September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Ow vandaar..maar op die hyves kan ik zeker niet meer toch? zie hem in ieder geval niet meer tussen mijn hyves staan..

Ja hoor met de kids gaat het prima. Dhani is een echte jongen, heb mijn handen vol aan hem haha.. Jenna doet het ook prima, groeit goed, kruipt er lekker op los en sinds een paar dagen zet ze ook stapjes los. We hebben op dit moment alleen een probleem met slapen 's nachts. Ze is gewoon klaarwakker en ligt maar te kletsen/gillen in bed. Ze heeft echt lol in dr eentje, zo vermoeiend..dus als iemand tips heeft hoor ik ze graag:D

Wat leuk dat er een aantal ook bezig zijn voor een tweede..spannend weer hoor..

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi....

@ Missy: wil je mij die foto die je met je mobieltje gemaakt had van mij en Aimar naar mij mailen? Heb je mijn mailadres?

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wat een leuke foto's zag ik weer voorbij komen!

Net vandaag mijn draagzak op marktplaats gezet en nu al iemand die 'm voor de vraagprijs wil hebben dus net mailtje terug gestuurd en ook al een 2e gegadigde die hem voor iets minder wilde hebben....zo komt die Mei Tai wel heel snel dichtbij :D8):)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sonja, helaas geen tips. Hier ook een mannetje dat af en toe wakker wordt snachts ( moet zeggen dat het nu sinds 3 dagen goed gaat. Heb zijn speen aan een doekje gebonden.Misschien dat dat het is?

Je kan je eventueel weer opnieuw aanmelden, dan zal ik je ff accepteren www.september2008.hyves.nl

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :x Grgrgr hyves loopt te k*tten
    En mijn vriend is ook nog niet thuis :( Ga eens even bellen waar hij blijft....

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow wat stom haha zie net dat ik het touw van Levi zijn uitnodiging verwijderd heb :(

7. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    @Kaatje heb me weer aangemeld..thnx..
    Ze is d'r speen eigenlijk bijna nooit meer kwijt..die tijd hadden we gelukkig gehad..ze heeft dr speen gewoon in dr hand en ligt te kletsen. Maar goed zal vanzelf wel weer over gaan, in ieder geval bednakt voor de tip van het doekje..

Gaan hier de honden uitlaten en dan ons bed in..

Trusten allemaal

8. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Leuk heb je zelf een uitnodiging gemaakt?

Nu ben ik echt weg..doeii

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goede uitnodiging staat weer op de hyves.

Sonja, ik heb je toegevoegd.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: zag ent nog geen kaartje maar zie dat je 'm er ff af had gehaald....zal zo ff kijken. Ik heb ook op de Poll gereageerd: is moeder zijn wat je verwacht had...

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    sonja wlekom terug :D

net terug van huisje kijken van vriendin wat een mooi huis!
    heb mijn ogen uit gekeken.
    haa rouders kwamen ook nog even lang heel gezellig allemaal.
    Andere vriendin kwam ook, maa rtoen ging ik al weg.

kyani is ziekjes :( had haar wle gewoon meegenomen
    ze wilde absoluut neit heir bij opa blijven... en wilde zlef heel graag kijken dus besloten om mee te nemen.
    Achteraf goed gedaan want ze vond zelf ook leuk daar en kruipte naar alle buren haha heb je als er nog geen schuttingen staan :p
    Al me tal heel gezellig.

maar nu ff vragaje, enten ze een baby in die koorts heeft van 38,4? en heel erg verkouden is en veel hoest?

ik twijfel nu ook heel erg of ik wle naar d ecamping moet gaan.. :( ik weet ff neit wat ik meot doen.
    Want is wel allemaal dubbel nu al ziek en dan misschien van die prikken ook :(

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: nee volgens mij enten ze dan niet. Sneu zeg dat ze zo ziekjes is.

@ Kaatje: leuk kaartje! Wij moeten ook nog iets gaan bedenken voor Aimar's feestje. Ik twijfel ook enorm over tijdstip, omdat Aimar zo rommelt met zijn slaapjes de laatste tijd ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, ahh arme Kyani. Echt koorts is pas vanaf 38.5
    Kan ook gewoon een verkoudheidje zijn of misschien last van haar tandjes. Vaak geef ik boven de 38 als ik het idee heb dat Levi bv. ook pijn heeft wel een paracetamolletje.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, ik had eerst van 12.00 tot 17.00 maar dat is toch wel lang en blijft iedereen plakken rond etentijd.nu dus lekker sochtends, dan hij lekker slapen en de middag voor ons zelf

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    leuk dat er weer "oude" mama's terug komen bij ons.

@sonja welkom terug

dat deed me denken aan dorientje die heb ik al ff niet meer gezien iemand een idee hoe het met haar is?

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Meiden weltrusten...
    Vriend meldt net dat hije en probleem heeft: raam van zijn auto kan niet meer dicht/omhoog..... :(

17. julia huilt al 3 uur bijna
    als ze eruit is is het goed maar als ze terug moet is het weer huilen
    heb alles al geprobeerd
    ga dus maar afsluiten en haar lekker bij me nemen
    hopelijk toch een beetje nachtrust voor de boeg

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Anno, succes met Julia!

@Eva, heb wel ergens je emailadres maar pb t anders voor de zekerheid dan stuur ik ze morgen, ga nu lekker slapen!

Welkom back Sunshine (weet effe je nieuwe naam niet meer hahaha!)

Zo, was gezellie met mannetje en nu ga ik pitten! Morgen lekker acrylnagels laten zetten, dus ben er pas 's middags!
    Slaap lekker!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dorientje: Geen idee. Zal het wel druk hebben denk

Anno, ahh arme Julia :(

Ik duik lekker mijn bedje in.
    Truste

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier ook nog een lekker gezellig middagje gehad. Mijn broer kwam zijn nieuwe vriendin voorstellen en mijn ouders waren meegekomen. Kyano vond het natuurlijk helemaal geweldig want die kreeg volop aandacht :) Hopelijk heeft hij het morgen met mama alleen ook nog gezellig ;)

Meetingmeiden echt leuke foto's! Wat een scheetjes die beebjes :) ** ha ha en de mama's ook hoor ** :D

Lindaa jippie goed van Michelle hoor!

Kaatje oh spannende dag voor Ferry morgen! Wens hem maar succes!

Eva je hebt dus evengoed een fijne dag gehad! Hmm balen dat je vriend nog niet terug is. Huh een probleem met zijn raam??

Missy oh jee dat klinkt niet goed voor de vader van Alex. Hopelijk is het niks ernstigs. Veel plezier vanavond ;)

MamaSonja hey leuk! Ik moest nog aan je denken toen Miranda ook weer kwam schrijven hier. Grappig na verloop van tijd komt juist iedereen weer terug :D

Queen oh wat naar dat Kyani nu ziek is :(. Bij ons CB enten ze niet in als een baby koorts heeft. Beterschap voor jouw meisje!

Anno sterkte meid! En alvast een fijne vakantie!

Zo ik duik mijn bed in. Welterusten!

Deel Deze Pagina