September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Hier ook geen kindjes aan de deur :(

BV mag gewoon in de magnetron. Hier meestal 30 sec, voel altijd hoe warm het is...

Femke ligt ook altijd op haar zij, dan slaapt ze prettiger, en wij hebben een camera, dus kunnen haar altijd in de gaten houden.

@Lola, van harte gefeliciteerd!

@Kaatje, dank je wel, ik zie de liedjes wel verschijnen!

@Moppiepoppie, dikke knuffel meid! Femke doet soms ook zo aan de borst, maar dan weet ik dat de ene kant leeg is of dat ze klaar is met eten, en soms heeft ze dan maar heel kort gedronken, maar heeft daar wel genoeg aan om het weer zo'n vier uur vol te houden....

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou bij ons 2 zingende jongetje met een lampje aan een stok. Dus niet eens leuke kleine kindjes, terwijl we die veel in de buurt hebben. Nou alle Prince koeken voor mij :)

@Moppiepoppie: wat zegt je vriend ervan. Heb je het er met hem ook over? Vind hij haar moe of hongerig. Wat ziet hij aan zijn dochtertje? Wij kunnen hier wel zeggen: ze is oververmoeid, teveel veranderingen of honger. Maar wij zien en kennen haar niet. Jouw vriend wel, dus samen komen jullie er vast wel uit. En anders gewoon even CB bellen morgen om je onzekerheden uit te spreken. Daar zijn ze voor! Liefs voor jou!

3. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Was het eigenlijk wel de bedoeling om op hyves te spammen met een foto van Jari? Nu verstoor ik de pret met de meetingfoto's... :oops:

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maakt niet uit hoor :)

5. @lola GEFELICITEERD! ! !
    Goed joh.

hier is julia net in de douche geweest maar slapen, ho maar.
    ach ja dat zijn we gewend, 's avonds.

fijne avond dames! ! !

als iemand deel 4 van woezel en pip heeft hou ik mee aanbevolen! (sorry val in herhaling)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha ingeltje wat is je adres? komen er wat zakjes snoep met winegums, chocoladecentjes, salmiaklollies,spekkies en de bekende perpernoot je kant op ;)

boehoooeee wat voel ik mij zielig! leek me zo leuk al die zingende kids.. hahah misschien vinden ze me gewoon eng :p

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Ingeltje: wil je dan ook nog smarties, schat- en snoepkistjes en snoepkettingen?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lullig he als je van alles in huis haalt en er komt niemand. heb die fout nu al 2 jaar gemaakt daarom maar 1x zo'n zak met minizakjes van Haribo gekocht..die ik nu allemaal mag opeten :) Zo pas ik natuurlijk nooit meer in mijn oude broeken :rolleyes:

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ik heb hem wel, amar is neit via de mail te versturen is te groot. Is namelijk dvd met muziek, filmpjes en nog iets.
    Ik wil hem wel branden voor je? dan stuur ik hem met d epost.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Babystyle, niet lullig bedoeld maar waarom leg je Kyani zo neer?

Azeb, ik zou gaan voor deuren open. Met babyfoon hoor je elk kreuntje, elk zuchtje... En je gaat echt op t geluid slapen als de deuren openstaan.

Roshi, officieel m ogen ze niet op de buik slapen maar ik leg ze ook regelmatig op hun buik in de box. En dan slapen ze ook zo. In bed doe ik dat niet dat vind ik eng.

Kristel, je mag gewoon warm kraanwater gebruiken (protocol kraamzorg)

Lola, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super meid!

Tweety, bij ons in het zh werd de bv in heet water opgewarmd. In de magnetron kan wel maar is beter van niet.

Zijn vandaag bij het kdv wezen kijken. Was leuk! Lekker kleinschalig. 1 babygroep (waar ze op komen) en 2 verticale groepen. Hebben meteen onze plek bevestigt. Nou moeten ze de 1e of 2 week van dec gaan wennen. Maar goed dat ze dat al verteld hebben dan kan mama zich erop voorbereiden.

Vandaag kreeg de kinderarts het hartfilmpje en de hartfoto van Anna. Heb niets gehoord dus denk dat het wel mee valt.

Vrijdag hebben we een fotoreportage bij de fotograaf met Anna en Sophie. Helemaal leuk!

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ funny me, wou even kijken of echt zo kon omdat je zoveel foto's daarmee zag... dus vandaar

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    oh oke, ja vroeg het me gewoon af!

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    jah dat mag toch.

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wanneer willen jullie allemaal gaan beginnen met bijvoeden? Wij hebben vast wat olvaritpotjes ingeslagen....

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    minimaal bij de 4 maanden

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik wil bijvoeden op het moment dat het "mag"! lijkt me leuk zo'n eerste fruitpotje voeren hihi!

Meiden ik meld me morgen weer! ik ben een beetj emoe van het wachten en niks doen denk k! :-k
    ik spreek jullie morgen weer, en een fijne avond!
    knuffies!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    We zijn er ook nog niet mee begonnen hoor!

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Leuke foto's allemaal van de meeting!

@Lola, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    @Kaatje, ik pb je ook ff voor die liedjes :D

Vanaaf ff naar bieb geweest, heb weer 3 nieuwe thrillers.. Nu alleen de tijd nog vinden om ze te lezen ;)

Mmm Yarah zet het doorslapen niet echt door.. Vanmorgen was het weer half 5. Maar goed het zal vanzelf wel komen.. hoop ik :p

Vanmorgen ook nog op een mannetje van 5 maanden gepast. Wat was dat druk zeg haha. Hij huilde alleen maar en wilde alleen bij me zitten. Yarah wilde gelukkig wel slapen en Cyenna had ik maar ff voor de tv gezet :oops: Maar we hebben het overleefd hihi.

Fijne avond allemaal nog! Straks weer Prison Break :D

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Bijvoeden: met Cyenna tot bijna 6 maanden gewacht. Nu kijk ik even wanneer ze er aan toe is. Wacht iig wel tot 4 maanden.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :) heb ik 'm helemaal ingestudeerd is er niemand langsgeweest :(

Deel Deze Pagina