Pupke, wil je ook nog even heel veel sterkte wensen. Zal een pittige dag worden, knuf. Hier is het nog heerlijk fris, nog bijna geen zon. Wil wel weer gaan fietsen vandaag, gisteren naar oma en opa gefietst. Jill geniet dan zo! Heerlijk zo'n extra dagje vrij (moet zaterdag werken).
Goedemorgen iedereen!! Zo chell was moe volgens mij! Ze lag gister rond 7 uur, en werd ps half 10 wakker! Heerlijk! Ik weet dat het met Shedevil wel goed gaat, maar dat zij het hier niet zo goed kan bijhouden door al het gebep haha! Pupke: nogmaals veel sterkte vandaag meis! Hele dikke knuff! Ikw as gisteravond even aan het prutsen om een hema taart te bestellen en te ontwerpen maar continue bij elke foto zij hij "foto is te klein" zelfs als ik fotos gebruikte van de shoot! en die zijn megagroot :/ Ik denk dat ik maar even langs de hema moet dan! Maar ik vind de taarten van de hema wel standaard.. kan ik niet ergens een taart bestellen met bijvoorbeeld hello kitty erop of iets? Van de hema is met of zonder kader en met of zonder foto!
Even gauw, wij gaan zo lekker zwemmen met Mike op de Loosdrechtse Plassen! Zijn er pas vanavond weer, eten bij Souders! Fijne dag allemaal!
dat zijn de 3d taarten die zijn idd prijzig je hebt ook gewoon platte met een plaatje erop. zoals deze is dan wel geen hello kitty maar even als vb.
Ik vind die taarten die jij mij liet zien Kaatje idd wel erg prijzig tov de hema! tweety die taart di ejij liet zien vind ik ook wel leuk! (het platte dan zeg maar!)
Goedemorgen! Nou ik was alweer vergeten hoe het was om een nacht niet door te slapen maar daar ben ik nu weer achter Kyano werd vannacht om half 1 echt schreeuwend wakker Ik er naar toe maar hij was niet stil te krijgen. Hij heeft op mijn arm wel een half uur echt angstig gehuild, was zo zielig Dan was hij weer heel even stil en leek het dat het goed was maar gelijk begon het weer. Ik vermoed of echt een hele enge droom of buikpijn. Kyano had namelijk wortelenstampot meegegeten en ik had daar zuurvlees bijgemaakt (ja ja niet echt een zomers gerecht ) en ook daar had hij een klein beetje van gehad. Misschien dat de combi met uien en zuurvlees toch iets teveel is geweest. Uiteindelijk hebben we hem toch maar een flesje van 60cc gemaakt met 1 schepje poeder en dat heeft hem toch rustig gemaakt. Nog even nagesnikt op schoot en na een klein uur konden we dan toch weer gaan slapen. En vanochtend om half 7 was hij alweer klaarwakker en vrolijk Gek ventje Pupke meid sterkte vandaag! Kaatje jeetje keuken en badkamer soppen en opruimen ???!!! Daar heb ik volgens mij 3 dagen voor nodig Hier is het ook al erg warm en de automatische zonwering gaat niet omlaag, dus extra puffen! Mag Ferry nu nog een keer herexamen doen? Missy oh lekker zwemmen! Veel plezier vandaag!
Wupje, bah wat een nacht ! Of Ferry herexamen mag doen is even afwachten, hangt van het reintergratie bureau af
Jeetje Wupje... lekkere nacht. Nou dames ben hier echt bang dat het weer niet goed gaat. Sinds gisteren al krampjes en zag net ook wat lichtroze toen ik naar het toilet ging. Ik hoop echt dat het niet zo is, want ik zou het ZO oneerlijk vinden. Gewoon 3e keer een VMK. Eerst was zwanger worden een probleem en nu zwanger blijven!! Bah....
Wupje, jij verdient een knuffel na zo'n butnacht <knuf> Taart: ik denk dat ik lief een plaatje van Hello Kitty laat maken (oid) op de computer met eigen tekst en die als zijnde foto op een Hemataart laten drukken. Tweety, woonde je maar dichterbij, dan had ik het wel geweten
Jannes, nee toch Ik hoop dat het gewoon wat licht bloedverlies is wat vaker voor komt en jullie beeb gewoon nog 8 maanden blijft zitten.
Ow Jannes nee he? Ik hoop zo dat het gewoon wat oud bloedverlies is en dat dit kindje nog een maand of 8 mag blijven zitten!