Hoi! Hier ook een erg rustig dagje. We wilden een stukje gaan fietsen maar het regende steeds weer. Toen tussen de buien door maar even een klein stukje gewandeld en de rest gewoon lekker binnen. Is ook niet erg voor een keer. Kyano amuseerde zich heerlijk met zijn blokken dus no worries Oh wij krijgen nu ook bezoek dus ben weer weg! Pupke hi hi dat merk ik nu ook dat het opvoeden echt gaat beginnen maar soms wel lastig om consequent te blijven. Ik probeer het wel hoor! Sannemart oei dat zijn zware dagen als je continue met de kleine in de weer bent . Hier slaapt Kyano nog steeds 2x keer per dag maar de laatste dagen wel wat minder lang maar ik vermoed dat dit nog komt omdat het zo onrustig was hier in de buurt. We zullen morgen eens zien hoelang hij dan slaapt. Azeb lekker hè zon dagje met vriendinnen erop uit! Steen veel plezier bij de musical!
@ Steen: hoe vond je de musical? (ervan uitgaande dat je dit pas leest als je 'm gezien hebt ) Ik vond 'm echt super! @ Wupje: toch nog even lekker gewandeld met Kyano. Aimar slaapt, maar als hij voor 17:00 wakker wordt, ga ik ook een stukje wandelen en wat drinken bij vrienden die hier in de buurt wonen. Mijn vriend komt later thuis dan gepland.....file door een ongeluk auf der (of das/den) autobahn.....het wordt waarschijnlijk niet eerder dan 20:00....naja...overleven we ook wel weer Opvoeden: ja hier ook echt mee begonnen nu. Maar ik moet soms zo lachen om die reactie van Aimar...ik weet het: FOUT!.....8)
Als je het dan maar weet Eva, dan is het begin er en je lappie is toch weg? hoe kan je dan steeds op zwp?
Was gezellie vandaag bij Eva! Aimar is ook echt een poepie en Mike heeft zich voortreffelijk gedragen ondanks dattie vanmorgen chago was. Alleen wilde hij niks van zijn nieuwe kunstjes laten zien haha.. @Wupje, welke tijden slaapt Kyano als hij 2 x per dag slaapt? Hier dus ook weer even gearriveerd haha! Merk dat ik toch veeel minder tijd heb voor t forum nu we vakantie hebben. Als hubbie er is ga ik niet uren achter de laptop en overdag Zijn we ook vaak eventjes weg. Maargoed, we leven nog.. En jullie redden t ook wel zonder mij. (Al hoop ik stiekem wel dat jullie me ookwel beetje missen hihihi..) En Mike gaat echt opeens hard kwa ontwikkeling. Gaat nu thuis wel steeds zelf zitten en tijgert ook naar mij toe als ik op de grond zit en probeert zich aan mij op te trekken! Het is echt een moppie!
aah!! delen jullie de boel niet gewoon? Bij ons thuis is niet iets "van mij" maar "van ons" tenzij we over lingerie spreken natuurlijk
Zo dames! Hier ben ik weer alle dames zijn weer richting huis. Ben ik voor een keertje de eerste weer online was erg gezellig, erg druk maar gezellig 8) Alleen balen van die slecht weer. Was ook benauwd hier in huis ZAl zo ff een paar pics spammen
@Lindaa, hier ook niet hoor.. Alles is van ons. Nouu.. dan mis ik jou ook niet meer..... @Parr, we zijn benieuwd! Wie waren er allemaal, dezelfde als eerst?
@missy ja, wij rouleren, zo komen we allemaal bij elkaar thuis, is mooi eerlijk zo haha, ivm reizen etc. Freesia is nu helemaal naar mij toe gekomen (3 1/2u enkel) dus volgende keer ga ik helemaal naar haar toe
ik heb ook mijn eigen lappie en hubbie heeft een pc. we zitten ook wel eens op elkaars pc/lappie maar noemen het eigenlijk altijd zo. het is dus eigenlijk van ons samen hihi