September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: o dus beetje afhankelijk van hoe zijn dag verloopt. Logisch. Sara is er een van de klok, die ligt altijd op dezelfde tijd in bed.

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Arrgghhh, ben al vanaf 13.30 bezig Jill in bed te krijgen. Naja in bed lukt wel maar slapen is een heel ander verhaal. En ze is niet te genieten beneden, dus nu maar weer in bed gelegd. Sinds ze van lig naar zit kan, is het een drama in bed. Zit zichzelf maar wakker te houden en te jengelen.
    Soms valt ze dan doodmoe zo in slaap....
    YouTube - Nog een rare lighouding van Jill...

Hoop bid duim dat dat nu weer zo is...

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Freesia: ach wat een hoopje schattebout!

Ik doe Sara trouwens een slaapzak aan in bed. Maakt het 'gaan zitten' een stuk moeilijker. Misschien helpt dat?

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wupje: Hmm dat klinkt bekend , hubje heeft dat hier ook even op dit moment... Ook dit is iets van de laatste tijd. Maar zijn MIJN katten en die gaan NERGENS anders heen :D

Slaapjes: Jaimy slaapt nomaal nog maar 1x per dag , maar de afgelopen 2-3 dagen heeft ze zoveel voor haar doen meegemaakt dat ze vandaag voor de 2de keer in bedje ligt en dan ook meteen slaapt.

Freesia: Pakt jill de borst weer of nog niet ?? ( *Bloost * ik weet het nml ff nie meer...)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, Levi heeft ook een tijd op de klok geslapen maar meneer heeft nu zijn eigen willetje. Ik vind het prima hoor, pas me er makkelijk op aan en zijn eigenlijk nooit ver van huis dus kan dan lekker in zijn eigen bedje.

Freesia, Jill lekker aan het spoken dus. Hoop dat ze snel lekker in slaap valt
    haha heerlijke slaaphouding

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Aahhhh , wat lief dat filmpje !
    Zou ze lekker liggen zo... :( Als ik zo zou slapen en ik word wakker kom ik geloof ik niet meer overeind , LOL

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, Levi gaat hier ook met slaapzak zitten.
    Dat eigenwijse heeft hij van mij haha

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Slaapzak maakt geen bal uit bij Jill.
    Ik heb haar net even (3 min, langer trek ik echt niet) laten huilen en toen heb ik haar 3 druppeltjes vit. D gegeven om haar hysterie te doorbreken. Nu ligt ze K.O.
    Ik wil de tiet geven!!!!!! Boehoe!!!!! (dan mis ik het het allermeest, als ze zo huilt :()

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, super dikke knuff meis.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara ook, maar het kost haar wel wat meer energie. Dus als ze heel moe is, geeft ze het soms op.

@Freesia: 3 minuutjes laten huilen... wat schattig dat je het niet langer kan. En kan me voorstellen dat je de troostborst nu wel mist.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey hoi Freesia!
    We hebben stofjes uitgekozen en ik ben er heel erg blij mee! Morgen duik ik samen met mijn buurvrouw/vriendin/nichtje en mama van Thomas (vier weken oud) achter de naaimachine. Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30153973 en dan de tweede van onderen. Je kunt er weinig van zien helaas... En donkerblauwe banden. En mijn vriendin heeft deze:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10153969 en dan de onderste en met zwarte banden.
    Wordt vast heel mooi.

Wilde trouwens nog tegen jou zeggen dat ik het nog steeds zo knap van je vindt dat je doorgaat met kolven. Echt zo balen dat Jill niet meer aan de borst wil. Wel bijzonder hoor, dat één zo'n incident zo'n impact kan hebben.
    Hoe lang wil je haar afgekolfde melk gaan geven?

Oke, ga ik nu de rest verder bijlezen.
    Groetjes
    Azeb

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    #58672 Azeb, 4 aug 2009
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
    verwijderd ivm dubbel geplaatst!

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: mooie stof! Wordt vast heel mooi.

@Pupke: zie je naam staan, hoe was het vandaag?

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Mooimooimooi! Ben heel benieuwd naar het resultaat! Had je nog wat aan dat patroon?
    Ow enne, bedankt :) Ik wil tot een jaar ongeveer doorkolven. Zeg ik nu dan, hoop dat het lukt natuurlijk. En misschien nog wel langer. Elke druppel is meegenomen ;)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Freesia oh wat lief dat filmpje, hi hi maar idd erg lastig slapen :D
    Kyano heeft dat tot nu toe nog niet als hij in bed ligt, gaat hij ook slapen. Wel rollen van rug naar buik en andersom maar (nog ;)) niet zitten.

Miracle ja juist onze katten horen bij ons!

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Jannes: wat spannend zeg! Ik hoop dat het roze onschuldig is en jullie wondertje gewoon blijft zitten.

Het was een mooi maar ook emotioneel afscheid. Ik kan er niet zo goed tegen als mijn ouders huilen, dan houd ik het ook niet droog. We zijn nu op weg naar huis en gaan dan BBQ-en. Tot later

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoi hoi ladies!

Hier terug van een lange zoektocht naar een verjaarscadeau!
    Holy Crap, want heb ik zo nu en dan toch een wispelturig ventje zeg! HIHI!

Eerst liet ik hem die loopkar zien via internet.. zegt hij ja super! gaan we halen! Ok denk ik 1 zorg minder!
    Zijn we in de winkel, staan we voor die loopkar.. zegt hij.. nou mooi niet! dat ding nemen we niet! ik zo : :O he? huh? wat? *donderwolk*
    Nee zegt hij, dat vind ze niks aan! (rember nijntje loopkar en teruggebracht!)

Nou toen naar juwelier voor een armband voor haar..
    Zegt die muts inene.. nou lin, k vind het toch erg link als we kijken naar chell haar gedrag ze trekt bij jou alle kettingen er al af, wat dan als ze zelf 1 om heeft en die eraftrekt en in de mond doet? AARGGHH!! denk ik: "MUTS zeg dat dan VOOR dat we haar die armband lieten passen!!" Arghhh mannen zo nu en dan!

Oke al met al ons verjaarscadeau is een speel en rol bal geworden van WTP
    Speelgoed 560682 VTech Rol en Leer Bal Winnie de Poeh

en nog een leerzaam ding:
    Speelgoed 578436 Koekjesvorm Surprise

verder zal ik ongetwijfeld nog op zoek naar een kleinigheidje gaan haha!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, mannen :x Volgende keer gewoon zonder hem gaan haha.
    Dit zijn ook leuke cadeau's !

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!

@Pupke, hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop 'goed'...

@ Kaatje: balen dat Ferry het niet gehaald heeft :(. Ik hoop dat hij een her mag doen.

@Jannes: He balen zeg dat je krampen hebt en het niet goed voelt. Ik hoop verderop nog te lezen dat het nu weer beter gaat...

@Devilschase: Hey hoi! Leuk dat je er ook weer bent!

@Sonja: zo hee jij hebt een draakje inderdaad... Pfff vermoeiend hoor!

@Freesia: hihi wat ligt Jill daar 'lekker' te slapen :)
    Oke minstens een jaar kolven, en Jill is eind september geboren? Das dus nog zo'n twee maanden. Moet te doen zijn, als je tenminste niet te veel last van blaren en ontstekingen enzo krijgt.... Ik hoop voor je dat het lukt.....
    Het patroon van kiind.nl heb ik bekeken maar ik ga denk ik voornamelijk dit patroon aanhouden:
    http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/FrankenKozy.htm
    Is wel in het Engels maar ik vind deze uitleg het duidelijkst en ik wil graag met brede banden zonder vulling. (stond bij die van kiind.nl ook wel maar deze vind ik toch prettiger/duidelijker).

Sorry, zie nu dat mijn bericht twee keer is geplaatst. Ik dacht dat het mislukt was dus deed het nog een keertje...

Hier alles goed verder.
    Dus goed geslaagd bij de Ikea. Had Isis in de draagdoek.nl maar begin nu toch wel te merken dat die wat uitrekt als zij beweeglijk is en daarnaast is ie natuurlijk erg warm. Dus kan niet wachten tot m'n Mei Tai klaar is.
    En daarnaast hebben we ook nog stof gekocht voor een boxkleed voor Thomas wat ik ook ga naaien, dat wordt vast ook erg mooi. En nog wat andere dingetjes die 'nodig' waren....
    Was in elk geval erg gezellig!

Isis had van negen uur 's ochtends tot half drie niet geslapen en was nog steeds vrolijk. Fijn hoor, je kunt haar dus echt prima meenemen op pad. Toen in de auto half uurtje geslapen, fruit gegeven en daarna weer op bed en daar heeft ze nog wel bijna een uur liggen kletsen en slaapt nu dan eindelijk (af en toe hoor ik haar nog).

Oke, ik ga nog even beneden wat opruimn voor mijn man thuiskomt en het patroon even afdrukken voor de Mei Tai!

Groeten
    Azeb

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lindaa leuke kadootjes en ja mannen af en toe *zucht*

we hebben hier een traphekje bij de achterdeur gemaakt aangezien robin niet van buiten weg te slaan is als de deur maar open gaat. nu kan de deur lekker open en robin veilig binnen.

Deel Deze Pagina