September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, welkom terug !
    Ehh update.. weet niet wat je al wel en niet weet.

Jannes en FunnyMe zijn zwanger, verder is Ingeltje nu aan aan de klus voor een brusje.. ehh datum voor de verjaardagsmeeting is geloof ik op 25 oktober gezet.

2. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Hai:)

@Kaatje ow op die manier..Hopelijk slaagt hij snel voor zijn taxipas dan;)

@Lindaa dat probleem heb ik ook een keer gehad toen ik een verjaardagstaart ging bestellen voor Dhani..Een dag later paktte hij de foto wel gewoon, heel vreemd..
    Leuk kado..Jenna heeft die ook en speelt er graag mee..Enige nadeel vind ik wel dat als ze ergens tegenaan lopen en ze duwen door dat hij naar voren kiept en je kind dus er dus overheen valt..

@Wupje wat een nacht zeg:(

@Jannes nee toch..moet goed blijven gaan hoor..mijn duimen draaien voor je..En niet meteen het ergste denken hoe moeilijk het ook is he..ik heb bv de eerste paar weken van de zw. van Jenna bloedverlies gehad en zie het resultaat;)

@Devilschase goed om te lezen dat het goed gaat met jullie:)

@Kaatje ziet er leuk uit die loopwagen:)

Cadeautjes voor de visite: Ik heb ook een lijstje gemaakt voor Jenna om te voorkomen dat er weer alleen maar speelgoed gegeven wordt..We hebben er geen ruimte meer voor haha..

@Miracle Hoi gezellig dat je er ook weer bent!

Hier in de aanbieding een draak van 3 jaar..pff wat kan hij vermoeiend zijn..een beetje ondeugend mag wel maar elke minuut van de dag:x..Ik had net de was lekker buiten hangen..ik moest even naar de voorkant om afval in de biobak te gooien..praat twee tellen met mn buurvrouw kom ik terug zit al mn was onder het zand:$ Vond Dhani het nodig om dus het zand uit zn zandbak ertegen aan te gooien pff..was zit weer in de wasmachine nu..
    Vanmorgen vond hij het ook al nodig om de tuinslang naar binnen te halen en de kraan open te draaien, dus kon ik dweilen en dat echt binnen drie minuten he..ik was alleen even jenna een schone luier geven..Vanmorgen in de AH vond ie het nodig om een pot groente van HAK uit de stelling te halen en op de grond te laten vallen grr..Zal jullie de rest van zijn activiteiten maar besparen haha..

Nou ga draakie weer ff entertainen;)

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

hier ook een lekker dagje!

@jannes, oh meid ik duim kei hard voor je! Dikke knuff!

Wij hebben ook een verjaardagslijstje op lijstje.nl voor Femke, erg handig!

Verder wel ff snel bijgelezen, kom vanavond weer uitgebreider...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahh dit meen je toch niet. Leg ik Levi net weer in bed, gaat de buurman buiten in de muur staan boren :x

5. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Hier ook via lijstje.nl..vind het wel handig dat mensen hun kado kunnen afstrepen en ik niet kan zien wie dat heeft gedaan..zo blijft het toch nog een verrassing wie wat geef..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sonja, Lekker zo'n grappenmaker in huis, voor jou natuurlijk niet leuk maar moest er wel een beetje om lachen.

Buurman is opgehouden, hij heeft zijn eigen dochtertje wakker gemaakt :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. oke dan weet ik al wat Levi krijgt ( als ze zich uberhaupt aan het lijstje houden ) maar dan blijft het wel een verrassing van wie je wat krijgt.

8. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Haha goed voor je buurman:D

9. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    ja precies je weet danwel dat hij datgene krijgt maar nog niet van wie..Ik vind het nooit zo leuk datik al weet wat Dhani krijgt en van wie, dus vond dit wel een handig idee al zeg ik het zelf:D

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje: Zie dat ik niks gemist heb ;)

Hier heeft Jaimy net weer een tik van de kat gekregen.. Heb niet pecies mee gekregen wat er is gebeurd. Hoorde een blazende kat en daarna een gillende Jaimy , ze is alleen verschoten want er is geen krasje te zien. Heeft ie toch netjes zijn nagels binnen gehouden..

Nu zit ze half mopperend/half lachend bij Papa op schoot buiten in de tuin. Denk dat ze nog een beetje moe is van de afgelopen dagen :D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ahh arme Jaimy,maar ja zal de eerste en de laatste keer niet zijn. Ze leren vanzelf wel dat ze de katten met rust moeten laten.

Levi weet iets veel leukers om te doen ipv te gaan slapen. steeds rechtop gaat zitten en dan net zo lang mama roepen tot ik hem weer neer kom leggen haha. Heb hem nu zijn favo knuffel gegeven en tot nu toe is het nog stil

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hahaha , hij is wel slim die Levi !

Ja idd , hopelijk heeft ze het snel door dan spaart het haar een paar schrik en tik beurten minder...

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje thx zal eens een blik werpen.

@kaatje o das wel handig zo'n lijstje.

@sonja haha ik heb er ook nog een in de aanbieding al is ie vandaag nog lief.

@miracle robin heeft van de week ook een tik gekregen van de kat. hij keek me er toch verontwaardigd bij.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En de buurman is weer bezig. Snap dat nooit zo goed. Juist omdat hij zelf kinderen heeft... maar goed zolang Levi er doorheen slaapt vind ik het prima

Zit hier weer heerlijk tegen mezelf te lullen

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: slaapt Levi nog 3x per dag? Aangezien hij in de ochtend in bed lag en begin middag nogmaals?

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Soms 1x en soms 3x
    Begin van de middag lag hij in bed maar is niet gaan slapen dus heb hem er toen uit gehaald. Hij is nu met zijn 2de slaapje bezig

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje ik kom even met je meekletsen, alleen is ook zo zielig :D

Mama Sonja oh jee wat een bengeltje! Soms als ik die verhalen lees,zie ik zo op tegen die leeftijd. Volgens mij is mijn rust dan helemaal voorbij. Gaat Dhani ook naar de crèche?

Miracle hi hi als onze katten ook maar ooit 1 vinger ** oh nee pootje ** :D naar Kyano uitsteken dan slaan bij hubbie volgens mij de stoppen door. Hij heeft het de laatste al helemaal niet meer met de katten. Ze geven de laatste tijd nogal eens over en hij heeft een hekel aan de periode dat ze verharen dus als het aan hem ligt, gaan ze het liefst vandaag nog de deur uit. Maar aangezien het mijn katten heeft hij er weinig over te zeggen
    Gelukkig gaan de katten hier eigenlijk nooit naar Kyano toe maar rennen juist weg.

Kaatje ha ha jammer voor de buurman! Hmm nee dus, gaat hij toch weer verder :x
    Ik baal er ook altijd van maar ja overdag moeten iedereen toch zijn klusjes kunnen doen dus je kunt er moeilijk iets van zeggen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd maar leuk is anders.
    Probeer er zelf altijd wel rekening mee te houden als ik weet dat de buurkindjes op bed liggen.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kan hij het goed zien als Levi op bed ligt?
    Slaapt hij wel nog door?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi slaapt gelukkig nog wel. Ja als Levi zijn gordijntjes dicht zitten dan ligt hij op bed.

Deel Deze Pagina