September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pisum, hoe was het vandaag? Zag wel een gave foto op je Hyves.

@Inge, jij hebt zeker dat stukje tekst van Sambi ingelijst of niet? Word je er elke dag aan herinnerd hoe onaardig jij was ;) Gefeliciteerd met Julian zijn vermaanddag.

@Eva, wat een mooie krullen heeft Aimar!!

@Kaatje, ooooh jouw banner is echt TOO cute :D:D

@Jannes, eh nee dat ga je niet menen…ik duim echt dat het niet zo is. Is Sara vaker overprikkeld of niet? Britt is ook altijd een beetje van slag als het een drukke of vreemde dag is geweest.

@Freesia, lenige dame die Jill…gefeliciteerd met haar vermaanddag.

@Pupke, moeilijk hé naaste en belangrijke familie zien die huilen..kan er ook niet tegen. Gelukkig was het een mooi afscheid.

@Roshi, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met Jenna, 10 maanden alweer. Werkt Bepanthen niet goed voor Jenna?

Vandaag lekker met Britt naar de bouwspeeltuin geweest. Ze zat lekker in het zand te spelen. Papa belde als verrassing dat hij die middag vrij wou nemen..zijn we lekker naar het zwembad geweest…wat genieten dan zeg!!
    Kan echt niet wachten tot onze vakantie over drie weken.
    Voor diegene die al op zonvakantie zijn geweest, nog tips voor wat we echt niet moeten vergeten?

2. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, ongetwijfeld! :D

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yeah ik ben de eersteeeeee

Ga ff Julian aankleden, eten geven, naar KDV brengen. Tot later!

liefs

4. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Goedemorgen..

@Krisstel waar ga je naartoe op vakantie? Wij gaan over drie weekjes naar Zuid-Frankijk..heerlijk heb er ook al zo'n zin in.
    Mocht je naar het Buitenland op vakantie gaan neem dan genoeg luiers mee. Mijn ervaring in het buitenland is is dat de luiers echt het dubbele kosten van hier en de pakken zelfs nog kleiner zijn..

Hier verder geen tijd om alles bij te lezen dus laat het even hierbij..ga snel weer verder met het huishouden dan kunnen we de rest van de dag lekker van het mooie weer genieten8)

Fijne dag!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje... ben ik een keer vroeg op, zijn alle andere mama's weggevlucht :(

ik meende het niet hoor, dat ik jullie gek ging maken :p

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee eigenlijk niet, maar als ik hoorde wie ze allemaal gezien had en in wat voor vreemden omgevingen, was dat voor mij eigenlijk de enige verklaring voor haar huilerigheid... Thuis echt niets aan de hand.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goodmorning Ladies

Hier ietwat rommelig nachtje gehad. Aimar droomt veel en lijkt weer een tandjes te gaan krijgen want ineens heeft hij overvolle luiers waar hij weinig moeite voor hoeft te doen :D Vanmorgen was hij ook om 5:40 wakker maar is gelukkig weer gaan slapen tot 7:20 en was om 8:20 alweer moe :$. Hij is net na enig protest in slaap gevallen. Ik moet jullie snel weer verlaten want ik moet nog ontbijten en de trap (buiten) even spinnenwebvrij maken...en dan met schoonmoeder naar borstonderzoek en dan Aimar bij mijn mams droppen, huisje verder schoonmaken en dan om 16:00 de makelaar hier, daarna boodschappen doen en Aimar weer ophalen.

Oja Aimar zegt 'Bah' sinds vanmorgen :D

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Morgen mama's,

@Ingeltje: maak ons maar lekker gek hoor! Ik hoop dat het meteen raak is.

@Jannes: hoe gaat het nu met je?

@Krisstel: dat was een leuke verrassing! Lekker een middagje zwemmen

@Yule: hoe gaat het met je? Al druk bezig met inpakken?

Het wordt een prachtige dag vandaag! We lopen zo even naar de winkel voor wat boodschapjes. Daarna gaat Quinten naar bed, en ik naar de tuin! Lekker boekjes lezen ofzo. Ik vind het wel erg fijn dat we toch best veel mooie en warme dagen hebben gehad in onze vakantie in eigen land. Tot later!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goodmorning!

Gelukkig vannacht weer normaal door kunnen slapen. Kyano was om 6.30 wakker. Op woensdag vind ik dat altijd fijn aangezien wij vroeg de deur uit moeten en als hij dan al wakker is, hebben we ook rustig de tijd om te ontbijten.
    Pff wordt een warme dag hier op kantoor :( Gelukkig mag ik straks ijs voor alle medewerkers gaan halen :)

@ Pupke ja jullie hebben echt mazzel met het weer! Had veel slechter gekund! Tot wanneer heb je nog vrij? Geniet maar lekker!

@ Krisstel oh lekker dagje dus!

@ Eva succes vandaag!!

Alle mama's die vrij zijn geniet van deze mooie dag!
    ** stiekem wil ik ook vrij ipv vrijdag want dan wordt het weer minder mooi :( **

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen ladies!
    Hang weer aan de kolf, zo gaan werken.

Overprikkeld: zo reageerde Jill zich af zondagavond na de minimeeting.
    We vonden het dus niet zo raar dat ze nog niet kon slapen, ze zat nog 'boordevol'.
    YouTube - Even de drukke dag afreageren

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedmorning ladies!

@Ingeltje: haha lekker vroeg jij ;) Only 9 days 2 go :p

@Wupje: he meis, aan het werk? werkse meis! en idd jammer dat je vandaag werken moet ipv morgen met dit weer! Maar mssn is het morgen wel mooi weer! ze zeggen wel vaker dat er zon is en dan regent het en andersom!

@Pupke: lekker rustig dagje houden vandaag?

Oke iets heel grappigs!
    Hubje was gister weer vissen en had een paling gevangen!
    Hij wou even zijn trotse vangst aan mijn opa laten zien..
    Loopt trots naar hem toe, en zegt kijk eens naar mijn vangst.. een hele mooie paling.. mijn opa kijkt in de emmer...
    jaaaa hele mooie paling zegt mijn opa.. w8 zal even de verrekijker pakken..
    Hubbie.. he huh wat?
    Hij in de emmer kijken.........

PALING WEG!! :D
    Hij heeft zich nog nooit zo voor schut voelen staan hahah!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #58812 Ingeltje, 5 aug 2009
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
    Hey die AB heb ik ook! Hahaha.
    Oei.. heeft Julian dit gedaan door te praten op de achterbank?! Hihihihi

(zal ff uitleggen: Telkens als Julian: "Ohhh" zei of iets anders, barstte die arme Jill in huilen uit ;) )

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha die hubbie van lindaa!!

Hier Julian weggebracht, nu nog ff lekker luilakken, ik haal hem dadelijk om 1230 weer op. Krijg vanmiddag de buuv op visite en doen lekker een kopje koffie/thee en de kids in het badje.
    Goeie dag om vrij te zijn!

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    gezellig Inge!
    ben beniewd wat wij vandaag gaan doen met die mooie weer!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ook, vertel het eens!

haha ik ben vervelend én verveel me... berg je dus maar

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Oh ja even een vraagje, chell komt nu onder de 600 cc opvolgmelk doordat zij vaak laat staan.. dus heb nu davitamon vit. d gekocht! (aquasom ofzo) maar op de verpakking staat 5 druppels per dag.. moet ik dit aanhouden of ...?

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nu al?:$ heb je geen poetswerk ofzo?:D

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik weet het niet Lin. Ik vraag me ook steeds af of het wordt berekend vóór of na bereiding.
    Naar mijn weten moet je D geven als ze onder de 500cc komen.
    Julian heeft 150/5 in de ochtend, 180/6 in de middag en in de avond 150/4. Dan zou ik op 450 cc uitkomen qua verhouding water/poedermelk. Maar als ik reken hoeveel erin zit als de schepjes erbij zitten, dan zit ik wel op 500.
    Overigens geef ik hem de drupjes alleen als we niet buiten zijn geweest.... en als ik er aan denk ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, ik ben niet zo dwangmatig als jij hihihi jij poetst je echt helemaal suf he?!
    Poetsen, daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Bovendien heb ik gisteren en eergisteren al hard gewerkt aan het huishouden. Vandaag neem ik rust ;)

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    aah oke! chell krijgt ook dit wat Julian krijgt, maar laten we zeggen dat ze van elke fles zon 50 cc laat staan!
    HIHI verwarrend allemaal! :D

Deel Deze Pagina