Tsjonge! Waar is iedereen Yule, fijn dat je het weer iets rooskleuriger ziet! Knuf. En groot nieuws: Jill heeft opeens een boventand! Naja, een wit randje natuurlijk Ze wilde vanmorgen weer niet slapen en ligt nu vanaf 15.30 uur knock-out Dat wordt een lange avond ben ik bang
Joehoeeeeee, Jill heeft een tandje! Idd erg rustig hier. Wij zijn al de hele dag bezig met een schreeuwende Raven. Word er tureluurs van. Maar ja, ze zal ook wel aanvoelen dat er iets is.
Nou we zijn weer terug van de verjaardag. R ligt nu knock out op bed want die wilde daar niet slapen. Hij heeft de hele weg terug in de auto gehuild.. en dat terwijl ik me zo moest concentreren op mijn bijbaan als rij-instructrice Het schijnt dat mijn zwager 1 week vakantie heeft dus ik hoop niet dat ze 1 week blijven! Gelukkig heb ik alleen dinsdag vrij en zit ik alleen dan met hun opgescheept. Op zich zijn ze best aardig hoor.. maar die kindjes... schreeuwen en rennen constant. En ze pakken telkens het speelgoedje af wat R vast heeft. En ik heb ze ook betrapt terwijl ze hem schopten en sloegen! Niet zo heel hard, maar toch. Moeders zit van een afstandje 'niet doen' te roepen (als ze het al ziet) en doet dan verder niets. Ik beklaagde me tegen hubbie en die zei: zo zijn kinderen. Ik zei: dacht het niet! R wordt niet zo! (hoop maar dat ik gelijk krijg ) Anyway.. wellicht dat ze gaan aanbieden dat R deze week bij hen blijft ipv naar kdv te gaan. Maar dat gebeurt echt never nooit. Niet op deze manier. En daarbij kent hij hen helemaal niet en zij hem niet. Zo, weer even mijn frustratie eruit. Thanks meiden voor het luisterend oor! @kaatje: oh ging je smoeder mee fietsen? heb je toen het geld voor het loopstoeltje terug gegeven? en wat een schattige foto van Levi *zwijmel*
Hier ben ik even snel/ Pff wat mis ik mijn laptoppie zeg...kan niet even tussendoor kome spieken @ Yule: knuffel voro jou! Ik kan me je stress en verdriet goed voorstellen. Maar gelukkig wel aan een huurwoning gevonden en jullie kunnen het geld lenen van familie (en vrienden). Die mazzel heeft ook niet iedereen. Komt vast allemaal goed! En leuk trouwens dat jullie dan in september in een benedenwoning zitten! Verder ga ik effe niet reageren, heb wel braaf bijgelezen. Druk geweest vandaag, schoonmoeder op visite gehad (ze had hele leuke kleertjes voor Aimar gekocht ). Ben nu moe, ga er vroeg in. Mijn vriend is om 17:30 op weg naar Duitsland gegaan en denkt pas morgenavond weer thuis te zijn Aimar was niet echt in zijn hum aan het einde van de dag en heeft geen groente gegeten. (zowel a la Rapley als geprakt aangeboden maar meneer wilde echt niet) Wel voor het eerst een paar happen Alpro Soya toetje gegeten. Ook zijn fles ging er goed in. Daarna een klein beetje gesppugd en voelde warm aan. Had 37.9. Om 19:00 op bed gelegd en hopelijk wordt de nacht niet al te brak nu ik vannacht en morgen overdag alleen ben.
Ohja...ben vandaag voor het eerst op de fiets boodschappen wezen doen met Aimar. Hij vond het geweldig, ook in het karretje
@queen kyani op de ondeugende toer. @miracle de baby geboren gaat het verder goed met hem? @yule fijn dat jullie een woning hebben gevonden wel elkker alvast een tuintje. @freesia jippie jill een tandje @parr hebben ze nog niet gezegt hoelang ze blijven nu? robin kroop net zo met kleren en al het zwembadje in gelukkig amper water erin terwijl we er bijna boven op zit een gek ventje.
Heyhoi hier verder ook weinig te melden. Lekker bakkie gedaan bij mijn ouders en toen enkele boodschappen gedaan. Ik denk dat Kate haar slaap ritme veranderd maar dat zij er zelf ook niet mee eens is is dit mogelijk? Ook af en toe flink klagerig en er komen wat bulten in haar mond. Dus ik hoop zo dat er een boven tand door komt net als Jill *happydance*. Verder met huis en tuin bezig gehouden en spelen met uk
Vanmiddag naar de kinderboerderij in Nieuwveen gefietst ( 20 minuten heen, 30 minuten terug - tegenwind ) Was kapot toen ik thuis was. Merk de laatste maanden wel steeds meer dat mijn knieen moeite krijgen met mijn gewicht Levi gaat opeens hard. Eergister ging hij voor het eerst zelf zitten, gister voor het eerst staan, vandaag kroop hij achteruit en deed zijn eerste mini stapjes aan de tafel ! Loopstoeltje en smoeder Ze vatte het wel goed op, ze vind dat ouders wel 100% achter een kado moeten staan,dus nu mag ik van het geld iets anders kopen voor hem. Yule, fijn dat jullie tijdelijke woonruimte hebben gevonden. Hoge huur is minder,maar beter als 3x verkassen Jill een boventand Go Jill ! Pisum, hoop ook niet dat ze een week blijven. Gelukkig heb je alleen dinsdag vrij,dan is het nog wel te overzien. Lijkt me ook wel raar hoor, als jij en hubbie aan het werk zijn dat hun dan in je huis zitten. Zou Rayyan gewoon lekker naar het KDV doen hoor, daar is hij idd gewend en weet je zeker dat alles goed gaat Eva, grappig he hoe je ze ziet opleven tijdens het fietsen of in een winkelwagentje. Levi gaat in de supermarkt altijd lopen sjansen met iedereen
Wie weet is dat een leuk idee. Weet niet of ik dat al durf hoor, jullie kennen elkaar al veel beter natuurlijk. En ja fietsen en het winkelwagentje is hier ook geweldig. Altijd huilen als ze er weer uit moet!
Vandaag te horen gekregen dat mijn broer en zijn vrouw hun eerste kindje krijgen!! Ze is 1 februari uitgerekend (2 maanden dus voor mij). Mijn ouders waren door het dolle heen. En toen kwam de champagne... kwam er gelukkig goed onderuit door te zeggen dat ik daar niet van hou. Vandaag tot 8.15 uur geslapen (Sara hield slaapmarathon), in bad geweest en na het ochtendslaapje hebben we boodschappen gedaan. Daarna zijn we eigenlijk tot nu bij mijn ouders geweest. Sara heeft daar heerlijk in de tuin gespeeld, gegeten en ff anderhalf uur geslapen. Leuke dag gehad! @Yule: goed om te lezen dat je het zonnetje weer ziet schijnen! En fijn dat je een woning kan krijgen. @Eva: leuk he, boodschappen doen met Aimar in de wagen. Sara vind het ook top! @Freesia: joehoe Jill! Hoe is het eigenlijk met je BV. Ik hoor er niets meer over...
Nou dat valt wel mee hoor. Tis niet dat we elkaar om de zoveel weken zien. Ik zal je een PB-tje sturen over onze limbomeeting, dan kijk maar of je wilt.
Jannes, gefeliciteerd met je aankomende nichtje/neefje ! Leuk ook voor je ouders, die worden straks kort op elkaar weer opa en oma Wij gaan ff Harry Potter kijken
hoi hoi, Wij hebben een gezellig dagje met z'n drietjes. Vanmiddag lekker buiten geweest, en Femke heeft even in het badje gezeten, maar ze kroop er liever uit om vervolgens langs de muur te gaan lopen....vanmiddag wilde ze niet echt slapen, maar heeft toch een klein uurtje meegepikt. Daarna zijn we lekker uit eten geweest bij een wokrestaurant, ook voor Femke wat laten maken (geen wok, maar gewoon alleen gekookt) dus die at heerlijk mee. Ze keken hun ogen uit, dat zo'n kleine meid zo goed kon eten, hihi! Was erg gezellig dus. Nu ligt madam weer op bed, maar is nu ook nog wat aan het miepen...hopelijk valt ze snel lekker in slaap. @Kaatje, fijn dat je schoonmoeder het goed oppakte. @Jannes, feli met je aankomende neefje/nichtje, super leuk joh! @Freesia, jeah een tandje voor Jill! @Parr, hihi en een tandje voor Kate! Fijne avond allemaal!
tot nog wel wat... @tweety, hihi die Robin, met z'n kleren aan het water in! @Pisum, grrr fijn zo'n schoonfamilie, hopelijk blijven ze geen hele week... @Yule, goed dat jullie nog een gesprek met een adviseur hebben, hopelijk ziet het er dan allemaal wat beter uit....
@steen klinkt heel erg gezellig 8) @jannes gefeliciteerd! het genieten voor jouw broer begin nu ook 8) haha ben strask benieuwd hoe ze over jullie 2e reageren. Je vertelt het ook na de echo? of na de 12 weken?