Ja klopt ook wel wat je zegt, maar sommige mensen zetten wel ook echt al hun gegevens zomaar online terwijl iedereen ze kan bekijken. En het dan gek vinden als ze ineens een stalker ofzo hebben... Nouja, ik ben er in ieder geval nu wat voorzichtiger in. Lekker anoniem blijven, en hyves enzo heb ik toch afgeschermd.
Ingeltje ach lief die foto's! Hi hi als ik Kyano aan een ijsje wil laten likken, begint hij heel hard te huilen Hij vindt het veel te koud aan zijn tanden Onbewust is hij erg gezond bezig En staan de schimmels van de badkamer ondertussen op kweek of laat je ze nog maar een paar dagen groeien ??
@FunnyMe: gefeliciteerd meid!! @tweety: jij ook goed nieuws dat Robin pas dan weer terug hoeft! @ingeltje: nee geen gekke dromen meer gehad Julian is wel een schatje hoor, die foto met dat ijsje! *verliefd* Met Rayyan alles ok, behalve dat hij af en toe een tik krijgt van zijn 2 vervelende neefjes die op bezoek zijn *grmbl* en hij vandaag om 4 uur wakker werd en echt niet meer wilde slapen, tot 7 uur *gaaaaap*
hoi hoi, Zo de drukte is weer weg. Femke vond het allemaal maar niks, ze zit ook niet zo lekker in haar vel, al vijf poepluiers gehad tnt en het wordt steeds meer diarree, dus er zal wel weer een tand aan komen ofzo...... @Tweety, fijn dat je nu een tijdje niet naar het zkh hoeft. @Yeah Funnyme, wat fijn meid! Lekker genieten nu! Ik ga ff bijkomen op de bank, tot later!
@Funny: wat geweldig!! @Ingeltje: leuke foto's. Weet alleen niet of Rik het zo leuk vindt dat zijn telefoonnummer op internet staat @Anno: hele fijn vakantie! Foto's: kan me er niet druk om maken. Ze weten buiten haar naam helemaal niets van haar. Wij hebben een heerlijke middag in het zwembad gehad. Niet te geloven hoe geweldig Sara dat vindt. En maar roepen, gillen en haar ogen uitkijken. Vooral nu ze zelf gaat zitten en staan, is het helemaal leuk. Optimaal plezier in het pierenbad. Tussendoor even wat gedronken, Sara een fruithap en rijstwafel, nog wat gepoedeld en rond 14.15 uur zijn we weer gegaan. Ook leuk om te zien hoe mensen op haar reageren en zij op hun. Zodra ze iemand ziet kijken, gaat ze heel lief lachen en net doen alsof ze verlegen is. Nou dat vindt echt iedereen een ahh moment. Kwam ook een jong meisje op me af (jaar of 16) om me te vertellen dat ze Sara haar ogen geweldig vond. Zo lief! Kom zo ff spammen!
Lastig hè Kyano had vorige week veel meer poepluiers ...... en die stonken ! Maar het tandje heb ik nog steeds niet ontdekt en de kwijl die blijft maar komen. We wachten geduldig af
@Tweety: dat is nog eens goed nieuws! @FunnyMe: wauw, de echo helemaal goed! Geniet er maar lekker van hoor!
Hallo hoort iedereen me... ik ben er!! En nee we hebben Sara niet mishandeld (blauwe plek op haar wang). Ze is vanochtend gevallen.
Hallo dames! Funny, wat een heerlijk nieuws! Tweety, jij ook al goed nieuws, fijn hoor! Jannes, wat een heerlijke dame is Sarah. Prachtige grote ogen en fijn om te zien dat Isis niet de enige is met zo weinig haar (jij zei er ook al een keer iets over bij Isis volgens mij ) Ingeltje: Lekker ventje hoor Julian en erg leuke foto's! Hier alles prima. Ik wilde eigenlijk net gaan schrijven dat Isis het tegenwoordig erg leuk vindt om weer op bed gelegd te worden als ik denk dat ze moe is, ze lacht dan en gaat lekker met Nijntje knuffelen en zoekt meteen haar speen (die aan het Nijntje lappie vastzit), maar nu ligt ze toch wel te protesteren in bed.... Nouja ik laat haar maar even want ik moet boontjes doppen! Groetjes Azeb