hallo! Wij hebben een erg leuke dag gehad, heerlijk uit eten geweest in Scheveningen en de musical was super, we hadden Danny de Munk in de hoofdrol, dus dat was helemaal gaaf! Femke heeft zich weer voorbeeldig gedragen bij mijn schoonouders, die heeft alleen maar de clown uitgehangen, hihi! @Mooie foto's meiden, ziet er gezellig uit! @Eva, mmm dat is toch gek dat er nu al gele aanslag op de tandjes zit en dat het tandvlees gaat bloeden....zou ik eens navragen bij een tandarts. @Mamasonja en Jacolien, welcome back! @Anno, ach arme Julia toch, dikke knuff voor jullie! Ze zit vaak niet helemaal lekker in haar velletje he, kun je daar een oorzaak voor vinden? @Linda, had ook een vraag, maar ben hem ff kwijt, ff terug lezen dus. Welterusten allemaal!
oh ja dat was het....geen vraag maar iets waar ik op wilde reageren: het eten van Michelle...inderdaad lekker zelf laten doen. Femke heeft dit laatst ook een paar dagen gehad, toen gaf ik haar een lepel in de handen, en eten dat madam deed. Dus nu eet ze zelf en "voeren" wij hapjes tussendoor, dat gaat perfect! Succes!
@ wupje: ja sorry niet helemaal duidelijk omschreven, maar het raam van zijn auto (electrisch) gaat niet meer omhoog/dicht @ Steen: ja raar hè dat van die tandjes....ik zal van de week eens bellen voor advies. Leuk was de musical hè? Wij hadden toen ook Danny de Munk in de hoofdrol. Alleen vond ik het jammer dat we niet Dave als jongetjehadden. (dat is het jongetje waarvan Danny de Munk tranen in zijn ogen krijgt als hij hem hoort zingen). Nou ik ga even een kopje koffie drinken en dan Aimar uit bed halen. Vanavond gaan wij even flink aan de slag hier in huis. Woensdag hebben we een informatief gesprek met de makelaar over het te koop zetten van onze woning....ben benieuwd. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen.. @Kaatje zal straks even naar je kaartje kijken @Queen beterschap met Kyani! Is ze alweer beetje opgeknapt? Hier enten ze niet als ze koorts hebben.. Lastig idd of je wel of niet moet gaan. @Tweety thnx Hoe is het met je mannen? @Anno arme Julia. Is het uiteindelijk gelukt om haar in bed te krijgen? Zielig he als ze zo moeten huilen.. @MissyZuilen leuk acrylnagels..succes! @Wupje en is de vriendin van je broer goedgekeurd @Eva spannend gesprek met de makelaar..willen jullie op korte termijn verhuizen? Fijne dag allemaal
hoi alle, zoals jullie op mijn hyves kunnen lezen een rot nacht gehad. kyani nog steeds ziek er g hangerig. nu 38,2. ik w8 het cb af wat die zeggen. tot laters.
de laatste tijd idd vaker, ze is iedere keer gewoon niet helemaal fit. andere dagen is ze super vrolijk en echt een draakje dus we overleven het wel xxxxxxxxxxxxxxxxxx
julia is uiteindelijk om 11 uur bij in bed in slaap gevallen en toen heb ik haar in bedje gelegd. vannacht 1 keer hard gehuild maar zo weer stil met speen vanmorgen helaas om half 7 al weer wakker maar ligt nu al weer bijna een uur te slapen spulletjes zijn bijna gepakt. dadelijk nog een paar schappies doen en dan nog even naar oma. opa was vandaag eigenlijk jarig dus daar wil ik nog snel even langs. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Steen klinkt als een superdag! Sunshine/MamaSonja: leuk dat jij ook weer terug bent!! (was jij dat nou met die zware zwangerschap?) (inderdaad, mica, mirandaT, ze komen allemaal weer terug jippie!) Queen: knuff voor Kyani Anno: ik lees veel over Julia die niet zo lekker in d'r vel zit, maar jij zelf ook niet zo.. kan het niet zijn dat ze dat ook merkt? Misschien eens kijken of je zelf kan ontdekken waarom jij je zo voelt, als jij weer wat lekkerder in je vel zit, dan zit zij dat vast ook! Fijne vakantie alvast.
Goedemorgen! Mamasonja: welkom terug meis! leuk dat je weer mee bept! Steen: met een lepel kan chell het niet zo goed, die stopt ze in haar mond zonder eten erop HIHI! of doet femke dat ook? Funnyme: succes vandaag! Queen: he bah! een hele dikke knuff!
Goedemorgen! Hi hi ons mannetje was vanochtend niet te pruimen Nou ja van 7 tot 8.30 wel maar daarna was het alleen maar zeuren en willen staan aan de tafel maar ja hij kan nog niet lang alleen staan en als ik hem even op zijn kont neerzette was het weer gelijk brullen Uiteindelijk heb ik hem om 9.15 maar weer in bed gelegd en meneertje was gelijk vertrokken dus het zal wel een combi zijn geweest met slaap. Mama Sonja ja het nieuwe vriendinnetje van mijn broer leek echt een leuke meid! We wachten af hoe het verder gaat Queen oh vervelend zeg zon rotnacht en Kyani nog steeds ziekjes Dikke knuff Anno heel veel plezier! Funny me heel veel succes straks maar ik denk dat ik voor die tijd nog wel even kom kijken. Mijn duimen draaien voor jullie!! Zo ik ga me maar eens aan de badkamer begeven voordat Kyano wakker wordt, ik vrees dat ik dan aan weinig zaken meer toe kom
wij gaan naar de lommerbergen in reuver, limburg @funny veel plezier bij de echo! dus ik wens jullie allemaal een fijne week en tot volgende week
@Anno: hele fijne vakantie! @MamaSonja: welcome back! Leuk dat je weer mee komt kletsen! @Queen: wat vervelend dat jullie zon rotnacht achter de rug hebben. Was ze wakker omdat ze niet lekker was? @FunneMy: spannend, nog even en dan krijg je de echo! Ik ga er van uit dat alles goed gaat hoor. @Steen: fijn dat de musical zo leuk was. @Wupje, ahhh, was Kyano een beetje grumpy vanochtend?