Zo weer helemaal bijgelezen en weer wat oude bekende namen voorbij zien komen. Tinkerbel was mijn buddy! Inderdaad lang niet meer geweest. Die ging toen toch ook alweer voor de 2e? Enne hoe heette de mama van amé ook alweer, die vond het ook niet meer gezellig bij ons. Nou wij wel Ik heb alles gelezen maar ga niet op alles reageren, sorry . Ik ging Aimar ophalen bij het KDV en hij was echt supervrolijk. Lekker aan het tijgeren tussen de grote kids en keek zijn ogen uit. Zo leuk, de leidster zijn allemaal weg van mijn 'charmeurtje' en 'vrolijke ventje' Net druk in huis geweest met opruimen en de meubels wat verplaatsten. Ziet er stukken ruimer uit nu. @ Jannes: leuke foto's van het zwemmen. En dat meisje had gelijk: Sara heeft echt prachtige grote ogen! @ Ingeltje: zat je alleen in je bunker? Was je Julian vergeten dan? @ Missy: die nagels zien er echt niet uit! Sorry voor mijn directe mening. Heb totaal geen verstand van acryl nagels maar ik weet wel dat het zo niet moet! Stom mens :x. @ Pisum: als ik mijn mei tai heb, wil ik 'm wel een keer komen demonstreren hoor. Of jij komt naar mij voor de demonstratie Vandaag nog een goed gesprekje gehad met mijn manager. Ik gaf aan dat ik af en toe wel wil werken op vrijdag nu mijn vriend thuis zit. Ook hadden we het nog over de management opleiding die ik gedaan heb maar tot op heden niks mee gedaan heb. Zij zag het wel zitten om mij wat van haar taken te geven en me te begeleiden daarin zodat ik wat meer uren kan draaien en tevens wat ervaring opdoe! Ze weet nog niet in welke vorm dat dan wordt en wanneer enzo, maar de intentie is er tenminste. 8) @ Funny: fijn dat de echo goed was. Jammer dat je geen foto's hebt meegekregen. Twee weekjes wachten dan maar.... Meiden ik ga even kijken of er nog wat romantiek te vinden is bij mijn vriend. Morgen weer werken en misschien 's avonds nog even online. Trusten allemaal
Pupke sterkte morgen met de begrafenis. Ingeltje , ik weet dat inderdaad ook nog zeg! Vond het erg hilarisch!
whahaha, Ingeltje, ja dat kan ik me ook nog wel herinneren.... @Lindaa, wat lief dat je er aan denkt, thanks! hihi Femke is inderdaad 11 maanden oud vandaag! @Pupke, heel veel succes en sterkte morgen! @Eva, veel plezier Mannetje belde net dat het later wordt, kreeg nu nog een spoedrit....dus ik duik mijn bedje lekker in! welterusten allemaal, tot morgen!
Pff hè hè me door een aantal pagina's heen moeten worstelen zeg :x Wij hadden hier een leuke avond. Mijn smoeder was op bezoek en heeft meegegeten. Was erg gezellig. Freesia knuff meid jammer dat Jill toch zo erg geschrokken is dat ze de borst waarschijnlijk niet meer wil . Missy jee balen zeg. Ik vind ze eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi Hummelke gefeliciteerd met je neefje!! Kaatje oh jammer Ferry gezakt . Pipo ha ha goed van Ingeltje om jou ook hierheen te slepen!! Ik heb dit keer maar globaal bijgelezen en gereageerd dus sorry voor mijn korte reacties Welterusten allemaal!
goedemorgen, jaja het was weer oud en vertrouwd vroeg half 6 was robin aanwezig nog ff in bed genomen maar dat werdt al snel een groot feestje. dus om 6 uur er maar uitgegaan *zucht* rene ligt n nog op een oor grrrr.
Goedemorgen.. @Pupke sterkte vandaag met de begravenis van je oma.. @Ingeltje ja miranda en ik kennen elkaar..(wisten jullie toch al)..leerde elkaar kennen via het forum toen we zwanger waren van de eerste, toen waren we een dag na elkaar uitgerekend..We spreken geregeld af, afgelopen weekend nog een dagje weggeweest met de kids en mannen en vorig jaar zomer zelfs twee weken met z'n allen op vakantie geweest @Tweety lekker vroeg dag dan weer voor je Wat leuk wordt er een verjaardagsmeeting gepland Fijne dag allemaal!
Goedemorge! Syl vond het om 6 uur ook heel gezellig , iets te gezellig wat mij betreft. Normaal komt ze rond half 10 pas Fles gegeven en lig nu met papa in bed. Ik eruit , heb een butt nacht gehad. Fijne dag vandaag!
Goedemorgen. Ferry is net de deur uit de Levi en ik zijn home alone. Missie van vandaag : Met Levi spelen en als die slaapt de keuken + badkamer soppen, de voorraad kast opruimen en boodschappen doen Tussendoor natuurlijk hier kijken. Druk Druk Druk dus. Oude meeschrijfsters Ik weet dat met Dreames alles goed gaat,maar die werkt 5 dagen dus heeft het te druk om mee te lezen en schrijven. Ik zag gister op de september hyves SheDevil nog even voorbij komen Pipo, leuk dat je weer even mee schrijft ! ahh Roos zo'n last van haar keel en oren.. Zijn meer kindjes hier in de groep. Sophie heeft sinds pas buisjes en Mike staat op de lijst. Fijn dat verder alles goed gaat met jullie Funny, jammer dat je geen echo foto hebt mee gekregen. Weet nog niet of Ferry weer en wanneer mag. Ligt er aan of het reintergratie bureau nog een keer betaald.Hangt denk af van zijn theorie vrijdag Sonja, nee even een hele korte uitleg. Ferry heeft de ziekte van Crohn ( chronische darmontsteking ) loopt inmiddels al een jaar of 3 in de ziekte wet maar af en toe een korte tijd van werken wat te zwaar werd. Nu moet hij via het reintergratie bureau nieuw werk vinden wat lichamelijk niet te zwaar is. Nu hebben ze een baan bij een taxi bedrijf gevonden om groepen kinderen naar school te brengen maar daar heb je een taxi pas voor nodig . Liselotje Volgens mij ging dat om iemand anders (waar missy het over had) . Denk dat ze het net als mama meike gewoon heel druk heeft met een tweeling. Dniise, heb net idd gereageerd op die karper foto op je hyves. Jezus wat een bakbeest zeg ! Wie hadden we ook alweer weggejaagd, bambi? ( ow nee is niet om te lachen ) Pupke, sterkte vandaag meis Eva, jee promotie in zicht
verjaardagsmeeting quote dit berichtje in zijn geheel en pb het berichtnummer naar parr1983 dan kan zij hem in haar onderschrift plaatsen zodat we allemaal up to date blijven. opties tot nu toe zijn: Kinderspeelparadijs Ballorig Zutphen - het leukste speelparadijs voor kinderen in zutphen Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer! in apeldoorn Kinderparadijs Malkenschoten Apeldoorn - Homepage in apeldoorn zondag 25 okt tweety wupje Queen1988 Pupke parr1983 IrisB Azeb pisum Steen Kaatje85 (o.v.b) Jekkia Cossy De meeste votes waren voor 25 oktober. Dus wordt dit de datum. Nog meer meiden die mee kunnen en willen? pb mij aub. Niemand heeft op mijn vraag beantwoord over voorkeur locaties.... en tweety ook nog niet gehoord over de emails.. kun jij mij ook ff pb-en erover?
En hoe zou het zijn met die mama uit Friesland die ook al een paar kinderen had, goh hoe heette die ook al weer? Jikke? Of heette een van haar kinderen zo? Goeiemorgen trouwens! Hier alles prima. Ga zo lekker naar de Ikea, stof uitkiezen voor de Mei Tai! Liefs Azeb
Ze vond het zo sneu dat we geen fotootje meekregen, omdat ze het kindje niet goed op de foto kreeg. Deze echo was inwendig. Volgende ook. En tis standaard die echo's daar, 7 wk, 9 wk en dan de nekplooi (indien gewenst)
Sterkte vandaag met de begrafenis. De begrafenis van jouw oma is op de dag dat mijn oma jarig zou zijn.
Ik had zelfs met 12weken nog inwendige echo's trouwens 8) Had met mijn extra bagage te maken Leuk, al die mama's die hier weer komen meekletsen! Azeb, oooh gaaf, ben heel benieuwd hoe de MT gaat worden! (gaat gelijk op ikea.be kijken naar stof, ownee ik heb al een mt ) Pisum, Jill lag de hele zwemles met haar hoofd op mijn borst, was doodmoe (en waarvan?) Toen ik een bal had gepakt, gebruikte ze hem als kussen Verder ben ik het alweer kwijt Ga effe verder kolven.
Zo boodschappen zijn in huis. Merkte wel dat ik mezelf weer over die drempel moest schoppen om alleen boodschappen te gaan doen. Levi ligt nu lekker op bed dus ga maar aan de voorraadkast beginnen. Is het bij jullie ook al zo warm?