@lindaa go michelle @kaatje hej zit je me in de gaten te houden leuke foto's meiden. robin is druk aan het oefenen met lopen hij loopt nu lang de bank,box,tafel en kasten. soms zet ie een stapje los vanmorgen bij mijn ouders stapte die van de tafel naar de bank. en hij heeft een 5e tand jippie.
haha onderhand het huis aan het opruimen en koken. Nee nog niet gebakken,maar ook nog geen reden voor taart. Als Ferry morgen zijn praktijk examen voor de taxi pas haalt,dan ga ik dinsdag een taart bakken
zo hier klaar met eten! Ik denk michelle haar probleem te weten van het niet eten! ik denk dat zij nu in een fase zit van "zelf doen" wil ik haar geven weigert zij.. maar vanavond voor de verandering alles heel op bord gelegd: aardappelpartjes, sperzieboontjes en een stukje vlees.. dit voor haar gelegd.. en ze at alsof haar leven er van af hing :O ze at niet ze (vr)at! ze wil kennelijk net als haar pap en mam het zelf doen!had net heeeel wat op te ruimen maar dat maakt me niks uit! ze heeft heerlijk gegeten met der handjes! ook nog een toetje erna! en ze heeft echt alles op! ik had overal een hand van gedaan dus ze had best honger! Ook moet ik er nu echt aan gaan geloven dat ze "groter"word want ze loopt hier nu contnue los! en geen stapjes meer maar echte stukken! vind het super leuk, maar nu mag ik nog meer gaan opassen HIHI!
Lindaa, zou goed kunnen hoor dat ze het zelf wil doen. Zou fijn zijn als ze nu ook gewoon in 1x netjes aten
haha jaa idd! maar alles wat op de grond valt hoef ik niet op te ruimen! voordat ik de doek heb gepakt heeft de hond het al op scheelt dat weer!
Hier ook hoor. Taco weet dat alles wat op de grond valt voor hem is. Dus hij ligt tijdens het eten achter zijn stoel, en als hij iets ziet moet hij het hebben.. desnoods schuift hij Levi met stoel en al opzij Vind het geen probleem, tenzij hij gaat zeuren of kwijlen,dan moet hij van mij wel op zijn plaats
Hoi hoi, Leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen! Super dat jullie het zo met elkaar kunnen vinden @Linda, wat doet Michelle dat snel zeg! Knap hoor! @Queen, veel plezier op de camping! Ze geven idd echt warm weer op deze week. Sterkte @Eva en Missy, gezellig dat jullie bij elkaar op de koffie zijn geweest. En de rest weet ik gewoon al niet meer... Hier vandaag bij m'n ouders geweest, was gezellig. Ze hebben daar een heerlijke tuin en Cyenna heeft zich weer kunnen uitleven daar. Yarah heeft ook lekker gespeeld en ook nog geslapen daar. Voor de rest niks te vertellen... Morgen weer werken...
haha ja dat is hier ook zo! Ze liggen dan op de poef, en pas als ik toestemming geef dan springen ze ervan af en als een stel kippen naar de restjes toe!
Even een vraagje: Aimar vond tanden poetsen lange tijd prima. Laatst ontdekte ik dat er op zijn 2 boventandjes een soort plak zat (beetje gelig). Dus waarschijnlijk niet goed genoeg gepoetst boven. Dus nu doen we het bovenlipje wat omhoodg en poetsen meer de vorokant zeg maar. Aimar vindt dit echt helemaal niks, maarja zijn tandjes moeten wel goed gepoetst worden natuurlijk. Maar nu gaat zijn tandvlees af en toe bloeden (borsteltje wordt ook een beetje rood...) en ben ik bang dat hij dus pijn heeft bij het poetsen en daarom zo tegenstribbelt. Iemand ervaring hiermee? Of misschien kan Yule het voor mij aan haar zus (was toch tandarts???) vragen? @ Lindaa: nee tuurlijk is alles als je het goed bekijkt van ons samen, maar mijn vriend zit meer op de pc en ik op de laptop. Zo hebben wij 2 auto's samen gekocht maar toch is de Golf van hem en de Fiesta van mij.... @ she wink: haha Leuke foto's weer! Blije Jenna vond ik erg cute En ook die foto waar ze op de grond in de keuken spelen 8) Aimar was aan het einde van de middag weer wat huilerig. Ik ben toen maar met hem gaan wandelen voor ruim een uur! Heerlijk door het bos heen en een kortere wandelroute naar de kinderboerderij ontdekt. Thuis aangekomen, heb ik de kinderstoel in de keuken gezet zodat ik kon koken en Aimar eten kon geven. Toen Aimar zijn buikje rond had, ging hij heerlijk spelen en kon ik eten. Na zijn fles samen Nijntje gelezen. Dat doen we nu elke avond en hij lijkt al woordjes te herkennen, zeg ik bijbvoorbeeld vogel dat kijkt hij elke keer in de juiste richting. Leuk om te zien! Nu ligt hij heerlijk in bed, had nog wel wat verhoging maar viel mee.
Hoi allemaal! Rustig geweest hier! Poeh ben zelf wel moe hoor.. 3 dagen op pad met Julian, en vandaag was intensief en heel leuk natuurlijk. Hebben het erg leuk gehad. Zal ook nog ff spemmen
thnx meiden! Ik ga hier morgen voor jullie (en voor mezelf) een filmpje van maken! lijkt zo grappig.. een mensje van 72 cm dat gewoon los loopt HIHI! Eva ah ok ik dacht al! nee hier geen bloed met poetsen! maar chell is er ook niet echt weg van! ook dit wil zij alleen zelf doen!
wel terug gelezenm aar reageer kort @lindaa wat knap van chell, goed hoor en idd altijd leuk om te zien zo'n kaboutertje dat rond wandeld verder leuk om te zien dat het gezellig is geweest op de mini meeting julia had vanmiddag ineens 38.6 dus een zetpil gegeven toen ze naar bed ging nog 37.8 even gehuild en toen na een ectra knuffel van mama toch gaan slapen hopelijk wordt ze niet ziek als we morgen weg gaan hoop ik toch wel dat ze beter is xxxxxxxxxxxxxxxxxxx