verdienen en moet je zelf erg goed opletten maar goed als zij zeggen dat het gefinancierd kan worden dan denk je dat het goed komt wat fijn dat iedereen aan bied om te lenen even doorbijten en het komt allemaal goed! dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dank jullie wel meiden! Heb net mijn ouders gebeld en ik voel me alweer ietsje beter. Het zal idd wel goedkomen. @miracle: jemig zeg, dat is nog klein, 1240 gram! Ik hoop ook dat alles goed gaat met hem en de moeder.
Zo ff gauw en dan op de koffie bij mijn ouders.. @miracle zo toch geboren, duim hier dat de kleine hummel er door heen komt! @queen haha heeft lief hier ook, Kate trekt telkens zijn internet eruit haha
Jeee... meis wat vreselijk en een second opinion bij een andere hypotheekadviseur? En die 20.000 die je nu moet lenen, kan je die dan uiteindelijk volgend jaar wél in je hypotheek trekken? Of ben je die kwijt? mega grote knuffel ook van mij en ik zal je morgen helemaal plat knuffelen